Wie heeft er allemaal een TeamReplica ?

Mijn nieuwe replica van Gary McCoy:

arai_rx7_slide_king.jpg
 
Als BlitzeR1 hier ook gaat staan met z`n mooie Honda, kom ik ook ff kijken.
Haha, hé Mike, je moet nog wel effe een mooie foto maken, niet zo'n
ik-heb-geen-ruimte-dus-m'n-motor-staat-er-niet-volledig-op-foto :P
replicarit organiseren 8-)
Leuk idee. Allemaal replica's...
Hele topic vergeten :o ....
Maar is toch nog redelijk gelukt :9
Ik vind de ZX-7R nog steeds de mooiste Kawa, maar wat jij er van gemaakt hebt stijgt alle Kawa's te boven. Ik ging huilen toen ik de nieuwe 6 zag. Gaan ze van agressief weer naar schattig ronde vormpjes :? Achja.
 
Ik vind de ZX-7R nog steeds de mooiste Kawa, maar wat jij er van gemaakt hebt stijgt alle Kawa's te boven.



Arnold...ik blijf het zeggen... :} :9~ *D :9


Dat is toch wel een kroon op m'n werk hoor...... Thanks :} :}

Blijf het idd ook jammer vinden dat ze de lijn van de 7 niet doorgezet hebben in hun nieuwe modellen. Blijf het gewoon 1 van de meest agressieve motoren vinden qua uitstraling .
 
Niet helemaal replica, maar gewoon zoals ik hem zelf mooi vind. Wel met andrew Pitt's moto GP stickerset. Toch klein beetje replica he ;)

full
 
Die Ten Kate is wel vet, de rest niet. Het laatst uitgebrachte exemplaar van hun heeft zo'n 185pk, niet slecht. Speeltje moet wel 30.000 kosten.
Maar ga nou aub niet het topic 'vervuilen' met plaatjes die we allemaal wel eens op 't web hebben gezien of kunnen opzoeken. De bedoeling is een foto van je EIGEN replica ;)

Deze is scherper:

Tke1.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik ben danwel géén Honda fan, maar die replica (repsol) van hierboven is wel super vet :} :}

Engel vindt die met die bloemen wel erg schattig.........

ach ja... kan ze ook nix aan doen, blijft een vrouw he O-)
 
Quote:
Op vrijdag 03 september 2004 20:34 schreef wimke het volgende:
replicarit organiseren




Leuk idee. Allemaal replica's...




ff datum en plaats afspreken dan
 
Terug
Bovenaan Onderaan