Wie heeft er wat gekocht bij Kruizinga motoren

Ferrekau

MF veteraan
Donateur
27 jul 2002
22.558
7
elst
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of iemand iets heeft gekocht voor een mooi prijsje :)
 
Een leren racebroek van Revitt voor de prijs van 50 pleuries, is bijna 70 incl.

Wel een aardige prijs voor een broekie van 239 in de shop 8-)

Maar er gingen artikelen weg voor prijzen die nix met veilen te maken hadden, (lees te duur) vond ik dan zeg maar.

Heb op verschillende dingen geboden maar als je er dan nog es die 38% kosten bij op telt, waren het al geen koopjes meer.

En het duuuuuuuurde errug laaaaaaang allemaal.

Greetzzzzzzzzzz ;)
 
Veels te duur? Ik vond de prijzen juist belachelijk laag en niet in verhouding staan tot wat het normaal kost!

Wat ik heb gekocht: helm, 2 jassen (1xleer en 1x textiel), oxtar tcs laarzen. Broer heeft leren jack gekocht.

Waar ik achteraf spijt van heb omdat ik het niet gekocht heb, al was het maar voor de handel, 4 laser duotech deeptone uitlaten, 80 voor alle 4 in een kavel. Leren broeken en jassen die weggingen voor een paar tientjes. Er zijn zelfs pakken verkocht voor 50 euro, jassen en broeken gingen soms weg voor 15 euro aan een en dezelfde handelaar.

Verder nog leuke partijen weg zien gaan waar ik niets mee kon (vervoers-, opslagproblemen, enz) maar waar de verhouding echt scheef was en vet veel mee verdiend kon worden, zo goedkoop ging het weg. Wat te denken van bijvoorbeeld een bij elkaar gevoegde kavel van 53 banden voor de prijs van 450 euro? Losse setjes gingen weg voor 200.

Qua motoren waren de prijzen niet echt heel slecht. Zelfs oude brikken werden boven de 500 verkocht. Verder rare verhoudingen: een thundercat van 2000 met 53dkm bracht evenveel op als een cbr600f uit 1993 met 48dkm, nl. 3000 euro.
Ik vind dat Kruisinga echt genaaid is door Troostwijk. Vooral aan het eind werd duidelijk dat Troostwijk naar huis wilde en werd er gewoon -zo leek het- onder een hoedje gespeeld en was het degene die het eerst wat bood, 'm gelijk mee mocht nemen voor die prijs. Om het wat sneller te laten verlopen werden kavel bij elkaar gevoegd, enz. De prijzen waren echt belachelijk laag, ook al was het een executieverkoop. Als je nagaat dat de ene veilingmeester iets liet liggen als de een bepalde rijs niet gehaald werd (bijv van 100 naar 50 voor een helm), verlaagde de ander gewoon naar 10 euro soms als het niet snel genoeg gebeurde. Ging akoord met vrijwel elk bedrag...

Trouwens wel vergist in de BTW. Dacht dat dat alleen van toepassing was bij de motoren waarbij het vermeld werd, maar bleek achteraf voor alles te gelden.

Vreemd was ook dat de ene keer van 50>60>70 werd gegaan en de andere keer 50>75 of 50-60-80. Ben zelf daardoor voor 10 genaaid omdat ie van 60 naar 80 ging, terwijl ik 70 bood :(

Ik heb de hele veiling gevolgd en verbaast gestaan over de prijzen. Er is voor de handelaren goud geld te verdienen. Prijzen ook genoteerd, dus voor degenen die willen weten wat wat gekost heeft...
 
Laatst bewerkt:
Aankomend weekend (geloof ik) hebben ze een soort uitverkoopmarkt bij Safe Rotterdam. Gaat vaak een hoop spul van al die vestigingen weg van het afgelopen seizoen voor weinig. Alleen hopen dat je maat ertussen zit.
 
Aankomend weekend (geloof ik) hebben ze een soort uitverkoopmarkt bij Safe Rotterdam.
Klopt.

Van safe.nl:

Op zaterdag 9 oktober kijk je je ogen uit op de oergezellige Jaarmarkt bij Safe Motors in Rotterdam. Dit jaarlijks terugkerende evenement is inmiddels met zijn 24e editie met recht een traditie in motorland die je als motorrijder niet mag missen. Zeker niet als je kortingen tot 70% kunt scoren en je ook nog eens een cheque van Eur 50,-* ontvangt als je voor 11.00 uur binnen bent! En ben je een van de eerste drie vroege vogels, dan heb je helemaal mazzel, want die krijgen respectievelijk een cheque van Eur 500,-* , Eur 250,-* of Eur 100,-*!

Heb je een motor waar je supertrots op bent, schrijf je dan in voor de Mooiste Motor Verkiezing. Of ben je op zoek naar een gebruikte motor? Doe dan een bod op jouw favoriete machine en misschien wordt jij dan de trotse eigenaar.


Verder hebben we veel stunts, demonstraties, lekker eten en drinken, muziek en leuke activiteiten voor de kinderen. Kortom, op de Safe Jaarmarkt beleef je een dag vol fun en voordeel. Tot ziens op 9 oktober bij Safe Motors in Rotterdam: Berkenwoudestraat 6, 010-4928500.

* Voorwaarden:

De cheque ad Eur 50,- kan alleen besteed worden aan kleding of accessoires tijdens de jaarmarkt op 9 oktober 2004 tot 12.00 uur. Hiervoor geldt een minimum bestedingsbedrag van Eur 150,-.
De waardecheques van Eur 500, Eur 250 en Eur 100 kunnen alleen besteed worden aan kleding of accessoires tijdens de jaarmarkt op 9 oktober 2004. Hiervoor geldt geen miminum bestedingsbedrag. De cheques zijn niet inwisselbaar in contanten en er wordt geen wisselgeld op retour gegeven.
 
We (lees BHRacing) hebben ook wat gekocht: een uitlaat en een Yamaha rugzak.
Hadden ook nog wel interesse in andere dingetjes, maar die gingen voor veel te veel weg, was niet interessant meer.

Wel rare verhoudingen idd, aan het eind gingen hele partijen uitlaten weg voor 100 euro, 15 in één kavel.Ach ja... tis een kwestie van geluk hebben denk ik!

Die markt bij Safe klinkt ook wel aardig, heel vroeg opstaan ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan