Wie heeft er een Ducati Monster? Deel 17

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nie gezien nie ... had ff geen oog voor andere toeschouwers ... als je begrijpt wat ik bedoel ;)
Heb het fimpje zelf inmiddels grijs gedraaid ... m'n kleine meid wilde hem ook steeds zien, bleef maar "broembroem" zeggen _O- _O- _O-

Laat volgende keer je vrouw en dochter ook eens langskomen dan, is je kleine meid Of voor het leven verpest, Of voor eens en altijd genezen ;)
 
En dan stond jij nog aan de voorkant :Y wij aan de achterkant dat was pas herrie :X
Nu dat ik het filmpje zelf zag had ik ook (eindelijk) de gedachte ... "had ik maar erachter gestaan", op het moment zelf stond ik gewoonweg aan de grond genageld :}

Voor mij ook echt de eerste keer dat ik deze magistrale herrie zo mocht beleven :Y
Normaal zit ik er met doppen in m'n oren op om te trachten het ding te temmen ... kansloos uiteraard ... _O-
 
Nu dat ik het filmpje zelf zag had ik ook (eindelijk) de gedachte ... "had ik maar erachter gestaan", op het moment zelf stond ik gewoonweg aan de grond genageld :}

Voor mij ook echt de eerste keer dat ik deze magistrale herrie zo mocht beleven :Y
Normaal zit ik er met doppen in m'n oren op om te trachten het ding te temmen ... kansloos uiteraard ... _O-

Aan de grond genageld? volgens mij had je moeite met je evenwicht om niet op je muil te gaan zo stond je te kwijlen _O- _O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan