Wie heeft er radardetector op zijn motor?

Je moet de unit in de auto zelf meteen afgeven, de antenne mag je later brengen als je hem niet meteen kunt uitbouwen. Doe je dat niet, word je kentekenbewijs in beslag genomen en mag je dus niet meer rijden totdat je hem inlevert bij een bureau. Als je medewerking weigert mag je auto doorzocht worden en je kentekenbewijs in beslag worden genomen.

Daar bovenop krijg je een boete van 250 euro. Voertuig in beslag nemen word in NL niet gedaan. Waarom zouden ze ook, je kentekenbewijs innemen heeft hetzelfde effect, namelijk dat je niet meer kunt (mag) rijden.
in belgie nemen ze je auto/motor in beslag en verklaren ze em verbeurt. dure grap dus...
 
JIJ bent hartstikke gek als jij je rijbwijs opstuurd!!!!! |( |(

Dat valt wel mee *D
Was hem 14 dagen kwijt
Als je bedenk dat als je hem niet opstuur en je krijgt wat in Duitsland je onderweg bent met een ongeldig rijbewijs ( deze is pas weer geldig na inlevering ) dus je verzekering is ook niet geldig en dan komt de rest er nog bij :(
Houden ze je aan en ze trekken je na ben je hem meteen voor een jaar kwijt en je mag 2790 euro achter laten of ze nemen je motor mee

Dus de keus was niet moeilijk
Ben regelmatig onderweg in Duitsland en na 20 jaar er door heen scheuren was dit de eerste snelheid overtreding
Dus dat is nog geen 10 euro per jaar _O-

Was mij dit gebeurt in NL was ik gemeld bij Interpol als zware crimineel 8-)
En hing ik op ieder prikbord op alle politiebureau`s als wegpiraat

Ik moet wel zeggen dat de verhouding een beetje zoek is in NL

Nog niet zo lang gelden reed ik 2 x op het achterwiel met mijn vrouw achterop met een gangetje van 170 waar je 50 mocht ( reed net de 50 zone in )
De motor agent hielt mij niet bij tot ik de BBK in reed en toen pas zag dat hij achter mij aan zat ( lastig spiegelen he op zijn achterwiel )
In de BBK rij ik altijd rustig
Toen kreeg ik een boete van 250 gulden ( was nog net guldens )
De rest kreeg ik een waarschuwing voor
Dat maak je tegenwoordig niet meer mee
En ik kreeg een preek dat dit niet op de open bare weg kon maar omdat er niemand verder reed en ik in de BBK netjes gedroeg hij het zo wilde oplossen
Kijk daar kan ik mee leven

Inspelen op de situatie en daar naar oordelen
En niet controleren op NL veiligste snelwegen omdat daar het makkelijkst en het meeste gehaald kan worden
Laten ze bij scholen gaan staan en BBK enzo

Volgend jaar weer lekker knallen in Duitsland :Y
Er zijn al weer een paar weekenden geboekt :]
 
J ze moeten die op de weg voetballende kinderen us beboeten flinke boetes voetbal inbeslag nemen en voetbalverbod voor de rest van hun leven.

mis ik hier een knipoog of meen je dit serieus?
 
Dat valt wel mee *D
Heel verhaal
Owkee dat is dan wel weer netjes idd!
Ik heb ook wel eens andere verhalen gehoord. En sowiezo een rijbwijs via de post. Ik zou hem dan liever zelf langsbrengen!

Maar ze zijn schappelijker lijkt het haast wel dan de hollandse politie.
 
Ik heb er ook een! Het nieuwste van het nieuwste!!!
900,- dollar via een amerikaanse site! Schijnt echt helemaal "Da Bomb" te zijn!!
En volgens mij werkt het ook echt, want ik heb sinds de montage namelijk geen boete meer gehad!!!

Dit is hem!!! De RadarReflector!!!
[afbeelding]



:W :W
Ik mis de smileys, die hierin het sarcasme aangeven -O-
 
Kunnen ze zo'n radarverklikker (zoals degene die hier via google ads O-) wordt gepromoot bijvoorbeeld: TARGET LASERTRACK LT400) dan niet opsporen met een radarverklikker-verklikker?



Niet dat ik hiermee iets van plan ben :+ (voor baksteen die meeleest)
 
Laatst bewerkt:
Vergeet niet dat ook de bekende lasergun (laserpatrol) een storing indicatie op het schermpje geeft als je met een radar detector rijdt! op die manier kan je natuurlijk ook gesnapt worden!
 
Ik probeer altijd een paar van deze mee te nemen:

harm.jpg



Helaas kan je er nooit genoeg meenemen hier in Nederland! :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan