Wie heeft er allemaal een TeamReplica ?

Racesmurf

Banned User
5 jan 2003
1.637
0
durpje int zuiden
Er zijn al veel topics geweest over merken en types dus ik ga maar eens een topic starten waar veel verschillende merken en types in kunnen.
Replica's zoals de honda rothmans, suzi luckystrikes, corona's, telefonica's. Aprilia's chersterfield, honda castrol, enz enz, enz.
Dus posten maar die foto's van je replica!
 
gaan we weer:

verkoop.jpg



en binnenkort lijkt ie nog meer op de echte :P
 
Deze vent zegt dat zijn R7 een 1000cc is :? Moet toch 749cc zijn....of lig ik weer te slapen B|

Er zit, voor zover ik het begrijp, een R1 blok in.
Op zich alleen maar goed, want die R7 blokken waren zo verschrikkelijk onderhoudsgevoelig. die fiets is totaal verbouwd.

aan de andere kant natuurlijk zonde om zo'n ding niet origineel te laten.
 
Baksteen rijdt bij het grootste team (en ik ben zo nu en dan sponsor) en heeft een originele! ik weet niet of er ooit replicas op de markt komen .hahaha!

hakinnen :+
 
(aan zx7 aRnold) als je stiikers van silkolene en fuchs wilt moet je gewoon en
mailtje sturen naar fuchs duitsland, ik heb het enkele maanden geleden ook gedaan
en na 3!! dagen had ik men stikers al en het waren er veel hoor.
 
Een R7 ombouwen met een R1 blok er in heeft aardig wat voeten in de aarde...! Maar het is geen geld als ie alle orginele spullen erbij heeft.

Ik hou het bij mijn eigen replica.....alluwel, replica. Alleen de race kuip dan.
 
Een R7 ombouwen met een R1 blok er in heeft aardig wat voeten in de aarde...! Maar het is geen geld als ie alle orginele spullen erbij heeft.

Ik hou het bij mijn eigen replica.....alluwel, replica. Alleen de race kuip dan.
 
Ik ben mijn gixxer aan het omtoveren tot een replica van de 500cc GP-racer waarmee Kenny Roberts in 1999 aan de GP's deelnam. :)

Het voorbeeld
full



Het spuitwerk is op deze foto klaar (op de velgen na) maar moeten de stickers er nog op.
SRADJE2.jpg



Op deze foto is hij al verder gevorderd, maar nog niet helemaal klaar dus.
CRT11sept4a.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan