Wie heeft er een Ducati Monster? Deel 18

Status
Niet open voor verdere reacties.
ook maar even hier posen :+

715239165_6_c_rX.jpeg
 
hee, weer een nieuw topic :)

NOg ff terugblikken:

Net terug van een concert van Gary Moore, in Amsterdam kwam de regen nog met bakken uit de hemel (Allan, doe daar eens iets aan joh) nog ff een biertje, rondje met het hondje en dan m'n mandje in.
Zie jullie morgen bij de Mac :Y

:) ik heb echt aan jullie en aan mezelf gedacht! wat een mooie dag was het zondag! (of hadden jullie geen mooi weer? :$)

Ben allang terug; had alleen geen camera bij.....was toch nog redelijk druk ondanks het wat mindere weer......zou de magie van het mooie weer op de monsterdag dan toch eens een keertje op raken :? .
Was iig hartstikke leuk om weer eens wat oude bekenden irl te ontmoeten en natuurlijk wat nieuwe gezichten bij de namen te leren kennen :Y !
Wellicht dat we het 20-9 eens dunnetjes over kunnen doen op weg naar Moerzeke :? (voor degenen die willen gaan :Y )

Ga jij dan naar België? NOg meer gegadigden hier??

Fuego dus

...

Tja Johan ... die smile op m'n smoel kon ik echt niet onderdrukken toen ik zo stond te "filmen" bij de testbankrun *D
Mag ik die foto van je hebben?

...

ONdergetekende is heel erg benieuwd!!!

(even later dus:)
Ik blijf het altijd een mooi gezicht vinden ... zo'n rijtje netjes opgelijnde Monsters ;)
:9~

O ... voor de fijnproevers van magistrale herrie, zie de volgende link

:9~ :9~ :9~~

WAUW!!!

Leuke rit gehad vandaag mannen (en vrouw) hopelijk is het de dertiende iets warmer ;)
Op de terugweg nog ff een bakkie gedaan met Peter, en toen op naar de Indische rijsttafel })
Volgens mij stond Marc niet alleen met een domme grijns op z'n bakkes toe z'n ducje op de bank stond O-)

..

13 september de Texelrit he :Y

Ik ben me nog steeds mentaal aan het voorbereiden op een lange rit (ipc staan te kwijlen bij het zien van een aantal prachtige klassiekers) :)

Mits natuurlijk een beetje fatsoenlijk weer :)

Zekers weer verzamelen in Bodegraven? Hoe laat?
 
dankjewel
GriBomba voor de 'invitation' en de mooi tour (and again congratulations with your bike! ubercool) en
Paul and de andere jongens voor de gezellig tijd !

heeft iemand hier nog de dagprijs gewonnen?

als ik in de jury had gezeten, had ik vast wel voor de fiets van Addy gekozen :)
 
Filmpje met lekker achtergrondmuziekje! Wat was de uitslag van de run overigens?
1e run 121,4 Pk en de 2e run 125 Pk .... op het achterwiel :Y

Veel geblaat en weinig wol waarschijnlijk Cees ;) .... (anders had ie 'm er wel bij geplakt _O- )
Mammaaaaaaaaaaaa ... Addy plaagt me alweeeeeeeeeeeeeeeer ;(
;)

Wat een asociaal geluid zeg..... :9~~
Kijk ... nou maak je het weer goed :j

Ook nog maar een piccie dan [afbeelding]
Deze Monster zie ik echt voor het eerst :X

Had ik al verteld dat ik een fillumpje op joetoeb had geplaatst :?

heeft iemand hier nog de dagprijs gewonnen?

als ik in de jury had gezeten, had ik vast wel voor de fiets van Addy gekozen :)
Heel aardig bedoeld Allan ... maar juist zo'n opmerking is pijnlijk voor Addy ... ondanks de schoonheid en de vraagprijs is Addy z'n Mostro nog niet verkocht |(

Rondje Texel
Foto-G3QVUGDO.jpg

O ja, Texel ... ik zal weer ff contact opnemen met Texoot/Nico.
Hij is er voor te porren om half september, als het weer het toelaat, een groepje Monsterrijders (of andere Ducati's) onder het genot van de desmodreun weer over het mooie Texel te loodsen. Ik heb nu 13 september in gedachten om de schaamrandjes van de banden te rijden.
Mijn idee is om dan uiterlijk 9 uur te vertrekken vanaf de McDonalds in Leiderdorp en dan zoveel mogelijk binnendoor te rijden naar Den Helder.
De boot naar Texel vertrekt uit Den Helder op de halve uren, 11:30 moet te halen zijn.
Met Nico (en Thijs) wil ik daar een route uitstippelen.
Wil je het hele eind meerijden dan zal je vroeg je nest uit moeten en je bij de Mac melden. Je kunt uiteraard ook zelf naar de boot in Den Helder komen.

Wie heeft er zin om mee te gaan?
Laat maar horen


Vertrekpunt Mac Leiderdorp, 13-09-2009 09:00 uur:
Monster Marc
Black MTS
BoyTDR
Her Docter
Peter aalberts (ovb)
Appeltjuh
RideRick (ovb - Den Helder opstappunt...)

(alles onder voorbehoud van het weer uiteraard ;) )
 
Laatst bewerkt:
En als je weet wat er nu heeft gewonnen..... :r
Een groen Monster met groene (handels) platen ... die had niet eens de weg op gemogen op zondag ... en dan niet uit religieuze overwegingen |(

Ff een vraagje aan de kenners, ben op zoek naar tandwielen van STM, wie weet die dingen te vinden :?
 
Een groen Monster met groene (handels) platen ... die had niet eens de weg op gemogen op zondag ... en dan niet uit religieuze overwegingen |(

Ff een vraagje aan de kenners, ben op zoek naar tandwielen van STM, wie weet die dingen te vinden :?

Ja,en dan roept die doos die erop reed bij het oplezen van het kenteken ,"ik moest even kijken hoor want ik weet mijn kenteken niet uit mijn hoofd " :r alsof er zoveel motoren met FH (groene) platen staan :9
 
Afgelopen zaterdag ben ik (ter afleiding en vermaak) even bij de Ducati dag in Hippo geweest.
Bij toeval zag ik daar mijn oude eerste Rizoma duc (S2R1000) en hebben ze samen even geposeerd...

De L'ultima S4Rs kreeg wel veel aandacht...kijk maar eens in de volgende Kickstart.

@ Marcel: je Rizoma spiegels zitten verkeerd...

full

full

full
 
Laatst bewerkt:
Okee, mijn smaak was het zeker niet, maar wel schitterend spuitwerk :Y

Daar heb je zeker gelijk in Thijs; ken de spuiter toevallig omdat ik daar ook m'n spulletjes al jaren laat spuiten; echt een vakmannetje hoor :Y ....maar smaken verschillen nu eenmaal hè (en da's maar goed ook)
 
Een groen Monster met groene (handels) platen ... die had niet eens de weg op gemogen op zondag ... en dan niet uit religieuze overwegingen |(

Ff een vraagje aan de kenners, ben op zoek naar tandwielen van STM, wie weet die dingen te vinden :?


Wrom niet?....je hebt tegenwoordig toch ook koopzondagen :?
 
Staat idd niets over geschreven :N,

Gebruik handelaarskenteken

Het gebruik van het handelaarskentekenbewijs is beperkt tot:

voertuigen die tot uw bedrijfsvoorraad behoren;
voertuigen die voor herstel of bewerking bij u zijn gebracht;
voertuigen waarvoor (nog) geen kenteken is afgegeven (en fysiek tot uw (bedrijfs)voorraad behoren).


Het gebruik van het handelaarskenteken moet direct verband houden met de door uw bedrijf opgegeven bedrijfsactiviteiten. Dit betekent dat het handelaarskenteken bijvoorbeeld niet mag worden gebruikt voor uitleendoeleinden.



Meenemen bij gebruik handelaarskentekenplaten
Als u met een handelaarskenteken rijdt, moet u altijd het originele handelaarskentekenbewijs bij u hebben, dus geen kopieën. Ook moeten de platen op de daarvoor bestemde plaats zijn bevestigd.



Toegestaan gebruik handelaarskentekenplaten
U mag de handelaarskentekenplaten alleen in Nederland gebruiken. Er zijn echter drie uitzonderingen waaraan wel beperkingen zijn verbonden:

België
Luxemburg
Duitsland

België en Luxemburg
In België en Luxemburg mogen handelaarskentekens uitsluitend voor het afleveren of ophalen van een voertuig in het kader van koop en verkoop van het voertuig gebruikt worden. Het handelaarskenteken mag in die landen dus niet worden gebruikt voor een proefrit.

Duitsland
Sinds eind september 2007 is het gebruik van het Nederlandse handelaarskenteken ook toegestaan in Duitsland. Beide landen zijn het na intensief overleg eens geworden over de volgende voorwaarden:

Alleen bedrijfsauto’s mogen met een Nederlands handelaarskenteken in Duitsland rijden.
Deze bedrijfsauto’s mogen daar alleen rijden in direct verband met opbouw, ombouw of herstelwerkzaamheden die daarmee te maken hebben. Een schriftelijke bevestiging van de werkplaats moet bij het voertuig aanwezig zijn waarmee dit kan worden aangetoond.
In de bedrijfsauto moet naast de voertuigpapieren een geldig verzekeringsbewijs (de groene kaart) aanwezig zijn.

Alleen in Nederland mag u, in het kader van de bedrijfsvoering, handelaarskentekenplaten voeren op een voertuig dat zwaarder is dan 3.500 kg en geen Eurovignet heeft.



Bewaren handelaarskentekenbewijs en kentekenplaten
Als u het handelaarkentekenbewijs niet gebruikt moet u het bewaren in een goed afsluitbare voorziening. Ook de handelaarskentekenplaten moeten na een rit van het voertuig verwijderd worden en deze moeten in een goed afsluitbare voorziening worden opgeborgen.

Bron: RDW
 
Okee, mijn smaak was het zeker niet, maar wel schitterend spuitwerk :Y

Ik vraag me af of het wel spuitwerk is. Het deed mij denken aan de dip die ze een tank gaven in American Chopper, om zo een gras profiel op de tank te krijgen. De tank wordt in een bad gedipt waar een flinterdunne plakfilm in ligt. Vervolgens spuiten ze er een clear-coat overheen en klaar. (voor diegene die vaak naar OCC kijken, ik bedoel die dirt bike die ze bouwden voor een camping benodigdheden winkel)

Het zou me dus niets verbazen als de jury afgelopen zondag een prijs heeft gegeven aan een plak-plaatjes motor, in de veronderstelling dat het om state-of-the-art spuitwerk ging. :)
 
Laatst bewerkt:
Volgende keer nog een paar runs meer maken joh, kom je vast wel op de 150pk _O-
Zou het echt :? :X
De eerste was de groene streep, in 1 keer naar de toerenbegrenzer toe ...
de tweede was de blauwe streep, door de versnellingen heen ...
kennelijk levert dat twee verschillende waarden op en zullen die dan zeker gemiddeld moeten worden oid :?
Whatever ... geen verkeerde waarde dacht ik zo voor een S4R met een K&N luchtfilter en een Rapidbike Limiter (en een alu koppelingskorf met ringen en ergal nokkenas tandwielen, maar of dat nog wat uitmaakt ... geen idee)

@ Marcel: je Rizoma spiegels zitten verkeerd...
Nee Rob ... dat zit zo ... Marcel is gewoon een breje kerel ;)

Wrom niet?....je hebt tegenwoordig toch ook koopzondagen :?
Ja, dat zou kunnen ... maar denk je het zelf dat ze open waren :?

Het zou me dus niets verbazen als de jury afgelopen zondag een prijs heeft gegeven aan een plak-plaatjes motor, in de veronderstelling dat het om state-of-the-art spuitwerk ging. :)
Maakt mij nix uit ... :r
 
Staat idd niets over geschreven :N,

Gebruik handelaarskenteken

...
Bron: RDW

Wetstekst:
Artikel 44. Gebruik
1. Een handelaarskenteken mag slechts worden gebruikt door degene aan wie het is opgegeven dan wel een door deze aangewezen persoon. Het gebruik is slechts toegestaan voor de categorie waarvoor het is opgegeven.

2. Een handelaarskenteken mag worden gebruikt voor voertuigen die ter bewerking of herstel aan degene aan wie het kenteken is opgegeven ter beschikking zijn gesteld.

3. Een handelaarskenteken moet worden gebruikt voor voertuigen die behoren tot de bedrijfsvoorraad van degene aan wie het kenteken is opgegeven.

4. Een handelaarskenteken mag uitsluitend worden gebruikt indien met het voertuig als bedoeld in het tweede en derde lid gebruik van de weg wordt gemaakt in het kader van bedrijfsactiviteiten van het erkende bedrijf of de natuurlijke persoon of rechtspersoon aan wie het handelaarskenteken is opgegeven.

5. Voor overtreding van het eerste tot en met vierde lid is degene aan wie het handelaarskenteken is opgegeven aansprakelijk.

Indien de zaak op zondag open is en het betreft een proefrit ... dan mag het :Y
Is de zaak dicht of betreft het geen "bedrijfsactiviteit" (o.a. proefrit, maar is niet helemaal concreet beschreven) dan mag het niet van de pelisie :N
 
Ik vraag me af of het wel spuitwerk is. Het deed mij denken aan de dip die ze een tank gaven in American Chopper, om zo een gras profiel op de tank te krijgen. De tank wordt in een bad gedipt waar een flinterdunne plakfilm in ligt. Vervolgens spuiten ze er een clear-coat overheen en klaar. (voor diegene die vaak naar OCC kijken, ik bedoel die dirt bike die ze bouwden voor een camping benodigdheden winkel)

Het zou me dus niets verbazen als de jury afgelopen zondag een prijs heeft gegeven aan een plak-plaatjes motor, in de veronderstelling dat het om state-of-the-art spuitwerk ging. :)

die OCC-link had ik nog niet gemaakt, maar al die sprietjes spuiten zag ik ook al niet echt gebeuren. plakplaatje was ook mijn idee
 
Of het nu plakplaatjes waren of spuitwerk, het gaat om het uiteindelijke resultaat!
Een monster behangen met Rizoma spullen en overladen met carbon, was dat beter geweest?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan