Wie heeft er nog meer een Kawasaki GPX gehad?

Duderuud

Admin
Crew
19 mei 2001
32.918
4.159
De Betuwe
Dit is mijn oude motor:

gpx.jpg



Wie heeft nog meer zo'n machine gehad? Je ziet ze namelijk bijna nooit rijden, alleen in 600 uitvoering (Ninja).

Terwijl het toch een supergoede fiets is!
 
Ik niet zelf, maar mijn broer heeft er een. Die staat nu nog bij mij in de garage.
Hele mooie motor om mee te beginnen.
 
Een 750? Goh, ze bestaan toch nog!:)

Ik snap er niks van..niet oerlelijk (hee, het is al een oudje!), nog steeds erg snel, en toendertijd een van de beste sportmotoren...

Waarom zie je die dingen nooit meer? Slechte ervaringen in motorbladen ofzo?
 
Ik weet het niet.
Ik heb er met zeer veel plezier op gereden. Maar wees nou eerlijk op een bepaald moment wil je toch iets meer vermogen.
Daarom heb ik die van mijn broer niet overgenomen, maar heb ik een zx9r uit 1994 gekocht. Hier beleef ik nog veel meer plezier mee.

[edit]
Het is een 600cc.
[/edit]

[ Dit Bericht is bewerkt door: stefan24 op 2001-05-22 00:17 ]
 
Ah, zie je wel! :icon_smile:

Jah, ik wilde ook wat anders, daarom heb ik nu deze (check it out!)

http://www.bikepics.com/members/duderuud (www.bikepics.com/members/duderuud)
 
Dat wist ik al. Ik heb het draadje op GOT vanaf het begin gevolgd (inclusief alle links bekeken).
Ik vond die foto van Poohbeer wel lachen. Die waar hij in motorpak op de motor zat met sportschoenen.:icon_smile:

 
Ja, hehe! Goed he! :icon_smile: :icon_smile:

Ik wist niet dat je die draad volgde, kan me niet herinneren dat jij erin gepost hebt...
 
Dat wist ik al. Ik heb het draadje op GOT vanaf het begin gevolgd (inclusief alle links bekeken).
Ik vond die foto van Poohbeer wel lachen. Die waar hij in motorpak op de motor zat met sportschoenen.:icon_smile:

HEEY!! Durf je wel jah?! :icon_frown:
BTW, ik heb nu erg nette laarzen hoor.. maar vond niet meteen iets ietwat sportiefs dus met me sportsloffen erop he.. had al lang genoeg gewacht eer'k op die fiets kroop.
Hij stond meer dan een week thuis stil zonder dat'k er ook maar 10m mee heb gereden!
 
Je bent toch hopelijk wel zo verstandig geweest om de pics weer van bikepics af te halen ?? Tenminste die met de sportschoenen.
 
Poohbeer,

Mijn verontschuldigingen. Maar jij moet toch toegeven dat het geen gezicht was.

Duderuud,

Heb ik ook niet gedaan
 
Poohbeer,

Mijn verontschuldigingen. Maar jij moet toch toegeven dat het geen gezicht was.

Duderuud,

Heb ik ook niet gedaan

hehe, misschien moet je nog wennen aan me.. was dus eigenlijk grappig bedoelt :icon_smile:

helldesker: die pic blijft daar eeuwig en altijd opstaan.. soort voor en na zeg maar..
http://www.bikepics.com/members/poohbeer/99gsxr600/ (geloof je me niet?!)
 
hehe, misschien moet je nog wennen aan me.. was dus eigenlijk grappig bedoelt :icon_smile:

helldesker: die pic blijft daar eeuwig en altijd opstaan.. soort voor en na zeg maar..
http://www.bikepics.com/members/poohbeer/99gsxr600/ (geloof je me niet?!)

Ik geloof je wel, persoonlijk had ik hem weer weggehaald :icon_razz:
 
ach jah, heb'k tenminste al een, reputatie van uitzonderlijk opgebouwd he :icon_smile:
 
Terug
Bovenaan Onderaan