Wie heeft er een ducati monster? deeltje 13

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heel toevallig gister van de Ducdealer Startwin in Loenen "gehoord":

Een Monster moet altijd, als ie lang stil staat, aan de lader, anders is de kans erg groot dat ie niet meer start.

Als je hem dan met startkabels start (kan wel) dan moet je hem er een aantal minuten aan laten staan, voordat je de kabels verwijdert.
Doe je dit niet, dan blaas je (een of ander) iets op, wat een dure grap is (500 euri's hoorde ik).

Misschien kun je die startkabels eens proberen.

Let wel; dit is niet mijn ervaring, maar de ervaring van Startwin! O-)

Mijn Duc start uiteraard gewoon :X (op hoop van zegen...)

mijn ervaring is anders, mijn ex-monster heeft nooit aan de lader o.i.d. gestaan, en nooit problemen gehad met starten, ja soms na 2 a 3x na lange tijd stil staan, en dat is toch 5 jaar goed gegaan...

ik ben nog steeds van mening dat als je accu er niet tegen kan dat die 2 maanden niet wordt gebruikt, dat je accu al ver naar de kl*te is...

O-)
 
mijn ervaring is anders, mijn ex-monster heeft nooit aan de lader o.i.d. gestaan, en nooit problemen gehad met starten, ja soms na 2 a 3x na lange tijd stil staan, en dat is toch 5 jaar goed gegaan...

ik ben nog steeds van mening dat als je accu er niet tegen kan dat die 2 maanden niet wordt gebruikt, dat je accu al ver naar de kl*te is...

O-)
Zelf heb ik nog helemaal geen ervaring... heb mijn Duc (en rijbewijs) pas een jaar... *O*

Maar wel het volste vertrouwen in mijn accu (vandaar dat ie aan de lader staat O-) ).
 
Vraagje

Een hele goeden avond hier,
zet de volgende motoren op volgorde van voorkeur en eventueel de reden

Monster S4RS Tri Colore, Streetfighter en de Monster 1100S.

En weet iemand wanneer de winter stopt, wil onderhand weer eens op de bike naar buiten.

Bij voorbaat dank, Peter
 
Vraagje

Een hele goeden avond hier,
zet de volgende motoren op volgorde van voorkeur en eventueel de reden

Monster S4RS Tri Colore, Streetfighter en de Monster 1100S.

En weet iemand wanneer de winter stopt, wil onderhand weer eens op de bike naar buiten.

Bij voorbaat dank, Peter

Monster S4RS Tri Colore
Monster 1100S
Streetfighter

en met ruime sprongen tussen de motoren, oftewel:

Monster S4RS Tri Colore 80% van de stemmen

Monster 1100S 15 %


Streetfighter 5 %
 
Speciaal voor Peter:

2008-Ducati-Monster-S4RSTricolorea.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan