Wie heeft er een mascotte aan zijn motor hangen?

Mijn BOB sleutelhanger, telt die ook mee ? In de auto zit mijn Esso tijger , die heb ik al vanaf mijn 1e auto. Aangezien ik nog geen auto heb ge tl't neem ik maar aan dat hij geluk brengt dus mag hij blijven...
 
Ik krijg spontaan neigingen om te stoppen met motorrijden als deze trend zich doorzet...bij mannen dan..
 
Ik krijg spontaan neigingen om te stoppen met motorrijden als deze trend zich doorzet...bij mannen dan..

Welnee, het wordt een sport om die dingen van motoren te slopen, te spietsen op een stok en dan als trofee te bewaren en hier uiteraard even een fototje posten.... O-) Oh en man of vrouw: daar ga ik niet op discrimineren.... :z })
 
Welnee, het wordt een sport om die dingen van motoren te slopen, te spietsen op een stok en dan als trofee te bewaren en hier uiteraard even een fototje posten.... O-) Oh en man of vrouw: daar ga ik niet op discrimineren.... :z })

En daar houdt jij je mee bezig :?
 
hmmm, heb sinds de zwangerschap van mijn vrouw (mischien als herrinering??.......) een leuke mascotte aan mijn motor geknoopt......
Heeft overigens wel een directe invloed op de prestaties (de topsnelheid is een km of 30 omlaag) en het bochtengedrag (je kunt een stuk lolliger en harder de hoek om)..............
Is trouwens ook wel een handige mascotte, kan er van alles in vervoeren en momenteel staat er permanent een Maxi-Cosi in..........

ze worden overigens gewoon verkocht; meestal onder de naam zijspan............ (en dit is een mooie slanke EZS kompact)

en geloof mij nou; het is ontzettend leuk om mee te rijden (en het heeft mij weer voor een onbepaalde periode gered van een auto(rijbewijs)...........)
 
Op mijn Gixxer Rizzo de rat van the Muppets :P



full
 
Vind dit nogal een eng gezicht, ze vinden het zelf ook niet al te fijn zo te zien want ze klampen zich maar stevig aan mekaar vast. Kun je ze niet ACHTER je valbeugels plaatsen, voelen ze zich vast een stuk veiliger O-) .

Nee want dan passen ze in de thread over stilte bij een motorclub
;) ;) ;) ;)

Peter.
 
Ja maar een busje insectenverwijderaar doet wonderen!!!!!!!!!!





Beetje nichterig, kerels met een knuffeltje op hun motortje.. dezelfde types als die hun motor een "koosnaampje" geven..

jeuk, jeuk!
 
heb een Spongebob knuffel achter mijn ruitje zitten (Div600).
van mijn dochter gekregen.....zelf op de kermis gewonnen ( 6 jaar oud), dus die moest bij papa op de motor om op ´m te letten....

En idd, de top gaat omlaag, de bochten gaan wat langzamer, en je afstand tot de voorganger word een stukje groter.

Kinderen, de manier om te besparen op bekeuringen!!! *O*

:]
 
Op mijn Gixxer Rizzo de rat van the Muppets :P



(Afbeelding)

Enig id hoe onveilig dit is. Als je een crash hebt kan Rizzo niet van de motor afvliegen maar gaat hij met motor en al ten onder :+ . (ik doelde op de tyrip aan z'n pootje ;) . Hetzelfde als dat je je kind niet aan de motor mag vastmaken als je deze wilt meenemen :+ .
Hij draagt niet eens beschermende kleding of een helmpje (heb ik nog wel in de juiste maat ;) ).
 
Enig id hoe onveilig dit is. Als je een crash hebt kan Rizzo niet van de motor afvliegen maar gaat hij met motor en al ten onder :+ . (ik doelde op de tyrip aan z'n pootje ;) . Hetzelfde als dat je je kind niet aan de motor mag vastmaken als je deze wilt meenemen :+ .
Hij draagt niet eens beschermende kleding of een helmpje (heb ik nog wel in de juiste maat ;) ).

Neem dan Gonzo.
Die houdt van die pijnlijke grapjes
:+ :+ :+ :+

Peter.
 
Enig id hoe onveilig dit is. Als je een crash hebt kan Rizzo niet van de motor afvliegen maar gaat hij met motor en al ten onder :+ . (ik doelde op de tyrip aan z'n pootje ;) . Hetzelfde als dat je je kind niet aan de motor mag vastmaken als je deze wilt meenemen :+ .
Hij draagt niet eens beschermende kleding of een helmpje (heb ik nog wel in de juiste maat ;) ).

Rizzo was mijn copiloot en waarschuwde mij voor alle gevaarlijke situaties, nooit gecrashed met hem...de Gixxer is samen met Rizzo weggegaan en ik ben op 8 maanden 2 keer hard en twee keer zacht op mijn muil gegaan...

Moet dat beest terughalen :P
 
ik zelf heb geen mascotte op motor maar mn pa heeft op zijn gpz1100 een beertje zitten, naast zijn kmteller dat hij van men moeder kreeg toen ze elkaar leerden kennen...ook alweer zon 30 jaar geleden

romantisch he!

en hij heeft een zwijnekop met zuignap achter op de motor die gillend naar de achterligger kijkt...

ieder ze hobby he :9
 
hmmm, heb sinds de zwangerschap van mijn vrouw (mischien als herrinering??.......) een leuke mascotte aan mijn motor geknoopt......
Heeft overigens wel een directe invloed op de prestaties (de topsnelheid is een km of 30 omlaag) en het bochtengedrag (je kunt een stuk lolliger en harder de hoek om)..............
Is trouwens ook wel een handige mascotte, kan er van alles in vervoeren en momenteel staat er permanent een Maxi-Cosi in..........

ze worden overigens gewoon verkocht; meestal onder de naam zijspan............ (en dit is een mooie slanke EZS kompact)

en geloof mij nou; het is ontzettend leuk om mee te rijden (en het heeft mij weer voor een onbepaalde periode gered van een auto(rijbewijs)...........)


Amen...
:} :}
 
Motor:
Sylvester voor op de kuipruit.
Auto:
Sylvester voor de achterruit
Werkplek:
Sylvester op mijn bureau, en met sticker op de muur, hing eerder een grote Mercedes vlag.
 
Terug
Bovenaan Onderaan