Wie heeft er ervaring met Kriega.com?

Sinner 2stroke

MF veteraan
26 feb 2003
2.067
0
-
Hello,

Wie heeft er ervaring met de service van kriega? ik wil daar namelijk een rugzak van, maar ik heb al een week geleden gemaild voor info. nu kan het zijn dat de service desondanks wel goed is, maar wie weet hier meer over? want als ze net zo laks zijn met garantie als met antwoorden, hoeft het voor mij niet! :r

ps. ervaringen met de producten zijn ook welkom!
 
is al een topic over, spul is prima, klein bedrijf wat een beetje uit zijn voegen aan het groeien is heb ik het idee, dus ze zullen het wel druk hebben..
 
toegegeven, het is mooi spul.. mag ik vragen hoe jij je bestelling daar hebt betaald? daar ging mijn vraag nml over in die mails die ik gestuurd heb
 
Mwah, R25 + R10 + liner besteld en betaald met CC, heeft even geduurd doordat de voorraad op was, maar daar kreeg ik netjes een mailtje van. Ik heb afgelopen vrijdag voor 't eerst ff met de rugzak gereden, bevalt prima.
 
Mannen, niet online bestellen, gewoon in Nederland halen. Passen en service zijn ook wel handig!! De prijs maakt bijna geen verschil. Alle Kriega tassen zijn bij vele dealers reeds te koop. Gewoon een mailtje aan de importeur en klaar is klara.... :]
 
Mannen, niet online bestellen, gewoon in Nederland halen. Passen en service zijn ook wel handig!! De prijs maakt bijna geen verschil. Alle Kriega tassen zijn bij vele dealers reeds te koop. Gewoon een mailtje aan de importeur en klaar is klara.... :]

Ik kon anders de US-40 niet vinden in Nederland tenzij ik deze samenstelde uit een US-20 met 2x een US-10, wat dus vele malen duurder us :N
 
Zaanstad motoren @ Alkmaar is ook Kriega dealer. Hebben ook het eea hangen. Ga morgen zelf even kijken en vervolgens vriendin lief aankijken. Heb nog verjaardagscadeau te goed.
 
Een "US40" is altijd een US20 + 2x US10. Er bestaat geen kriega product met de naam US40.

Zie ook het overzicht van hun producten op http://kriega.com/pages_uk/products/prodframeset.html
Die heb je wel. Staat op dezelfde pagina die je aanhaalt. Alleen kom je er via de us-20. Moet je maar net weten.
Het verschil tussen de set en los is 10 Pond. Welk verschil zou er in NL zijn dan?

Ik heb zelf de US-30 en die bevalt prima. Besteld via de website. Verder geen problemen.
 
Op youtube staan ook een aantal reviews over deze toch wel mooie tassen, heb ze zelf ook overwogen, maar k ga nu echter voor een oxford tas.

@Onkert: een US30 is toch gewoon een US20 + een US10 erbovenop?
 
Op youtube staan ook een aantal reviews over deze toch wel mooie tassen, heb ze zelf ook overwogen, maar k ga nu echter voor een oxford tas.

@Onkert: een US30 is toch gewoon een US20 + een US10 erbovenop?
Jazeker. Sommige dingen in het leven zijn inderdaad wat je zou verwachten. :+
 
MP Den Bosch heeft Kriega.
Heb nu de R20 (rugzak) een poosje in gebruik, dagelijks eigenlijk. Zeer tevreden.
 
Als je bij 4bikersandbikes iets laat opsturen/via de webshop koopt, vraag dan wel expliciet om het via Postnl te vesturen. Ik heb laatst 13 dagen moeten wachten omdat ze het standaard via DHL/Selectvracht opsturen. Bizar, het had er in 1 dag kunnen zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan