Wie heeft er hier allemaal een Ducati Monster? (10)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo monsterfans,

Zou dit hem worden? van een Russische site.
full
 
Gentlemen,

Ik ben sinds vandaag trotse bezitter van een M1000 Senna *O* Dus als Carfixer zo vriendelijk zou willen zijn dit te wijzigen O-) Ik haal 'em zaterdag op. Nu maar op zoek naar open dempers. Iemand nog tips/ervaringen? Ze moeten wel lekker luid zijn.

Proficiat en welkom.

Wat denk je van dit, ik heb wel een volledig set laten plaatsen (dempers, chip en open luchtfilter) :P

full
 
Laatst bewerkt:
Aan allen,

Is er iemand die op zijn monster een bredere velg en band heeft geplaatst en wat zijn de ervaringen?

Op de mijne ligt momenteel een 160 achteraan maar zit met het idee om er een 180 op te leggen, moet dan ook het wiel vervangen.

:]
 
Laatst bewerkt:
Wat kost zo'n geintje nou? Is daar ook nog een beetje voordelig aan te komen?




Laten plaatsen bij een ducati dealer ( € 1528,98, was ook een regelbare as bij om de motor hoger te zetten), alles geplaatst
Was wel een nieuwe set.

Enorm veel koppel daardoor bijgekregen tusssen de 5000 en 6000 toeren.
+10pk en +11nm in die zone
 
Laten plaatsen bij een ducati dealer ( € 1528,98, was ook een regelbare as bij om de motor hoger te zetten), alles geplaatst
Was wel een nieuwe set.

Enorm veel koppel daardoor bijgekregen tusssen de 5000 en 6000 toeren.
+10pk en +11nm in die zone

Heb je een testbankrun laten doen?
 
Laten plaatsen bij een ducati dealer ( € 1528,98, was ook een regelbare as bij om de motor hoger te zetten), alles geplaatst
Was wel een nieuwe set.

Enorm veel koppel daardoor bijgekregen tusssen de 5000 en 6000 toeren.
+10pk en +11nm in die zone

Dat wordt me eigenlijk te gek. Boven budget dus :(

Ducati en voordelig, das een illusie :Y

Ik bedoelde meer in de zin van niet afgezet worden :P Of onnodig teveel betalen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan