Wie heeft er allemaal een TeamReplica ?

full


Zelfmade nakano replica :+
 
vind t ook een schitterend ding........


alleen die spiegels vink persoonlijk nie
 
heukel da's een heel mooi bike hoor( heb al eens gezegd)

da's dikke zever die superbike/motogp definitie hoor.

een r46 rossi is dus ook geen teamreplica en zo bestaan der wel meerdere


denk dat het meer gaat om 't feit van er een gesponsorde van te maken ook al heb je een solex :)


ik post die van mij wel eens na de winter of zo :)
 
Die rijden er al genoeg rond... en ik hou niet zo van wit.... Het moest iets aparts worden.(een keer wat anders)
En volgens mij is dat wel geluk....... *O*
[/quote]

Dat er al genoeg rond rijden dat valt wel mee (zijn wel wit maar nog geen replica). Van de honda is de CBR1000rr ook in repsol replica te verkrijgen maar daar rijden ze ook niet in de motogp op, maar op een RCV211 maar ik ken niemand die die motor heeft. Dus je kunt alléén (theoretisch voldige) replica's hebben van SS of SBK maar dat vindt ik onzin als je maar iets moois van je motor maken.
 
Die rijden er al genoeg rond... en ik hou niet zo van wit.... Het moest iets aparts worden.(een keer wat anders)
En volgens mij is dat wel geluk....... *O*

Dat er al genoeg rond rijden dat valt wel mee (zijn wel wit maar nog geen replica). Van de honda is de CBR1000rr ook in repsol replica te verkrijgen maar daar rijden ze ook niet in de motogp op, maar op een RCV211 maar ik ken niemand die die motor heeft. Dus je kunt alléén (theoretisch voldige) replica's hebben van SS of SBK maar dat vindt ik onzin als je maar iets moois van je motor maken.
[/quote]





Zo is dat :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan