Wie heeft er radardetector op zijn motor?

Ik denk dat je beter een circuitcursus kan doen... loop je minder risico dan met zo'n radardetector en je kan je op je rijvaardigheid concentreren i.p.v. op een mogelijke oom agent in je buurt... volgens mij is dat gezonder... :)

Een circuitdag lijkt me hartstikke leuk, maar het is nogal duur.. niet iets wat ik elke week kan ophoesten.
 
stel dat je nu 200 rijdt, en je detector detecteert een controle.

Kan jij aan die snelheid constant je detector in de gaten houden? (geldt ook voor lagere snelheden)
 
stel dat je nu 200 rijdt, en je detector detecteert een controle.

Kan jij aan die snelheid constant je detector in de gaten houden? (geldt ook voor lagere snelheden)

Ja via een speakertje in de helm. Mn pa heeft een stinger ventura die heeft standaard een waarschuwingslamp, maar dit zou ook aangesloten kunnen worden op een piezo zoemer. Dan hoef je idd niet constant je detector in de gaten te houden + je kan hem netjes wegbouwen onder de buddyseat. De antenne komt onder de kuip naast de voorvork op deze manier is het systeem vrijwel onzichtbaar voor de politie.
 
Een circuitdag lijkt me hartstikke leuk, maar het is nogal duur.. niet iets wat ik elke week kan ophoesten.

Dus je gebruikt de openbare weg maar als circuit...
Ik denk dat we hier rustig af kunnen wachten tot je weer gepakt bent, of erger... geheel of gedeeltelijk in de kreukels ligt. Zo'n radardetector heb je maar voor 1 ding, sneller rijden dan toegestaan en met name sneller dan 50 km/u te veel. Het is dus een kwestie van tijd voor je flink de lul bent en dan mag je weer een bedrag ophoesten, waar je makkelijk voor op het circuit kunt rijden... ;)

Maar goed, ieder zijn ding...
 
Dus je gebruikt de openbare weg maar als circuit...
Ik denk dat we hier rustig af kunnen wachten tot je weer gepakt bent, of erger... geheel of gedeeltelijk in de kreukels ligt. Zo'n radardetector heb je maar voor 1 ding, sneller rijden dan toegestaan en met name sneller dan 50 km/u te veel. Het is dus een kwestie van tijd voor je flink de lul bent en dan mag je weer een bedrag ophoesten, waar je makkelijk voor op het circuit kunt rijden... ;)

Maar goed, ieder zijn ding...
moraalridder! :Z



















:+
 
Dus je gebruikt de openbare weg maar als circuit...
Denk niet dat hij de enige hier is die te hard rijdt. Maar voor de rest ben ik 't wel met je eens hoor. Heb je net je rijbewijs terug, ga je alweer moeite doen om 'm kwijt te raken... Wees blij dat je dat stomme ding hebt, want ik moet nog steeds m'n AVD halen (klote CBR..).
 
Dus je gebruikt de openbare weg maar als circuit...Ik denk dat we hier rustig af kunnen wachten tot je weer gepakt bent, of erger... geheel of gedeeltelijk in de kreukels ligt. Zo'n radardetector heb je maar voor 1 ding, sneller rijden dan toegestaan en met name sneller dan 50 km/u te veel. Het is dus een kwestie van tijd voor je flink de lul bent en dan mag je weer een bedrag ophoesten, waar je makkelijk voor op het circuit kunt rijden... ;)

Maar goed, ieder zijn ding...
Tja, kinderen gebruiken de openbare weg ook als speelplaats, ik vind dat volwassenen ook wel iets mogen hebben om zich uit te leven zonder dat ze eerst 300 km moeten rijden.
 
Tja, kinderen gebruiken de openbare weg ook als speelplaats, ik vind dat volwassenen ook wel iets mogen hebben om zich uit te leven zonder dat ze eerst 300 km moeten rijden.

:^

Ken eigenlijk vrij weinig motorrijders die zich ECHT aan de regels houden.
 
J ze moeten die op de weg voetballende kinderen us beboeten flinke boetes voetbal inbeslag nemen en voetbalverbod voor de rest van hun leven.
 
Heb de DSI in de auto en zou 'm graag op de motor hebben, maar DSI is niet waterdicht moesten we dus maar niet aan beginnen.
De rest is echt linke soep omdat het (hardware matig) niet mag, DSI wel.
Benieuwd wanneer de deze voor de motor komt (DZI !, Z van zumo :) )
 
moraalridder! :Z


:+
Yep... maar alleen naar anderen toe eejjj...
Zelf ga ik me zo weer ff misdragen en mijn groene wondertje even flink de sporen geven... })

Denk niet dat hij de enige hier is die te hard rijdt.

Dat klopt... ik hou me ook niet aan de snelheid... ;)
Maar voor de rest ben ik 't wel met je eens hoor. Heb je net je rijbewijs terug, ga je alweer moeite doen om 'm kwijt te raken... Wees blij dat je dat stomme ding hebt, want ik moet nog steeds m'n AVD halen (klote CBR..).

Precies... dat bedoel ik. Iemand die de moeite neemt om alles weer kwijt te raken spoort niet... ;)
 
images


Tis te koop schijnbaar :+


images


Pilletje?
 
Hypocrieten hier! B|
Misschien wordt de topic starter wel depressief van al die €15 boetes die ze hem sturen omdat achter elke boom een flits-bakje staat?

En rondrijden in België schiet meestal niet écht op als je de snelweg verlaat..

Zodra er een betaalbare radar-detector te krijgen is die de KLPD niet kunnen traceren heb ik 'm in me rugzak zitten! :+
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Is het niet veel goedkoper /minder risico om gewoon zonder kenteken plaat tegaan rijden
Boete bij ontbreken van de kenteken plaat is niet hoog
Wel de bevestiging laten zitten want je bent hem natuurlijk net verloren 8-)
 
Je kan gewoon een navigatiesysteem op je motor bouwen en daar de zogenaamde POI's inzetten met flitspalen. Voor de rest ben je schijnbaar een dwaas, want je hebt schijnbaar niets geleerd van de invordering. Agenten lezen hier ook mee, de eerst volgende keer ben je dus nog harder het haasje :P
 
Tja of n andere moto kopen, die niet op rijbewijsinbeslagname snelheden rijd :o

en jah ik rij ook te hard, op moto en blik, maar danwel tto de inbeslagnamegrens en niet eroverheen

en je zou zeggen als je hem al een keer kwijt bent dat je je les hebt geleerd, niet dus........... Sterkte ermee, en zoals eerder genoemd er rijden ook koekbliken rond zonder discoverlichting en zuurstokkleuren.........en met die snelheden die jij wil rijden helpt een radar detector nie _O-


anyway...........dat was je vraag nie.........zou zeggen ff googelen mss dat je je antwoord over je RD vind.......


zal alvast maar weer alcohol inslaan voor de volgende ronde......... :+

EK is net afgelopen maar dan kan je de Tour op de TV volgen _O-
 
Tja of n andere moto kopen, die niet op rijbewijsinbeslagname snelheden rijd :o

en jah ik rij ook te hard, op moto en blik, maar danwel tto de inbeslagnamegrens en niet eroverheen

en je zou zeggen als je hem al een keer kwijt bent dat je je les hebt geleerd, niet dus........... Sterkte ermee, en zoals eerder genoemd er rijden ook koekbliken rond zonder discoverlichting en zuurstokkleuren.........en met die snelheden die jij wil rijden helpt een radar detector nie _O-


anyway...........dat was je vraag nie.........zou zeggen ff googelen mss dat je je antwoord over je RD vind.......


zal alvast maar weer alcohol inslaan voor de volgende ronde......... :+

EK is net afgelopen maar dan kan je de Tour op de TV volgen _O-


Ik rij ook niet meer zo hard als vroeger, net zoals jou meestal onder de 50 te hard. Probeer zelfs meestal onder de 30 te hard.
Desalniettemin denk ik toch dat radardetector zich in no time terugverdiend 1 of 2 bekeuringen en je bent quitte. 30 te hard kost tegenwoordig ook al heel wat euro's. Om nog maar te zwijgen over de 50+ overtredingen, dan hoeft zo'n radardetector je maar 1 keer te redden en je hebt um terugverdient. Als ik te hard rijdt kijk ik eerst in de spiegels of er geen verdachte auto's volgen. Meestal rijd ik in te hard in het noorden van friesland waar het nog lekker rustig is in de avonden. Dan is een mobiele flitser het grootste risico wat je uitsluit middels een radardetector. Ik zit er sterk over te denken om het hele detectiesysteem in te bouwen in m'n motorpak. De antenne zou geïntegreerd kunnen worden in m'n helm. De voeding zou m.b.v. batterijen kunnen. Stel dat ze in dit geval d.m.v rdd m'n radardetector detecteren dan geef ik m'n motor mee. Daar vinden ze niets op omdat alles in m'n motorpak zit _O- _O- _O- _O-
 
Ik rij ook niet meer zo hard als vroeger, net zoals jou meestal onder de 50 te hard. Probeer zelfs meestal onder de 30 te hard.
Desalniettemin denk ik toch dat radardetector zich in no time terugverdiend 1 of 2 bekeuringen en je bent quitte. 30 te hard kost tegenwoordig ook al heel wat euro's. Om nog maar te zwijgen over de 50+ overtredingen, dan hoeft zo'n radardetector je maar 1 keer te redden en je hebt um terugverdient. Als ik te hard rijdt kijk ik eerst in de spiegels of er geen verdachte auto's volgen. Meestal rijd ik in te hard in het noorden van friesland waar het nog lekker rustig is in de avonden. Dan is een mobiele flitser het grootste risico wat je uitsluit middels een radardetector. Ik zit er sterk over te denken om het hele detectiesysteem in te bouwen in m'n motorpak. De antenne zou geïntegreerd kunnen worden in m'n helm. De voeding zou m.b.v. batterijen kunnen. Stel dat ze in dit geval d.m.v rdd m'n radardetector detecteren dan geef ik m'n motor mee. Daar vinden ze niets op omdat alles in m'n motorpak zit _O- _O- _O- _O-


Ik heb sinds een maand een TT HD traffic in me koekblik vd baas met flits lokaties en die heeft ok zn geld dubbel en dwars terug verdiend aan vaste kasten, helas de mobiele flitslokaties zijn triky......
Blijven kijken en zoeken op bermtoeristen :+
 
Niet echt een radardetector maar wel een HTC tytnII die zowel als navi dient maar ook in gebruik is voor flitsers vast en mobiel.

Hoe werkt dit, er draait TomTom op en flitsnav van flitsservice. Als ik ga rijden start ik flitsnav op, deze schakelt tomtom in (waar ik de route in kan stellen). Vervolgens haalt flitsnav via internet gegevens op van de mobiele controles en zet deze onder nuttige plaats in tom tom. Indien er een controle op de route is dan krijg ik 2 km voor de controle een melding en kan ik er rekening mee houden. Dit ophalen doet ie elke 2 minuten, omdat ik stroom vanaf accu naar telsie heb en een eindeloos online abbo is dit geen probleem. De vaste palen staan er overigens ook gewoon in
 
Terug
Bovenaan Onderaan