Wie heeft er ook een honda VTR 250 (gehad)

25 kW regel is er niet voor niets

  • Klopt

    Stemmen: 13 72,2%
  • Klopt niet

    Stemmen: 3 16,7%
  • uuuhhmmm

    Stemmen: 2 11,1%

  • Totaal aantal stemmers
    18

fastbike

MF veteraan
In memoriam
23 jul 2002
8.693
1
Amersfoort
Hallo,

mijn eerste bike was een Honda VTR 250 (grijze import uit Amerika)

wie van jullie heeft of had er ook zo een ???
en wat voor kleuren enzo, kom je een beetje door een bocht ?

(kheb ondertussen al een FZR100, GSXR1100 gereden en nu een FZR 600.
o ja en als het enige troost bied... die 25 kW periode gaat sneller voorbij dan je denkt :9 )

plus een leuk polletje over het nut(of niet) van een 25kw fiets >>>>
 
Laatst bewerkt:
djeeezzz, ben ik dan de enige die met zo'n niet vooruit te fikken zuurstok heeft gereden ??
 
Ik heb er hier nog twee staan. Ook amerikaanse import en allebij met die mooie baby-blauwe en roze tinten 8-)

Gingen wel lekker door de bocht, ook leuk dat je ze tot 13.000 toeren door kan trekken. Maar ik vind mijn mito toch leuker *)

Was eigenlijk een opknap projectje om van twee verotte motoren een goede te maken maar ik heb er geen zin meer in. Dus als iemand nog onderdelen nodig heeft?
 
Hé ik rij nou een VTR(etje) en ik vind het een fijne fiets hoor, lekker in het bochten werk. Ik heb alleen wel een rood witte, met een blauwe tank en zadel.
Een smijtfiets om zo maar te zeggen.
Heb het alleen iets te letterlijk genomen.
Maar JaapGVK, ik heb nog wel een paar kuipdeeltjes nodig.
Mail me anders maar ff.
 
zal ik dan maar regaren ik zag er van de week nog eentje staan bij een motor zaak de motor was zo goed als nieuw en had nog niet eens 1000km op de klok staan

leuke pekelfiets dacht ik ;)
alleen wel zonde om daarvoor te gebruiken ziet er uit als of ie net uit de showroom komt
 
Een VTR 250 trekt best lekker op, niet te vergelijken met een R1 natuurlijk.
Het verbruik is ongeveer 1:22.
En eerlijk gezegd heb ik er maar 1 keer flink onderhoud aan gehad en dat was een defect benzinekraantje.
Maar dat ding blijft rijden wat je er mee doet.
Ik ben er mee onderuit gegaan.
Na een half uurtje overeind gestaan te hebben liep ie weer alsof er nix gebeurd was.
Heel betrouwbare machine.
 
yep, heb ik ook gehad, een rood witte, niet omdat ik 25 kw moest rijden, maar ik moest die week bij een andere wergever beginnen, en mijn vrouw had de auto nodig, toen maar eentje opgepikt bij minus de vries met wat werk, ze zijn in ieder geval sneller dan een 25Kw zx6r, maar ze hebben officieel ook meer dan 25 Kw.

Betrouwbaar motortje voor de rest.
 
Ik heb er ook een.. vindt het een super motor.
Die van mij is behoorlijk snel, sneller als de meeste 25kw'ers.
Ontzettend wendbaar.
Een verbruik van 1:22 haal ik meestal niet, maar dat licht meer aan mijn rijstijl.
Heb een topsnelheid op de teller gehaal van iets boven de 180, hij draait dan wel rond de 15000 toeren per minuut.
De mijne is gelukig niet in zuurstokke kleur..
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan