Wie heeft er radardetector op zijn motor?

Mikethebike

Die hard MF'er
5 sep 2003
316
0
Jistrum
Hallo,

Ik ben een tijdje afwezig geweest op dit forum wegens een depressie (ik was m'n rbw kwijt) :p

Wie heeft een radar detector op z'n motor? Ik ga er ook 1 kopen, zit sterk te denken om een TARGET EVO 966R aan te schaffen, de prestaties zijn te vergelijken met de niet meer leverbare stinger ventura een legende onder de radardetectoren. Wie o wie heeft ooit een target evo 966R op z'n motor gebouwd is deze daar uberhaupt geschikt voor? Moet wel ff zeker weten of het werkt alvorens ik €600 uitgeef aan zo'n ding...

Gaarne info
 
lekker dat geschreeuw in de titel,

Het gebruik van een radardetector op zowel de fiets als in de auto mag toch niet ?
 
Laatst bewerkt:
lekker dat geschreeuw in de titel,

Het gebruik van een radardetector op zowel de fiets als in de auto mag toch niet ?

Nee het mag niet so what de kans dat je gesnapt wordt middels de radardetector detector is erg klein. Bovendien schijnt de nieuwe target 966R EVO over stealth abilities te beschikken zodat ie vrijwel niet te detecteren is voor de radardetectordetector. :] Ik zoek mensen die ervaring hebben met detectoren op de motor
 
Nee het mag niet so what de kans dat je gesnapt wordt middels de radardetector detector is erg klein. Bovendien schijnt de nieuwe target 966R EVO over stealth abilities te beschikken zodat ie vrijwel niet te detecteren is voor de radardetectordetector. :] Ik zoek mensen die ervaring hebben met detectoren op de motor
Aangezien je nu pas je depressie te boven gekomen bent omdat je je rijbewijs kwijtgespeeld bent (door die onnatuurlijk lage snelheidsbeperkingen, daar niet van), lijkt het mij niet aan te raden om nog eens met radardetectoren te gaan spelen. In BE wordt, naast een gigantische boete, ook nog eens je voertuig in beslag genomen.
Ik weet niet hoe het zit in NL, maar daar zal de overheid er ook niet mee lachen.
 
Aangezien je nu pas je depressie te boven gekomen bent omdat je je rijbewijs kwijtgespeeld bent (door die onnatuurlijk lage snelheidsbeperkingen, daar niet van), lijkt het mij niet aan te raden om nog eens met radardetectoren te gaan spelen. In BE wordt, naast een gigantische boete, ook nog eens je voertuig in beslag genomen.
Ik weet niet hoe het zit in NL, maar daar zal de overheid er ook niet mee lachen.

als je hem direct kan afgeven, moet je hem afstaan. doe je dat niet heb je een x aantal dagen om hem zelf uit te bouwen. Doe je dat ook niet, dan pas wordt je voortuig in beslag genomen..

Ik geloof dat de boete 400E bedraagt.
 
Klikje


Onderaan bladzijde 2.

Radar = Radiogolf ;)

alleen is de Europese grondwet hier in NL niet van kracht!!
 
Laatst bewerkt:
Hallo,

Ik ben een tijdje afwezig geweest op dit forum wegens een depressie (ik was m'n rbw kwijt) :p

Was het zo fijn om in die depressie te zitten.....? je doet er van alles aan om zo gauw mogelijk er weer van te kunnen genieten..... :? :]
 
als je hem direct kan afgeven, moet je hem afstaan. doe je dat niet heb je een x aantal dagen om hem zelf uit te bouwen. Doe je dat ook niet, dan pas wordt je voortuig in beslag genomen..

Ik geloof dat de boete 400E bedraagt.

Is er niet zo'n detector waarbij je alle 'illegale' functies in een keer kunt wissen? Kun je ook geen boete meer krijgen lijkt me...
 
Is er niet zo'n detector waarbij je alle 'illegale' functies in een keer kunt wissen? Kun je ook geen boete meer krijgen lijkt me...

Jep dat is de stinger DSI maar die kost 1700 pleuro! Daarbij kan radardetectie softwarematig gewist worden.
 
Ben je agent?
Bij je beroep staat rijksambtenaar..

Misschien zit ie wel aan het loket bij het gemeentehuis.

Maar als je een radardetector zoekt, wil je dus door blijven gaan met lekker hard scheuren. Moet je zelf weten, maar koop dan ook een helm waarbij je ook direct achter je kunt kijken of ze niet met een camera-auto achter je aan zitten, want dat wordt niet gedetecteerd. Je kan namelijk niet alles in spiegels zien.... weet ff niet het merk/model van de helm.

Of gewoon je kentekenplaat eraf schroeven en niet stoppen als ze je willen aanhouden :]
 
Hallo,

Ik ben een tijdje afwezig geweest op dit forum wegens een depressie (ik was m'n rbw kwijt) :p

Wie heeft een radar detector op z'n motor? Ik ga er ook 1 kopen, zit sterk te denken om een TARGET EVO 966R aan te schaffen, de prestaties zijn te vergelijken met de niet meer leverbare stinger ventura een legende onder de radardetectoren. Wie o wie heeft ooit een target evo 966R op z'n motor gebouwd is deze daar uberhaupt geschikt voor? Moet wel ff zeker weten of het werkt alvorens ik €600 uitgeef aan zo'n ding...

Gaarne info
zou dan ook gelijk opzoek naar 1 extra radar detector op marktplaats als je dan wel betrapt word lever je die quintez ipv de target die toch een behoorlijk stukje meer kost :P
 
Hmm, ik heb nog een Stinger liggen. Toen de RDD kwam heb ik er nog een tijdje mee rondgereden en bij de nieuwe auto maar niet meer in gebouwd.
 
Ik denk dat je beter een circuitcursus kan doen... loop je minder risico dan met zo'n radardetector en je kan je op je rijvaardigheid concentreren i.p.v. op een mogelijke oom agent in je buurt... volgens mij is dat gezonder... :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan