Wie heeft er een lasershield op de motor

_O-



En Mike heb je nog iets gevonden wat het rijden meer comfortabel maakt ? ;)
Misschien een id om hier even met zijn allen te brainstormen, we willen hem tenslotte wel helpen *D

* kentekenplaat die kan omklappen (bedienbaar met een knopje aan het stuur)
* wheelys zijn al genoemd maarja dat werkt natuurlijk niet als hij met zijn bird 280/300 rijdt ;)
* slot om de kentekenplaat heen
* kentekenplaats thuis laten liggen (is er perongeluk afgevallen , achter de grasmaaier blijven hange :Y )

Zit er misschien iets tussen })

* Een constructie voor op je motor maken die de bomen langs de weg omzaagt, en er een schans van maakt waar je overheen rijdt en als je dan in de lucht bent strek je je armen en vlieg je snel weg, hahaa!!! })

Maar dat werkt natuurlijk alleen als er bomen langs de weg staan... -O-
 
@ ts, wat een walgelijke avatar heb jij trouwens onder je nick staan.

Ben je nou echt zo'n stoere vent, of ben je gewoon een patsertje dat zich op de verkeerde manier uit?
 
@ ts, wat een walgelijke avatar heb jij trouwens onder je nick staan.

Ben je nou echt zo'n stoere vent, of ben je gewoon een patsertje dat zich op de verkeerde manier uit?
vergelijk jij mensen met hun avatar? O-)
 
Is een beetje triestse zaak, kan toch uitgelegd worden als een doodsbedreiging.

Men is er tegenwoordig wel scherp op. Bij MF kennelijk niet, en moet het zo maar kunnen.

Dit wordt zo een glijdende schaal: wie pakt een plaatje met een hangende jood of palestijn, of een koningin in een doodskist enz enz (ik verzin maar wat, gaat om het voorbeeld)?

En dat te bedenken omdat die jammere persoon het niet eens is met verkeersregels en/of boetes (schat ik in). Beetje onvolwassen manier van je punt proberen te maken.

Ik zeg natuurlijk niet dat mensen gelijk zijn aan hun avatar (kijk wel uit O-) ), maar dat gaat in dit geval ook niet op he. Een foto van een persoon met de loop van een pistool tegen zijn hoofd? :r
 
de smoes van garagedeur opener werkt alleen als je ook een garage hebt waarvan je de deur ermee kan openen. Heb je die niet dan sta je mooi voor lul als de OvJ tegen je zegt laat maar eens zien hoe jij je motor precies in je garage zet dan.

Ze hebben die smoes namelijk al iets te vaak gehoord.

Erger nog ....ik ben wel eens serieus wezen kijken voor zo'n garage-opener ...puur om te gebruiken waar het voor bedoeld is!

Maar wil me eerst verdiepen of ik geen dikke boete kan krijgen omdat ik "per ongeluk" de lasermeting stoor... O-)
 
Helemaal niet erg, ik heb 'n knop op 't stuur zitten om de garagedeur te openen. Heb geen zin om elke keer (2x per dag dus) af te stappen om de deur te openen. Maar hij werkt met 'n radiosignaal dus storen doet ie niet.

OT: Ik heb dus geen LS of zoiets, ik rij altijd (naja, bijna altijd) te hard maar ik blijf wel (meestal) binnen de marge. Gewoon goed opletten, heb ik ook moeten leren want in 't begin kwamen de bonnen ook sneller binnen dan me lief was B|
 
Is een beetje triestse zaak, kan toch uitgelegd worden als een doodsbedreiging.

Men is er tegenwoordig wel scherp op. Bij MF kennelijk niet, en moet het zo maar kunnen.

Dit wordt zo een glijdende schaal: wie pakt een plaatje met een hangende jood of palestijn, of een koningin in een doodskist enz enz (ik verzin maar wat, gaat om het voorbeeld)?

En dat te bedenken omdat die jammere persoon het niet eens is met verkeersregels en/of boetes (schat ik in). Beetje onvolwassen manier van je punt proberen te maken.

Ik zeg natuurlijk niet dat mensen gelijk zijn aan hun avatar (kijk wel uit O-) ), maar dat gaat in dit geval ook niet op he. Een foto van een persoon met de loop van een pistool tegen zijn hoofd? :r
Ach, de beleidsmensen zijn verantwoordelijk voor vele honderden doden per jaar, en de overheid doet er niets aan (of het is flitspalen zetten onder het mom van verkeersveiligheid op de meest onzinnige plaatsen).

En aangezien Mr Spee met plezier (reeds een jaar of 10?) de taak op zich heeft genomen om woordvoerder te zijn, dan kun je ook érgens wel verwachten dat hij eens met een speelgoedpistooltje tegen zijn hoofd wordt afgebeeld, ik zie regelmatig foto's voorbijkomen waar men een schietroos op het hoofd van Mr Wilders geplaatst heeft, dat is ook al niet zo een populaire figuur.

Je hebt wel gelijk hoor: de enige manier om van de snelheidsbeperkingen af te geraken is door het democratisch systeem te gebruiken. Op dezelfde manier zijn die snelheidsbeperkingen namelijk ingevoerd (haha!)
 
Heb echter wel vernomen dat wanneer je als motorrrijder een beetje heen en weer zou slingeren, je dan niet gemeten kan worden door een laser omdat het apparaat even een 'vast' punt nodig heeft om de meting te kunnen verrichten.
Als dat zo is, zou je natuurlijk tijd kunnen vinden om snelheid te minderen.

O, en tijdens de slingerpartij word je natuurlijk door een vreselijk insect gebeten, dat spreekt voor zich natuurlijk .... ;)

Ghehehe............ik denk dat de doorsnee agent dan gelijk zijn boekje openslaat bij artikel 5 _O- *O* *O*
 
Nu heb ik onlangs een stinger op de motor geplaatst, althans ik ben er nog druk mee bezig. Maar om de protectie tegen K. Spee en consorten compleet te maken moet er eigenlijk ook nog een lasershield op. Ik bedoel daarmee een actief schild wat laser uitzendt. Nu heb ik via www.flitsservice.nl een heel mooi lasershield gevonden die uitstekend uit de test kwam zie ook: Flitsservice.nl: Lasercontroles, wat doe je er tegen?

De laser pro park is een parkeersensor met als vervelend neveneffect dat je niet (be)(ge)laserd kan worden door de politie gedurende 8 seconde. Tijdens de meting gaat er een alarm af en heb je dus 8 seconde de tijd om te remmen.
Zie ook www.laserpropark.nl over dit geweldige product.

Is dit product legaal? Wie heeft hier ervaring mee? Wie heeft nog een goeie tweedehands liggen voor weinig.

Ik zou het NIET doen, liever ff je rijbewijs kwijt dan een strafblad of motor en toebehoren kwijt.....

Maar het is en blijft jouw keuze/gok...

Grtzzz Simon. 8-)
 
toevallig zit koos op die positie.....

het had ook een ander kunnen zijn en die had het waarschijnlijk nog veel beroerder gedaan :/
 
Terug
Bovenaan Onderaan