Wie heeft er een DUCATI Monster? *** Deel 26 ***

Status
Niet open voor verdere reacties.
ga ook niet zeggen dat die dealer een afzetter is maar hun gaat het erover dat ik werk afneem zogezegd van een dealer

haal wel men stukken nog bij een dealer dus w.t.f. maar kan er nog lang over uitwijden die brommer moet rijden

zou een kabelboom 2006 passen op een 2007 kan voor 124 dollar 1tje kopen eventueel

greetz


belachelijk, als je dat toch in je eigen tijd doet en kan, moet je toch lekker zelf weten...
waarom zou je zoveel meer betalen bij een dealer, als je het bij een vriend/kennis voor veel minder kan doen...

Voor wat betreft die kabelboom, je praat over dollar, zit er geen verschil in de kabelboom in amerikaans? en europees? weet het verder niet, just a thought.
 
Nieuw deeltje staat klaar....opzetje ff snel zoals ik 'm al eerder een keer aan de MuziekMeester gemaild had....

Niet gaan miepen, foto linkies werk ik er straks allemaal ff netjes in....

Laat even weten wat er beter aan kan, dan pas ik het zo snel mogelijk aan :Y
En als ik per ongeluk ergens iemand kwijt ben geraakt...ff fotootje posten, dan zet ik je er weer bij...

Wie heeft er een Ducati Monster? ***Deel 27***

Oei , ik hoor er precies niet meer bij of zie ik slecht ,heb laatst leden nog een foto opgestuurd.
In deel 26 sta ik erbij :? '(
 
ga ook niet zeggen dat die dealer een afzetter is maar hun gaat het erover dat ik werk afneem zogezegd van een dealer
haal wel men stukken nog bij een dealer dus w.t.f. maar kan er nog lang over uitwijden die brommer moet rijden

zou een kabelboom 2006 passen op een 2007 kan voor 124 dollar 1tje kopen eventueel

greetz


Zou een beetje onzin zijn alsof er niemand zelf aan zijn Duc sleuteld :?

Mischien dat je op de oude kabelboom nog een nr kan vinden dan je vergelijken maar je zou denken dat het wel goed moet gaan :?
 
belachelijk, als je dat toch in je eigen tijd doet en kan, moet je toch lekker zelf weten...
waarom zou je zoveel meer betalen bij een dealer, als je het bij een vriend/kennis voor veel minder kan doen...

Voor wat betreft die kabelboom, je praat over dollar, zit er geen verschil in de kabelboom in amerikaans? en europees? weet het verder niet, just a thought.

Je kunt in de onderdelen boeken kijken die op de ducati site staan
Volgens mij brand in de VS je koplamp altijd :W
 
Oei , ik hoor er precies niet meer bij of zie ik slecht ,heb laatst leden nog een foto opgestuurd.
In deel 26 sta ik erbij :? '(


Er zijn meer foto's die er niet meer tussen staan, maar komt vast goed :Y
Hij is ook nog niet af zo te zien, toch.. :?

idd...Monster staat wel al bij het rijtje veel posters in de nieuwe OP....foto-linkies overig zijn dood, die gaan in de loop van de avond weer werken....

En is hier al een slotje aangevraagd?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan