Wie heeft er een motor te leen

Duderuud

Admin
Crew
19 mei 2001
32.918
4.159
De Betuwe
Ja, ik weet het, onnozele vraag, maar ik doe het toch! :)

Ik zou eerst een motor lenen van Raul, maar die doet het dus niet (meer).

Nou heb ik dus geen motor voor de MFCD :(

Ik kom zeker weten, maar of ik met een motor kom...

Wie heeft er nog een barrel te leen?? :)
 
Heb nog wel een CB250 in onderdelen ;)

Maar dat is ook niet echt een circuit fiets he, m'n SRX leen ik niet uit maar dat is ook niet echt wat voor op het circuit.

Ik hoop dat er iemand is die je kan helpen, succes ermee!
 
ik ken ook nog een bepaald aantal persoonen die wel een motor hebben maar om onduidelijke reden geen rbw meer hebben. :+
 
Mijn pa heeft hier nog een VFR uit '96 in de schuur staan.
Hij kan nu niet rijden omdat ie een gebroken arm heeft.
Ik heb het hem gevraagd maar dat deed ie maar niet.
Hij heeft jouw kneedown filmpjes gezien :)

Succes met het vinden van een leenfiets.
 
denk het niet
als je met huurfiets op je bek gaat op cirquit zijn ze echt niet blij met je
mag ook niet staat in contract volgens mij?
weet niet zeker
 
Ik kom liever bij me verhuurbedrijf terug met de melding dat hun fiets totalloss is dan bij een mede MF-lid. :)
 
Ik kom liever bij me verhuurbedrijf terug met de melding dat hun fiets totalloss is dan bij een mede MF-lid. :)

Denk je? Ik rij (mits goeie verzekering) liever motor van een vriend in elkaar.. daar heb je hoogstwaarschijnlijk VEEL minder gezeik mocht er toch iets gebeuren.

Maareuhh.. strak plan! Mag'k jouw gixxer effe lenen rev? Jij hebt er toch niks aan.
Zal die dagverzekering goed invullen en de vrijstelling zelf betalen mocht'k crashen!
 
Laatst bewerkt:
Op woensdag 08 mei 2002 21:35 schreef poohbeer het volgende:JE sluit natuurlijk die dagverzekering af he dumbo!

Het is te merken dat je MOD-af bent :)

Als je een RD350 op een cilinder wilt gebruiken voor zondag kan dat Ruud, maar dan moet je wel genoegen nemen met 35 Km/h })

(met andere woorden, nee helaas kan ik je niet helpen)
 
Zoiets heb ik ook nog.. Een FZR 1000 zonder koppeling en waarvan de voorvork is uitgeleend :P

m.a.w. kheb dus ook niks voor je te leen
 
Denk dat ik dus mijn plekkie af kan geven...

Alhoewel....het schijnt dat je daar ook een motor kan huren, op circuit zelf...maar eens ff bellen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan