Wie heeft er een Ducati Monster? Deel 16

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

Ik heb een S4r gekocht, een rood zwarte uit 2005! Ik reed op mijn supermoto met van die silicone slangen omdat ik op emmen wel eens een gewone had opgeblazen..
Mag ik vragen waar je dit set gekocht heeft en wat de prijs hiervan is .

bedankt.

René

Gekocht via ebay uk bij ene racebikebitz , kostte toen iets van 80 GPB
en ja jammer voor je,hij me nl. eerst een verkeerde rode set gestuurt,voor jou type
had ik dat geweten had ik m aan jou kunnen verkopen.
maar ik weet dat wolff-motoronderdelen ze ook kan leveren voor iets van 125 euri ;)
 
www.sportmotorbanden.nl is volgens mij niet duur. Ik ben ook aan nieuwe banden toe en heb al het één en ander vergeleken. Voordeel voor mij is dat het bij mij in de buurt is.

minics.

heb ook van het voorjr. een setje bij m gekocht , hij kwam ze bij mij zelfs langsbrengen :}
 
Gekocht via ebay uk bij ene racebikebitz , kostte toen iets van 80 GPB
en ja jammer voor je,hij me nl. eerst een verkeerde rode set gestuurt,voor jou type
had ik dat geweten had ik m aan jou kunnen verkopen.
maar ik weet dat wolff-motoronderdelen ze ook kan leveren voor iets van 125 euri ;)

Thanks! ik hoop dat ik mn motor snel krijg, ik zal de komende tijd nog vaak dingen aan jullie vragen ..

René
 
www.sportmotorbanden.nl is volgens mij niet duur. Ik ben ook aan nieuwe banden toe en heb al het één en ander vergeleken. Voordeel voor mij is dat het bij mij in de buurt is.

minics.

thanks anyway! Ik moet idd eea nog gaan vergelijken, het liefst scoor ik bij een Ducati dealer of deskundige banden voor een fatsoenlijke prijs. Zelf doen zie ik niet zo zitten en iets kopen en dan naar de dealert gaan vind ik ook zo raar...
 
Vorige week toen ik om half 6 s'morgens van mijn werk afkwam deed op eens een flitspaal het die het anders nooit doet
Ik reed voorbij en opeens een flits van voren :( ,ik reed toch zeker 88 })
Er was zeker iemand anders ook niet gelukkig mee
Gisteren was hij erg verbrand *O* *O* *O* zal ze leren die graaiers
_O-

en jou naam is haas zeker :)
 
thanks anyway! Ik moet idd eea nog gaan vergelijken, het liefst scoor ik bij een Ducati dealer of deskundige banden voor een fatsoenlijke prijs. Zelf doen zie ik niet zo zitten en iets kopen en dan naar de dealert gaan vind ik ook zo raar...

Ze monteren ook! Kost, als je met de motor naar binnen rijdt, voor 2 banden ong. €55,-.

minics.
 
www.sportmotorbanden.nl is volgens mij niet duur. Ik ben ook aan nieuwe banden toe en heb al het één en ander vergeleken. Voordeel voor mij is dat het bij mij in de buurt is.

minics.

maar evengoed, heb nog niet echt concreet ronggekeken; wat denken jullie?

pilotpower 2ct

of

bt016

of

anders?


Ik rij veel woon/werk 11 km enkele reis weer of geen weer (behalve pekel en rustig aan als het regent);
verderz ga ik graag een eindje in de buurt behoorlijk sportief toeren (en probeer ik "scherp"te rijden
en zo af en toe eens een meting...

ik wil graag eens wat meningen van jullie horen...
 
maar evengoed, heb nog niet echt concreet ronggekeken; wat denken jullie?

pilotpower 2ct

of

bt016

of

anders?


Ik rij veel woon/werk 11 km enkele reis weer of geen weer (behalve pekel en rustig aan als het regent);
verderz ga ik graag een eindje in de buurt behoorlijk sportief toeren (en probeer ik "scherp"te rijden
en zo af en toe eens een meting...

ik wil graag eens wat meningen van jullie horen...

Ik heb de Pilot Road 2CT op mijn Monster zitten. Harder loopvlak, zachtere zijkanten. Heb er ook mee op het circuit gereden op Carole en Francorchamps. Best een goede band vind ik.

Groeten Boy
 
maar evengoed, heb nog niet echt concreet ronggekeken; wat denken jullie?

pilotpower 2ct

of

bt016

of

anders?


Ik rij veel woon/werk 11 km enkele reis weer of geen weer (behalve pekel en rustig aan als het regent);
verderz ga ik graag een eindje in de buurt behoorlijk sportief toeren (en probeer ik "scherp"te rijden
en zo af en toe eens een meting...

ik wil graag eens wat meningen van jullie horen...

Ik had op m'n Monster ook een Pilot Road 2ct, beviel uitstekend. Zeker met woon-werk en dus nogal wat rechtdoor stukken een prima band. Slijt mooi rond en ik had er met een vakantie in de Alpen en een circuitdag op Assen toch al 10k km.'s mee gereden en de banden waren nog niet aan vervanging toe. Ik twijfel nu aan Pilot Power 2ct, die er nu opliggen, en de road 2ct.

minics.
 
maar evengoed, heb nog niet echt concreet ronggekeken; wat denken jullie?

pilotpower 2ct of bt016 of anders?

Ik rij veel woon/werk 11 km enkele reis weer of geen weer (behalve pekel en rustig aan als het regent);
verderz ga ik graag een eindje in de buurt behoorlijk sportief toeren (en probeer ik "scherp"te rijden
en zo af en toe eens een meting...

ik wil graag eens wat meningen van jullie horen...

Slicks... :Y dát staat pas gaaf... :9~

Bandenkeuze is erg belangrijk en vooral niet op bezuinigen... zou mijn advies zijn... Suggesties laat ik aan andere experts over.
 
Ik had op m'n Monster ook een Pilot Road 2ct, beviel uitstekend. Zeker met woon-werk en dus nogal wat rechtdoor stukken een prima band. Slijt mooi rond en ik had er met een vakantie in de Alpen en een circuitdag op Assen toch al 10k km.'s mee gereden en de banden waren nog niet aan vervanging toe. Ik twijfel nu aan Pilot Power 2ct, die er nu opliggen, en de road 2ct.
minics.

nogmaals: heb me verder (nog) niet verdiept: verschil? de road (2) lijkt me volgens de omschrijving wel een regenband :?

kan verder geen speciaal topic hierover vinden:?
 
Ik heb de Pilot Road 2CT op mijn Monster zitten. Harder loopvlak, zachtere zijkanten. Heb er ook mee op het circuit gereden op Carole en Francorchamps. Best een goede band vind ik.

Groeten Boy

Hoi Boy, zit morgen in Antoniushove om me dochter en kleinkind te ondersteunen. Een tot op heden ondefinierbaar gezwel in haar nekje wordt morgen via dagopname nader bekeken. Klote dus...
Ik ga uit van het goede dus kan achteraf ff langsrijden om te doen wat we elkaar beloofd hebben... mits gelegen en situatie afhankelijk natuurlijk. Anders volgende week dinsdag, zit ik de hele dag te vergaderen |( in Den Haag...
Ik lees t wel... we hebben elkaars gsmnr.
 
Ik heb geen aandelen in Michelin, maar hij valt onder de sportband:

Road 2CT

Groeten Boy

zorry :$

wel een mooie link btw. zo kan ik iig goed de Michelin-banden vergelijken...

weet je wat het is: je weet pas echt of het wat is als je ze zelf hebt, ze gaan alleen zolang mee&duur om maar wat aan te kl*ten...
 
Hoi Boy, zit morgen in Antoniushove om me dochter en kleinkind te ondersteunen. Een tot op heden ondefinierbaar gezwel in haar nekje wordt morgen via dagopname nader bekeken. Klote dus...
Ik ga uit van het goede dus kan achteraf ff langsrijden om te doen wat we elkaar beloofd hebben... mits gelegen en situatie afhankelijk natuurlijk. ...

heel veel zegen toegewenst!!!
 
Vorige week toen ik om half 6 s'morgens van mijn werk afkwam deed op eens een flitspaal het die het anders nooit doet
Ik reed voorbij en opeens een flits van voren :( ,ik reed toch zeker 88 })
Er was zeker iemand anders ook niet gelukkig mee
Gisteren was hij erg verbrand *O* *O* *O* zal ze leren die graaiers

gaat weer meer dan 100000 euro aan belastinggeld |(
 
zorry :$

wel een mooie link btw. zo kan ik iig goed de Michelin-banden vergelijken...

weet je wat het is: je weet pas echt of het wat is als je ze zelf hebt, ze gaan alleen zolang mee&duur om maar wat aan te kl*ten...

Inderdaad, je moet hem eerst onder je motor hebben voordat je het echt weet.

Succes met de keuze.

Groeten Boy
 
Tja, ik ben natuurlijk geen expert maar ik vind de MPP(2ct) en MPR(2ct) erg prettige banden, de MPR hebben we onder de Bandit gehad, en de MPP heb ik nu onder de Duc, beide rij ik de schaamranden er af, heb nog geen moment gehad dat ik bang was dat mijn wiel zou gaan glijden en ik doe echt niet rustig aan...

Ik heb wel een keer op de CBR van mn pa mogen rijden in de tijd dat ik ook een CBR had, het enige verschil (waren dezelfde jaartallen) waren de banden en de afstelling van de vering, hij had Bridgestone BT en ik MPS heb wederom de schaamranden er af gereden maar de banden gaven me wel minder vertrouwen als de MPS die ik onder mijn eigen CBR had. Tevens heeft mn pa een aantal keren een glijende achterband gehad, iets wat hij na de overstap op Michelin niet meer gehad heeft.
Begin dit jaar heeft hij een nieuwe CBR gekocht met Bridgestone BT-015 maar die bevallen hem tot nu toe wel goed. Hiervoor had hij geloof ik de 12 en de 14.
 
Even de gluurder uitgehangen 8-) en nu ff vloeken in de kerk :+
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan