Wie heeft er vandaag een R6 gekocht??

He Niels,

Feli hoor en veel :] plezier.


1e foto op de A2 bij eindhoven.....net voor de linkerbocht naar het vliegveld. Stoer. Enne, op de rechterkant van deze foto staat dat ie verkocht is ;)
Eindhovuh, http://www.eindhovuh.nl/eindhovuh.wav (Eindhovuh), Eindhovuuuuuuuh.... Theo Maassen :}

Ik heb de rit verdrongen, geen idee waar ik allemaal ben geweest ;)
 
Coole bike,

Maareh die blokjes-stickers aan de zijkant van je tank :? zitten die standaard op dat model :? of zijn die er later bijgeplakt :?

Veel :] plezier!
KawaNinja
 
Erruuggg mooie bike NielsVR! :}

Hopelijk wordt dat mijn opvolger van mijn recente bike. Wordt flink $$$$ sparen dan want ik ben echt zo blut als wat! :(

Wat voor uitlaat is dat trouwens en wat voor sound komt eruit? :9
 
CBR600RR is ook wel heeeeel mooi hoor. Als ik puur op uiterlijk zou moeten kiezen zou ik het denk ik niet weten. Een R1 na je Thundercat kan natuurlijk ook leuk zijn 8-)


Vind de CBR 600 RR kwa uiterlijk nog steeds echt mooi... :} kijk ik ben niet zo lang (1.70) :? en moet met mn beide voeten op de grond kunnen, en dat had ik bij die R6 wel. :]

He maar Niels je heb je R6 wel heel ver gekocht... ik zag in je profiel dat je uit Zoetermeer kwam.Heb je ook nog gekeken bij Safe en H v.Wijk...?
 
Laatst bewerkt:
Erruuggg mooie bike NielsVR! :}

Hopelijk wordt dat mijn opvolger van mijn recente bike. Wordt flink $$$$ sparen dan want ik ben echt zo blut als wat! :(
Ik nu ook B| (iets meer dan blut zelfs :X )

Wat voor uitlaat is dat trouwens en wat voor sound komt eruit? :9
Wist ik het maar B| Komt wel lekker geluidje uit, lekkere ploffen bij het terugschakelen / gas los :9~
 
Vind de CBR 600 RR kwa uiterlijk nog steeds echt mooi... :} kijk ik ben niet zo lang (1.70) :? en moet met mn beide voeten op de grond kunnen, en dat had ik bij die R6 wel. :]
Ik ben 1.79 en kon op de CBR600RR net met m'n tenen bij de grond geloof ik O-) R6 past precies, voetjes netjes plat op de grond :)

He maar Niels je heb je R6 wel heel ver gekocht... ik zag in je profiel dat je uit Zoetermeer kwam.Heb je ook nog gekeken bij Safe en H v.Wijk...?
Ik heb 'm particulier gekocht. De prijzen die ze bij Hans en Safe vragen zijn belachelijk.
 
Op zaterdag 24 januari 2004 20:41 schreef NielsVR het volgende:Ik ben 1.79 en kon op de CBR600RR net met m'n tenen bij de grond geloof ik O-) R6 past precies, voetjes netjes plat op de grond :)Ik heb 'm particulier gekocht. De prijzen die ze bij Hans en Safe vragen zijn belachelijk.

Nou als ik zie wat je ervoor betaald hebt dan is het zeker niet duur vergeleken bij Safe en v Wijk. :) Ik was verleden week nog bij Safe..en ik weet niet of je hem ook heb zien staan ..die blauwe (net als die van jou) met die gepolijste velgen,hij is van Bj 2000 met 25.000 km op de teller en vroegen ze nog bijna 9500 euro voor.Nou dan staan er bij Motoport DH wel mooiere voor.. en met mindere km's.
 
Nou als ik zie wat je ervoor betaald hebt dan is het zeker niet duur vergeleken bij Safe en v Wijk. :) Ik was verleden week nog bij Safe..en ik weet niet of je hem ook heb zien staan ..die blauwe (net als die van jou) met die gepolijste velgen,hij is van Bj 2000 met 25.000 km op de teller en vroegen ze nog bijna 9500 euro voor.Nou dan staan er bij Motoport DH wel mooiere voor.. en met mindere km's.
Die heb ik inderdaad zien staan. Ik snap écht niet hoe ze het durven te vragen. Ik weet ook wel dat je er hoogst waarschijnlijk iets af kan lullen, maar dan nóg blijft het veel en veels te duur |(
 
Die heb ik inderdaad zien staan. Ik snap écht niet hoe ze het durven te vragen. Ik weet ook wel dat je er hoogst waarschijnlijk iets af kan lullen, maar dan nóg blijft het veel en veels te duur |(

Wat voor motor reed je hiervoor Niels..... :]
 
Niels, ziet er top uit man van de foto. Binnenkort ff in het echie bekijken :} .
laat de zomer maar komen })
 
en Niels, hoe heb je geslapen? waarschijnlijk zit je nu alweer lang en breedt te poetsen natuurlijk.
Hij wordt elke keer mooier lijkt het wel als ik de foto's open :9~
Wat mij trouwens ook opviel, nu rijden we (bijna allemaal :Z :+ ) op yamahahahahaha 8-)
 
en Niels, hoe heb je geslapen? waarschijnlijk zit je nu alweer lang en breedt te poetsen natuurlijk.
Hij wordt elke keer mooier lijkt het wel als ik de foto's open :9~
Super geslapen *D Moet vandaag toch langs m'n moeder (waar de motor staat gestald) dus ik zal vast nog wel even poetsen ja... en de MF sticker plakken natuurlijk! ;)

Wat mij trouwens ook opviel, nu rijden we (bijna allemaal :Z :+ ) op yamahahahahaha 8-)
Ja... jij, ik en Rossi. Het dynamische trio 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan