Wie heeft er hier allemaal een Ducati Monster? (7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb alle dempingsringen en dat plaatje maar weer op m'n supertrapp's gemonteerd trouwens. Hij verloor ook knap wat vermogen zonder die dingen. Geluid is wel minder mooi maar nu valt er tenminste weer normaal mee te rijden.
 
Heb alle dempingsringen en dat plaatje maar weer op m'n supertrapp's gemonteerd trouwens. Hij verloor ook knap wat vermogen zonder die dingen. Geluid is wel minder mooi maar nu valt er tenminste weer normaal mee te rijden.

Heb die supertrapps ook.
Hoe meer ringen hoe mooier/harder het geluid. Alleen begint ie bij meer dan 4 ringen te stotteren. Soms zo erg dat er echt niet mee te rijden valt. Wel jammer, maar de buren zijn er denk ik wel blij mee.
Ik heb ze nog nooit helemaal open geprobeerd.
 
Heb die supertrapps ook.
Hoe meer ringen hoe mooier/harder het geluid. Alleen begint ie bij meer dan 4 ringen te stotteren. Soms zo erg dat er echt niet mee te rijden valt. Wel jammer, maar de buren zijn er denk ik wel blij mee.
Ik heb ze nog nooit helemaal open geprobeerd.

Bij mij doet ie het het best met 8 ringen, en zo zit ie nu dus ook weer. Helemaal open is dus niet aan te raden. Na 15 km werd ik helemaal gek van het geluid en de manier waarop het door mijn helm leek te galmen.
Maar hij klinkt zo ook prima :]
 
zoals ik in deel6 al schreef laaste keer op de meeting stonden van de 1500 motoren er maar5 monsters :X
ik vind dat dat er toch veel meer kunnen zijn :Y
plus het is weer een dagje uit met de boys :Y
lekker een stukje herrie maken MET DENNIS TUNNELS OPZOEKEN :Y
:] :] :] :] :W :W
 
pas maar op met je lawaai pijpen, tis algemeen bekend dat ze nogal veel staan te controleren rond de megameetings, zeker nadat het vorig jaar (geloof ik) slecht in het nieus is geweest met een stuntende motorrijder die een fietser of voetganger mee omver had gereden :X

dus reken er maar op dat ze staan te controleren, dus steek die db-killers er maar vast in...
 
pas maar op met je lawaai pijpen, tis algemeen bekend dat ze nogal veel staan te controleren rond de megameetings, zeker nadat het vorig jaar (geloof ik) slecht in het nieus is geweest met een stuntende motorrijder die een fietser of voetganger mee omver had gereden :X

dus reken er maar op dat ze staan te controleren, dus steek die db-killers er maar vast in...

ben in mei nog geweest werd alleen gecontroleerd op mafkezen die weelies maken
en hard rijden over geluid viel wel mee en een paar bonnen voor kenteken monteren achter in de wielkasen ze stonden zelf reclame te maken voor superpole
:Y
 
zoals ik in deel6 al schreef laaste keer op de meeting stonden van de 1500 motoren er maar5 monsters :X
ik vind dat dat er toch veel meer kunnen zijn :Y
plus het is weer een dagje uit met de boys :Y
lekker een stukje herrie maken MET DENNIS TUNNELS OPZOEKEN :Y
:] :] :] :] :W :W


Dan moet je mijn Roadracing pijp eens horen.... :X
 
Mag ik vragen waar jullie je uitlaten vandaan hebben ik zoek me de ... voor een paar dikke pijpen ik heb zelf een 600 uit 1998.

ik vind die termin. voor een 900 met twee pijpen aan een kant wel dik.
maar die zijn er naar mijn idee niet voor een 600. of hebben jullie meer info???
want een standaard pijp word toch wel een beetje saai :Z
 
Mag ik vragen waar jullie je uitlaten vandaan hebben ik zoek me de ... voor een paar dikke pijpen ik heb zelf een 600 uit 1998.

ik vind die termin. voor een 900 met twee pijpen aan een kant wel dik.
maar die zijn er naar mijn idee niet voor een 600. of hebben jullie meer info???
want een standaard pijp word toch wel een beetje saai :Z

Neem eens contact op met de jongens van Superpole,zij kunnen je maatwerk leveren,en je kunt het zelf zo gek maken als je zelf wilt.... :Y .Voor de prijs hoef je het in vergelijking met Termignoni helemaal al niet te laten :N

Termin. voor een 900 met twee pijpen aan een kant :? .Bedoel je niet de SR serie ;)
 
Laatst bewerkt:
Mag ik vragen waar jullie je uitlaten vandaan hebben ik zoek me de ... voor een paar dikke pijpen ik heb zelf een 600 uit 1998.

ik vind die termin. voor een 900 met twee pijpen aan een kant wel dik.
maar die zijn er naar mijn idee niet voor een 600. of hebben jullie meer info???
want een standaard pijp word toch wel een beetje saai :Z

dempers van 600, 750 en 900 zijn uitwisselbaar, zijn allemaal hetzelfde.
 
zoals ik in deel6 al schreef laaste keer op de meeting stonden van de 1500 motoren er maar5 monsters :X
ik vind dat dat er toch veel meer kunnen zijn :Y
plus het is weer een dagje uit met de boys :Y
lekker een stukje herrie maken MET DENNIS TUNNELS OPZOEKEN :Y
:] :] :] :] :W :W

Denk dat het de volgende keer wel wat minder is.

Dan moet je mijn Roadracing pijp eens horen.... :X

Die zitten er dan toch niet meer onder :X
 
Ik zag op de pagina met de foto's van de mobmeeting een paar spiegeltjes (zie foto)en nu vroeg ik mij af waar deze te verkrijgen zijn.

Weet iemand waar ik die spiegeltjes kan krijgen/kopen?

origineel zijn ze van Rizoma, maar er zijn ook duplicaten van.

Op FighteRama heb ik ze gespot voor 60,- per stuk.

Heb er zelf nog twee liggen, niet helemaal 'fris '( rechter heeft dolle schroefdraad) meer, maar als je interesse hebt kun je ze overnemen.


full
 
Mag ik vragen waar jullie je uitlaten vandaan hebben ik zoek me de ... voor een paar dikke pijpen ik heb zelf een 600 uit 1998.

ik vind die termin. voor een 900 met twee pijpen aan een kant wel dik.
maar die zijn er naar mijn idee niet voor een 600. of hebben jullie meer info???
want een standaard pijp word toch wel een beetje saai :Z

Je kan ook Emile even proberen op luckyducyperformance@hetnet.nl, daar heb ik mijn dempers ook vandaan en hij heeft regelmatig leuke pijpen voor een monster.
 
Mag ik vragen waar jullie je uitlaten vandaan hebben ik zoek me de ... voor een paar dikke pijpen ik heb zelf een 600 uit 1998.

ik vind die termin. voor een 900 met twee pijpen aan een kant wel dik.
maar die zijn er naar mijn idee niet voor een 600. of hebben jullie meer info???
want een standaard pijp word toch wel een beetje saai :Z
wij hebben sinds kort ook allebei uitlaten van superpole,op maat verkrijgbaar en klinken super :Y
full
 
en ook nogeven een foto van het vernieuwde achterspadbord.
Zelf vind ik het geheel te rood aan het worden maar weet nog precies welke kleur dan zal gebruiken iemand een leuk idee???
full
 
ff een vraagje

Is het algemeen bekend dat de de achter richtingaanwijzers nogal zwak zijn?
Bij mij zijn er namelijk in 6000 km tijd 2 gescheurd (links en rechts).
Weet iemand wat ik hier tegen kan doen en of er ook nog andere knipperlichten op een standaard achterbrug gezet kunnen worden :?

Thanks
 
en ook nogeven een foto van het vernieuwde achterspadbord.
Zelf vind ik het geheel te rood aan het worden maar weet nog precies welke kleur dan zal gebruiken iemand een leuk idee???(Afbeelding)

Je footooos komen een beetje raar aan, met veeel wit zeg maar

Ik zou dat spatbordje gewoon zwart maken of een streep of iets dergelijks.

En mooi rood is nooit lelijk natuurlijk 8-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan