Wie heeft er een Ducati Monster? Deel 19

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hij wordt steeds meer een zeurpiet dus zie hem eerdaags wel met kuipje rijden. _O-


Hij's besteld hoor....
windjammer.JPG
:W
 
OEPS, had hem gewijzigd, maar ja :$ , zul je net weer zien ;) ........Na een lange dag werken kun je iets minder hebben, qua commentaar die gelijk geleverd wordt. Hihi kan ook erg aardig zijn hoor :Y


Geeft niks hoor, kunnen hier wel wat hebben. Houden we juist van, en bedankt voor je uitnodiging op Motorstek. :W
 
Hai!

Sinds kort ben ik de trotse eigenaar van een 696 :]
Helaas is de monster nog helemaal standaard en wil om te beginnen die taartschep weg werken. Nu zag ik dat zo'n setje vrij prijzig is.. :/

Zijn er ook mensen die een alternatieve oplossing hebben bedacht? :) zoja fotooos :) Ik zit eraan te denken om de originele taartschep maar gewoon af te zagen ofzo :9
 
Laatst bewerkt:
Hai!

Sinds kort ben ik de trotse eigenaar van een 696 :]
Helaas is de monster nog helemaal standaard en wil om te beginnen die taartschep weg werken. Nu zag ik dat zo'n setje vrij prijzig is.. :/

Zijn er ook mensen die een alternatieve oplossing hebben bedacht? :) zoja fotooos :) Ik zit eraan te denken om de originele taartschep maar gewoon af te zagen ofzo :9

Tsja, prijzig...... dan had je geen Duc moet kopen :N

Alternatieve rijden op een Jap :X
 
oja en wie heeft zijn originele dempers omgebouwd tot open dempers? :) Of is dat af te raden?


LD heeft nog een setje Zard's te koop voor 696/1100

Knippen & plakken van DCN forum

Tk set open Zard dempers maar wel met e-keur
Dempers heb ik 2000km gebruikt en zijn dus in nieuwstaat
prijs is 550 euro

Ze passen op de 696(+) 1100(s)

info:luckyducyperformance@hetnet.nl

de dempers gaan weg ivm nieuw project
 
Laatst bewerkt:
is niet duur niet nee


Idd, heb nog een splinternieuwe liggen compleet. Ooit aangeschaft om te verbouwen voor op de RS. Maar is er nog nie van gekomen en zit nu Termi's op. Van de winter maar eens kijken.
Afgelopen weinig tijd gehad ivm grote verbouwing van ons huis, aankomende winter meer tijd dus zullen binnenkort maar eens gaan beginnen.
 
Idd, heb nog een splinternieuwe liggen compleet. Ooit aangeschaft om te verbouwen voor op de RS. Maar is er nog nie van gekomen en zit nu Termi's op. Van de winter maar eens kijken.
Afgelopen weinig tijd gehad ivm grote verbouwing van ons huis, aankomende winter meer tijd dus zullen binnenkort maar eens gaan beginnen.


Persoonlijk vind ik die Highmounts niet de mooiste :N
Die Termies zijn ook veel te lang :Y Als winterproject zou ik die dus maar inkorten.


Mijn Termies gaan na dit seizoen de zolder op :+
 
Persoonlijk vind ik die Highmounts niet de mooiste :N
Die Termies zijn ook veel te lang :Y Als winterproject zou ik die dus maar inkorten.


Mijn Termies gaan na dit seizoen de zolder op :+

Kwaliteit van de Bos carbon is super, maar heb de dempers idd een keer geplaatst en vond ze niet mooi geplaatst zitten. Denk dat ik ze eerst naar mijn zin plaats en dan de aansluitpijpen laat maken.
 
Kwaliteit van de Bos carbon is super, maar heb de dempers idd een keer geplaatst en vond ze niet mooi geplaatst zitten. Denk dat ik ze eerst naar mijn zin plaats en dan de aansluitpijpen laat maken.


De meeste Termies zitten ook altijd schots en scheef.
Iets waar ik mij aan kan storen.
 
Ja dat klopt, maar dat interesseert mij geen bal :Z , ik deed er alleen ideen op, keine details etc. Net als wat jij zei dat jij ook ZOIETS in gedachte had. Hou ook niet van dat drukke overdreven gedoe -O-

Ehh ik wist niet dat je kwaad werd,ik bedoelde er niets mee hoor :$
 
OEPS, had hem gewijzigd, maar ja :$ , zul je net weer zien ;) ........Na een lange dag werken kun je iets minder hebben, qua commentaar die gelijk geleverd wordt. Hihi kan ook erg aardig zijn hoor :Y

Als je mijn opmerking als commentaar leveren ziet heb je denk ik een afslag gemist ofzo,ik geef slechts mijn MIJN mening over het in mijn ogen typische Amerikaanse chopper bob spuitwerk wat ik nogal overdadig vind maw het meeste is niet mijn smaak maar er staan idd leuke ideeen en details bij.Het feit dat het meeste niet mijn smaak is wil niet zeggen dat ik jou linkje niet kan waarderen of dat ik jou wil afzeiken ofzo maar als jij dat wel zo ziet ook goed.Zo dat ben ik ook weer kwijt,sorry ik kan niet zoveel hebben na een hele gezellige avond :W

PS
Er zijn ook mensen die mij aardig vinden hoor,ik kan zo even geen voorbeeld noemen maar dat heb ik weleens gehoord :Y
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan