Wie heeft er een ducati monster? deeltje 14

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jij was toch zo'n snelle jongen :?
Valt toch tegen ... ;)
foto van mijn vrouw stond er ... laat ik toch maar niet staan :N
En nee ... niet omdat ze zo lelijk zou zijn ... maar vraag maar aan maximus, die heeft de foto wel gezien :Z
 
~
Vanuit Haarlem, schalkwijk om precies te zijn, voor mij is het ff een ommetje met de motorIk pak zandvoort ook wel eens, meestal dan terug via de halfweg en dan ff langs spaarnwoude westpoort in, ook erg veel leuke bochten te vinden. En dan nog ff lekker filerosssen op de A10 om te stoppen bij olympisch stadion (stalling). Dat vindt ze heerlijk.
 
\
Vanuit Haarlem, schalkwijk om precies te zijn, voor mij is het ff een ommetje met de motorIk pak zandvoort ook wel eens, meestal dan terug via de halfweg en dan ff langs spaarnwoude westpoort in, ook erg veel leuke bochten te vinden. En dan nog ff lekker filerosssen op de A10 om te stoppen bij olympisch stadion (stalling). Dat vindt ze heerlijk.

Rij daar ook wel eens , zitten idd wel leuke bochten in :9
 
Zeikerds |(
Ik heb het toch niet meer over een jack-inkoop-actie :N
Lezen :X
Ik zou ook niet willen dat iedereen dezelfde jas aan heeft, maar als we met een stel wat kleding tegelijkertijd aanschaffen bij één en hetzelfde adres, dan krijg je makkelijker en wellicht wat meer korting :P

Maar ik merk dat er maar zeer beperkt interesse is ... geeft ook niks ... ben ook niet echt van plan om een soort tussenhandel te beginnen of zo :N

Herman, heb je het al over de prijs gehad in Zb?

Marc , als je 20% korting (of meer :X ) kan bedingen bij DZ heb ik ook wel interesse *O*

nie voor hetzelfde jackie nie :N
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan