Wie heeft er hier allemaal een Ducati Monster? (12)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Iemand toevallig een matzwarte "side panel" over?

Mijn linkse is afgelopen weekend in de Ardennen gesneuveld: het gaatje voor het schroefje vooraan is er niet meer en die ducktape die er nu rondzit mag er wel af nu we terug thuis zijn :P
 
Laatst bewerkt:
Kom via Schilde dat gaat toch ook :? .

Hoe bedoel je, dat gaat toch ook?
Als je van Schilde komt, kom je ook voorbij het rond punt van Wommelgem normaal.
Moest er interesse zijn, laat iets weten, een uur en dan spreken we af aan het rond punt van WOmmelgem, de parking met het groentenkraam.
Moest er niemand reageren, sta ik er ook niet en rijdt ik ineens naar het treffen.
 
Laatst bewerkt:
Hoe bedoel je, dat gaat toch ook?
Als je van Schilde komt, kom je ook voorbij het rond punt van Wommelgem normaal.
Moest er interesse zijn, laat iets weten, een uur en dan spreken we af aan het rond punt van WOmmelgem, de parking met het groentenkraam.
Moest er niemand reageren, sta ik er ook niet en rijdt ik ineens naar het treffen.

Zo goed ben ik daar ook weer niet thuis en ik heb geen domdom :N ......Is dat het rond punt als ik langs het Wijnegem shopping center rijdt richting de autostrada :? .Of misschien een stukje eerder ontmoeten bij de Ferraridealer een stukje voor Wijnegem?Wij gaan rond 12:30 rijden ,binnendoor denk ik er een klein uurtje(afhankelijk van de grootte van de groep) over te doen naar Wijnegem....
 
Zo goed ben ik daar ook weer niet thuis en ik heb geen domdom :N ......Is dat het rond punt als ik langs het Wijnegem shopping center rijdt richting de autostrada :? .Of misschien een stukje eerder ontmoeten bij de Ferraridealer een stukje voor Wijnegem?Wij gaan rond 12:30 rijden ,binnendoor denk ik er een klein uurtje(afhankelijk van de grootte van de groep) over te doen naar Wijnegem....

het rond punt is waar idd de op -en afritten van de autostrade zijn, je komt er af wanneer je naar het Wijnegem Shopping center rijdt, en het is ter hoogte van de Porsche dealer niet de Ferrari.
JE hebt langs beide zijden van het rond punt een carpool parking, maar je hebt op 1 parking maar een winkel.
Gewoon erop rijden, ik zal voor de winkel staan, laat enkel nog een uur weten, en dan rij ik wel voor naar het treffen.
 
het rond punt is waar idd de op -en afritten van de autostrade zijn, je komt er af wanneer je naar het Wijnegem Shopping center rijdt, en het is ter hoogte van de Porsche dealer niet de Ferrari.
JE hebt langs beide zijden van het rond punt een carpool parking, maar je hebt op 1 parking maar een winkel.
Gewoon erop rijden, ik zal voor de winkel staan, laat enkel nog een uur weten, en dan rij ik wel voor naar het treffen.

Dan weet ik welk rond punt je bedoeld,ik kom meestal via Deurne naar Wijnegem vandaar mijn vraag...Wij rijden om 12:30 weg en kom binnendoor via de bredabaan door Brasschaat naar Schoten,Deurne,Wijnegem en dan naar het o-punt.Als je dat te laat vindt moet je het gewoon zeggen hoor dan print ik wel een mapje uit en dan kom ik er ook wel.Hoor het wel van je ok?
 
Dan weet ik welk rond punt je bedoeld,ik kom meestal via Deurne naar Wijnegem vandaar mijn vraag...Wij rijden om 12:30 weg en kom binnendoor via de bredabaan door Brasschaat naar Schoten,Deurne,Wijnegem en dan naar het o-punt.Als je dat te laat vindt moet je het gewoon zeggen hoor dan print ik wel een mapje uit en dan kom ik er ook wel.Hoor het wel van je ok?

Ik zet het adres ook wel in m'n Garmin, komen we er altijd :Y

Maakt niet uit, het uur is perfect, laat maar weten om hoelaat we daar ongeveer afspreken, zal tegen een 13u30 zijn of vergis ik mij. ik woon er 5 minuutjes af.
Is toch leuker om samen te rijden, niet?
 
Laatst bewerkt:
[afbeelding]

Er is op het DCN forum ook al een topic over,daar kun je kiezen om vanaf omstreeks 09:00 u aanwezig te zijn aan "de platte reedijk" of je kunt achter mij aan.Ik vertrek vanaf Macdonalds Etten-Leur(deze ligt aan de A58 Breda-Etten-Leur -Roosendaal/ 1ste afslag etten-leur,bovenaan rechtsaf onderaan de lichten weer rechtsaf en dan de weg volgen).Ik vertrek op z'n laatst om 12:15/25 om zodoende eerst even aan de familiale verplichtingen te kunnen voldoen(en Superduc again nog ff wil slapen) en omdat daar in "Frittenland" de leuke dingen toch pas s'middags op de agenda staan.......

"Zondag 11 mei treffen 2008 !!!


7u. : opbouw treffen
10u. : opening treffen
10u - 15u : wedstrijd motorbeheersing, spelen
13u - 13.45u : rondrit door de streek
14u - 15u : verkiezingen DUCATI met CLIPONS (zijnde 851, 888, 748, 749, 848, 916, 996, 998, 999, 1098, en de supersports...)
14u - 15u : verkiezing DUCATI met BREED STUUR (zijnde alle monsters, hypermotard, SportTouring, Multistrada,...)
15u : Optreden Pitch Black Pearl
15u - 16u : verkiezingen old-timers
16u - 16.15u : uitreiking prijzen Ducati met Clipons
16.15u - 16.30u : uitreiking prijzen Ducati met Breed stuur
16.30 - 16.45u : uitreiking old-timers
17u : uitreiking tombola
17.30u : bekendmaking best beheersende motorrijder
18u : Beeindiging treffen "


Ik lees wel of er iemand zin heeft om aan te sluiten..... :?

Er juist nieuwe info, als je de rit wil rijden, moet je er voor 11u al zijn in Lier.
De rit is veranderd dus naar 11u in Lier, dus laat maar weten wat jullie willen doen.
dan moet je toch om 10u20 ten laatste in Wommelgem zijn.
Zoniet, pik ik jullie wel op voorafgesproken uur.

http://www.ducaticlub.be/forums/index.php?showtopic=5489&hl=
 
Laatst bewerkt:
Weet iemand of de eigenaar van deze Monster S4r hier ook zit, want kwam deze tegen op Motorday en het is werkelijk waar 1 van de mooiste Monsters :} Met te geile Termignoni pijp, open koppelingsdeksel, custom zadel in Italiaanse kleuren etcetc...

Deze heeft mij ieder geval overgehaald om als ik me rijbewijsje in me klauwen heb te kijken voor een Monster, wat een prachtmachines 8-)

3249187e.jpg


6e14acd6.jpg


8cbf21e4.jpg


67338f8d.jpg
 
Iemand toevallig een matzwarte "side panel" over?

Mijn linkse is afgelopen weekend in de Ardennen gesneuveld: het gaatje voor het schroefje vooraan is er niet meer en die ducktape die er nu rondzit mag er wel af nu we terug thuis zijn :P
Die zijn niet zo duur hoor, geloof dat ik er een paar jaar geleden een 2 tientjes oid voor betaalde bij de dealer.
 
WOEHOE!! *O* *O* Morgen M900 ophalen!! Na vorig jaar m`n M750 verkocht te hebben kon ik het deze week niet laten..
Rib uit m`n lijf, maar gaat weer een hoop pret opleveren. Aangezien ik het costumizen enigszins in de hand wil houden hoop ik via jullie wat onderdelen te kunnen bemachtigen (goede dealer-adresjes ook welkom):

-Rode Tank (i.e. model)
-Carbon spatborden
-Carbon dis. riemen kap.
-Carbon koppelings kapje
-Fat bar stuur met grotere doorsnede risers (orginele stuur zit voor geen meter)

Het hoeft niet nieuw te zijn, als het maar goed/ krasvrij is.

O, en past een S4 achterbrug in mijn '00- model (aansluiting achterveerpoot, etc.)????
 
Laatst bewerkt:
WOEHOE!! *O* *O* Morgen M900 ophalen!! Na vorig jaar m`n M750 verkocht te hebben kon ik het deze week niet laten..
Rib uit m`n lijf, maar gaat weer een hoop pret opleveren. Aangezien ik het costumizen enigszins in de hand wil houden hoop ik via jullie wat onderdelen te kunnen bemachtigen (goede dealer-adresjes ook welkom):

-Rode Tank (i.e. model)
-Carbon spatborden
-Carbon dis. riemen kap.
-Carbon koppelings kapje
-Fat bar stuur met grotere doorsnede risers (orginele stuur zit voor geen meter)

Het hoeft niet nieuw te zijn, als het maar goed/ krasvrij is.

O, en past een S4 achterbrug in mijn '00- model (aansluiting achterveerpoot, etc.)????


Tank heb ik nog wel maar die is kaal dus daar heb je niks aan
Maar die S4 achterbrug die past niet ,je hebt er eentje nodig met zo'n hoepel
 
wie kan me zeggen of je alleen alluminium kan laten adoniseren of is dat ook mogelijk met andere staal soorten?
en wie kan me daarvoor een goed adres geven in de omgeving noord holland?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan