Wie heeft er hier allemaal een Ducati Monster? (6)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Prachtig, jij zal wel DRIEdubbel :X en dwars genoten hebben.
Hebben er zich nog vervelende problemen (lekke banden enz)voor gedaan tijdens de rit.

Er hebben zich geen problemen voorgedaan tijdens de rit (bij mijn S2r dan)
alleen een klein oepsje! :+
Na een tankstop in Duitsland, wou de s2r niet meer startten -O-
Alles nagekeken (rood lampje olie brandde) olie was er nog genoeg, maar hij
gaf geen krimp! F1tje wist het ook niet, we dachten misschien de sensor kapot of
de computer -O-
Uiteindelijk toch de wegenwacht laten komen! Die goede man, had hem binnen een
minuut weer aan de praat :} :}
Wat was het euvel? Hij stond tussen de derde en vierde versnelling en dan start
zo'n High Tech motor niet! Oepsje |( |( |(
Dus!! Als je de motor op contact zet dan moeten de groene en de rode lamp blijven
branden! Bij starten moet dan de groene lamp aanblijven! Die gaat uit als je hem
in de eerste versnelling zet!
Ik had de motor na het tanken aan de kant geduwd, ik dacht dus dat hij in zijn vrij stond :(

Verder reed de s2r prima, geen gestotter in de bergen, geen platte banden!
Moet wel zeggen dat hij nog helemaal origineel is, dus geen open uitlaten!
 
:9~

Wil in de vakantie ook met het meiske naar Frankrijk, vraag me alleen af hoe te doen met bagage, 2 personen erop, hoe neem je nog iets mee, behalve tanktas.
Iemand ideeën, iets van afneembare tassen aan de zijkant ofzo?

Ga je met je meiske op een monster naar Frankrijk -O-

Er zijn zijkoffers te krijgen, ligt aan welk monster je hebt, die met de hoge
uitlaten aan een kant, daar kan dus maar één zijkoffer aan!
Rugzak kan ook, met wat ondergoed en een tandeborstel, ga je naar een hotel,
dan laat je de was daar doen, hoef je maar minimaal mee te nemen. Wil je
kamperen; dan heb je een vet probleem O-)

Koffers van Ducatiperformance zijn wel duur, de mijne is wel mooi, maar ik
ben er niet tevreden over. Er zijn ook goedkopere te krijgen bij Louie, Hein Geriche, wellicht ook bij een motorzaak die veel accesoires verkoopt!
Advies ga met je motor zodat je de tassen kunt passen, let er wel op dat je meiske dan nog met haar voeten aan de duosteunen kan komen!
 
straks effe voetbal kijken met een biertje erbij.
Kom nu net uit de garage heb het vlotterdeksel er af gehad en bleek dat de pakking niet goed zat heb er nu eerst even vloeibarepakking bij op gedaan en hopen dat hij nu dicht is.
Ga volgende week met de motorclub een weekendje weg en dan moet de duc ook mee. :]

Kunnen jullie mij ook vertellen hoeveel luchtdruk er in mijn achterveer moet???
vind hem nl vrij slap en de veer staat al bijna op zijn strakst.

Ik geloof niet dat dat gaat lukken dat oppompen van je schokbreker ,wat voor eentje is het
De origineele of is het een vervangings geval
 
Ga je met je meiske op een monster naar Frankrijk -O-

Er zijn zijkoffers te krijgen, ligt aan welk monster je hebt, die met de hoge
uitlaten aan een kant, daar kan dus maar één zijkoffer aan!
Rugzak kan ook, met wat ondergoed en een tandeborstel, ga je naar een hotel,
dan laat je de was daar doen, hoef je maar minimaal mee te nemen. Wil je
kamperen; dan heb je een vet probleem O-)

Koffers van Ducatiperformance zijn wel duur, de mijne is wel mooi, maar ik
ben er niet tevreden over. Er zijn ook goedkopere te krijgen bij Louie, Hein Geriche, wellicht ook bij een motorzaak die veel accesoires verkoopt!
Advies ga met je motor zodat je de tassen kunt passen, let er wel op dat je meiske dan nog met haar voeten aan de duosteunen kan komen!
We gaan waarschijnlijk een weekje naar een huisje van een kennis, leren broek aan, korte broek mee, wat ondergoed enz. Dus heel veel nemen we niet mee.
Zat zelf te denken om een beugel te maken waaroverheen ik een soort zadeltassen hang. Monster staat hierboven, met lage dempers dus wel wat ruimte.
 
We gaan waarschijnlijk een weekje naar een huisje van een kennis, leren broek aan, korte broek mee, wat ondergoed enz. Dus heel veel nemen we niet mee.
Zat zelf te denken om een beugel te maken waaroverheen ik een soort zadeltassen hang. Monster staat hierboven, met lage dempers dus wel wat ruimte.

Er zijn ook zadeltassen die onder het zadel kunt bevestigen.
 
Ben er langzaam aan weer een echt monster van aan het maken, was door Celli helemaal terug bij af ingeleverd bij de dealert. Ze hadden zelfs het kontje er weer aan gelast |( , lag er na een uur al weer af :+ , mooi net voor de lasnaad de zaag erin gezet. Hij zal wel niet zo mooi meer worden als dat ie bij zijn oude baas was, maar het begin is er.
Prioriteit ligt bij mij ook bij het rijden, heb er nu dik 5000km op zitten sinds 21-4 van dit jaar :] :9~
En nog geen seconde spijt ervan.

Kijk Corneoo, wat ik nog gevonden heb ;)


full
 
wij hebben ook tassen voor onder het zadel, gekocht via speurders.
ze worden daar vaak 2e hands aangeboden, ook kun je op marktplaats kijken.. wij hadden ze voor een prikkie en echt bijna niet gebruikt.
groetjes carina
Weet je (of iemand) toevallig waar die te koop zijn?
 
wij hebben ook tassen voor onder het zadel, gekocht via speurders.
ze worden daar vaak 2e hands aangeboden, ook kun je op marktplaats kijken.. wij hadden ze voor een prikkie en echt bijna niet gebruikt.
groetjes carina


Carina, was het allemaal nog gelukt met de montage van de flatslides op Co's motor afgelopen dinsdag? (Ik was eergisteren en gisteren in het buitenland)
Zo ja, zou je even willen vragen of Co mij even een mailtje wil sturen (adres staat in mijn profiel)

Merci, Pieter
 
hoi pieter
nee het is nog niet gelukt, maar dat verteld hij je zelf wel ff ik heb er niet zoveel verstand van hihi hij komt zo thuis dan zal ik wel even vragen of hij contact met je opneemt...
groetjes carina
Carina, was het allemaal nog gelukt met de montage van de flatslides op Co's motor afgelopen dinsdag? (Ik was eergisteren en gisteren in het buitenland)
Zo ja, zou je even willen vragen of Co mij even een mailtje wil sturen (adres staat in mijn profiel)

Merci, Pieter
 
straks effe voetbal kijken met een biertje erbij.
Kom nu net uit de garage heb het vlotterdeksel er af gehad en bleek dat de pakking niet goed zat heb er nu eerst even vloeibarepakking bij op gedaan en hopen dat hij nu dicht is.
Ga volgende week met de motorclub een weekendje weg en dan moet de duc ook mee. :]

Kunnen jullie mij ook vertellen hoeveel luchtdruk er in mijn achterveer moet???
vind hem nl vrij slap en de veer staat al bijna op zijn strakst.


Ik neem aan dat je een Sachs Boge achter hebt zitten? Dan helaas pindakaas :N
De nippel die je ziet zitten is voor het vullen met stikstof (af afbriek). Als je demper slecht is, gewoon vervangen die hap. Superduc heeft er volgens mij nog een liggen die goed is...
 
Er hebben zich geen problemen voorgedaan tijdens de rit (bij mijn S2r dan)

Wat was het euvel? Hij stond tussen de derde en vierde versnelling en dan start
zo'n High Tech motor niet! Oepsje |( |( |(
Dus!! Als je de motor op contact zet dan moeten de groene en de rode lamp blijven
branden! Bij starten moet dan de groene lamp aanblijven! Die gaat uit als je hem
in de eerste versnelling zet!
Ik had de motor na het tanken aan de kant geduwd, ik dacht dus dat hij in zijn vrij stond :(

Verder reed de s2r prima, geen gestotter in de bergen, geen platte banden!
Moet wel zeggen dat hij nog helemaal origineel is, dus geen open uitlaten!
Goed om tehoren, dat er geen problemen zijn gewwest.
Ik heb zelf een paar jaar geleden ook iets lachwekkends mee gemaakt :o
Wij waren met ze vieren op de motor onderweg naar Spanje, bij de 1e tankstop na zo,n 250 km, stonden wij drieen tewachten met een bakkie in het tankstation op de 4e persoon.
Toen deze na zo.n min of 5 nog niet kwam zijn wij maar eens gaan kijken, daarbij bleek dat hij met zijn motor tegen de benzinepomp lag B|
Hij was vergeten dat er een tas achterop de motor zat, en was bij het afstappen daaraan blijven hangen met zijn voet, en daardoor omgevalen tegen de benzinepomp :X
Hij kon op eigenkracht de motor niet meer overeind krijgen, omdat hij klem zat tussen de motor en de pomp :X
Dit verhaal moet hij nog vaak aanhoren :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan