wie heeft er opleidingsboeken motorfietsmonteur???

jerry

MF'er
21 apr 2002
200
0
Ik ben op zoek naar gebruikte boeken die je nodig hebt voor de opleiding 1e en eventueel 2e monteur motorfietsen.
Weet iemand mij trouwens te vertellen of er avondopleidingen motorfietsmonteur zijn en wie of wat voor instantie dat verzorgt? :9
 
Helaas kan ik je hiermee niet helpen, maar als je deze boeken gevonden hebt en je snapt iets niet, zal ik je het wel proberen uit te leggen.

suuk-6 met je studie voor het allermooiste beroep wat er op deze aardkluit bestaat!

Groeten Paul.
 
Ik heb hier twee boeken liggen die je door moet lezen.

Het zijn:
1
"Motor techniek, in woord en beeld"
auth.: Paul Klaver
uitg. Kluwer technische boeken
ISBN: 90 201 2086 7

en

2
"Motor en frametechniek, in woord en beeld"
auth.: Paul Klaver
uitg. Kluwer technische boeken
ISBN: 90 201 2412 9

Het tweede boek is een beetje een vervolg op het eerste en behandeld sommige dingen dubbel. Maar het eerste is verreweg het beste boek wat ik ooit over dit onderwerp heb gevonden. Het is misschien te globaal voor monteur maar er staan genoeg dingen in om over na te denken.

Echt aan te raden ze beide door te lezen, of via bieb of ander gewoon kopen.

(Dit is voor mij de tweede keer dat ik ze leen van de bieb :9 )
 
die 2 boeken die genoemd zijn,zijn zeker wel interessant, heb ze op school gelezen :) .
enne denk dat de innovam wel avondcursussen geeft ja. o ja en motor extra geeft ook cursussen voor hobbyisten, ik weet niet of dat misschien iets is?
 
Ik ga zeker even contact zoeken met de innovam en die boeken gaan mee op vakantie *D .
Hé maar Gijs....wat of wie is "motor extra"?

misc.php


Jaaaa, het plaatje staat er bij. Dit was afgelopen winter. Alle stalen beugeltjes zijn toen gestraald en gepassifeerd...roesten noooooit meer :) .
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan