Wie heeft er gereden op de nieuwe Yamaha XT ?

suzuki gsx600f

Die hard MF'er
25 feb 2003
913
0
Capelle aan den IJssel
Rijd dat een beetje lekker ?
Zag 2 uitvoeringen, 1 met groot voorwiel met soort croos band en 1 met klein voorwiel met straatband.

Gaat dat een beetje met het verkeer op de snelweg mee?

Wie weet dat?
 
Geen idee..... :] zelf op een XS. Rijdt super :} , maar kan niet echt nieuw genoemd worden :P
 
Ik heb er niet op gereden maar ik durf wel te zeggen dat je meekomt op de snelweg, hij zal zeker de 150 halen!
 
Ik heb er niet op gereden maar ik durf wel te zeggen dat je meekomt op de snelweg, hij zal zeker de 150 halen!

Ruim 170 dacht ik, een 600cc haalt al 150 met gemak.
Het is alleen of het fijn rijd, ik vind van niet, maar misschien is dat bij deze 660 anders. Heb er nog niet op gereden en zal er denk ik ook wel niet van komen.
 
Waar het mij om gaat is een lekkere fiets voor woon werk van Rotterdam naar Den Haag.

Zuinig in gebruik en onderhoud.
Makkelijk om tussen de file door te komen en goed weggedrag heeft bij slecht asfalt.

Waarmee je toch goed mee kan op de snelweg en best lekker een toertochtje over dijkjes kan maken.


Nu rij ik op een GSX750F en ik begin steeds sneller te rijden wat een beetje veel gaat kosten ;( binnenkort. (Van Spee contributie)

Dus vandaar mijn intresse in die XT
 
Ik denk dat een XT echt wel voldoet aan jouw eisen;
- hij gaat dus 170
- woon werk > hoeveel km?
- onderhoud is lager lijkt me, qua kosten en sleutel vriendelijkheid/bereikbaarheid.

en slecht asfalt? das een XT's beste vriend ;)
 
het enige wat ik van de NIEUWE XT weet is dat de motorpers er best wel tevreden mee is. snel genoeg om in de bochten (helaas niet op de rechte stukken, maarja, daar doe je het ook niet voor) mening "supersporter" rode wangen te laten krijgen, snel genoeg om OOK op de snelweg te mogen komen zonder zelf rode wangen te krijgen en dat ie eigenlijk NERGENS in uit blinkt maar ook NERGENS zich hoeft te schamen.
Of het nu een stadsweg, bospad, eifel-weg of snelweg is.

een brommertje voor mij :9~
 
Terug
Bovenaan Onderaan