Wie heeft er wat veranderd aan zun brommert?

Laser uitlaat.

Binnenkort nog een ander kuipruitje

Da alles..eigenlijk
 
Toch kan ik niet veel verschil merken met stalen remleidingen, okee, het rempunt ligt anders, en je hendel voelt harder aan, maar echt harder remmen, nee.

Of kan jij me overtuigen????
Als je op het circuit rijdt, wordt je rem zo sponzig als een natte dweil. Zelf rijdt ik met stalen leidingen, gietijzeren schijven en radiaal rempomp.
Ik heb veel remkracht nodig, maar krijg daarvoor ontzettend veel remvermogen terug. En constante remdruk, of het nu het 1e of het 100e rondje is.
 
Als je op het circuit rijdt, wordt je rem zo sponzig als een natte dweil. Zelf rijdt ik met stalen leidingen, gietijzeren schijven en radiaal rempomp.
Ik heb veel remkracht nodig, maar krijg daarvoor ontzettend veel remvermogen terug. En constante remdruk, of het nu het 1e of het 100e rondje is.

Ik rij nog met de originele leidingen en mijn remmen worden echt niet sponzig op het circuit...

Denk dat je meer psychisch remvermogen gekregen hebt. :)
 
Tja het heeft even geduurd.... dit overzicht had ik nog niet, maar na een uurtje kom ik op het volgende overzicht (óók via cut & paste)...

[enorme knip in specs]

Gemeten Info:

Max snelheid 225km/h,
135 achterwiel PK's,
koppel 120NM bij 5500Tpm,
0-100 in 2,83 sec. :j *D

... de rest :? is standaard ...

[ img]http://www.home.zonnet.nl/e.dejong/gallery/vmax2002_1.jpg[/img]

... Zo Niels en NitroMax, toch maar even een lijstje componeren? ...
Gaat ie lekker met je voor de rest ;)

Zondag ff pics maken van je fiets in Drachten.

Genoeg gedaan ook al, voor mij kijken ze maar op mn site.
Wat er nog niet op staat is een kort achterscherm, remschakelset vervangen.
Nu in bestelling, Barnett Clutch met extra plaat en Dyno stage 7 + K&N , versterken middendeel frame en NOS.
Meeste dingen binnen 2 weken klaar ( hoop ik )
 
Ha.

andere demper en CL SBK3 remblokken (en meteen die pirelli's eraf laten halen)

Meer niet........ Ik ben ook zooo tevreden 8-)


Kwam laatst een gsxr 600cc er tegen die voor 5000 euro had lopen verspijkeren puur voor meer vermogen had nu iets van 112 pk aan het achterwiel .... koop dan een 750cc ben je minder kwijt en heb je meer vermogen
 
Wat er nog niet op staat is een kort achterscherm, remschakelset vervangen.
Nu in bestelling, Barnett Clutch met extra plaat en Dyno stage 7 + K&N , versterken middendeel frame en NOS.
Meeste dingen binnen 2 weken klaar ( hoop ik )

Dat NOS ook? Als je het hebt, post dan je bevindingen.
Als je dan nog kan typen van de adrenaline :)
 
Wijzigingen/reparaties vorig (1e) jaar (11.000 km):
- nieuwe kettingset DID VM50
- kleppen gesteld
- nwe bougies
- DynoJet kit
- K&N filter
- nwe remblokken vóór (origineel)
- nwe tandwiel/kettingset gemonteerd
- nwe remschijven vóór (Lucas)
- nwe remblokken vóór (Lucas)
- WP progr. veerelementen vóór
- WP verbouwing/ophoging achter
- nwe spiegel
- knipperlichten vóór vastgelijmd
- Yoshimura uitlaat gemonteerd
- nwe koppeling binnenhuis, platen, veren
- 3 x koplampunit gelijmd/gelast (kuipophanging)
- olie, olie, olie
- banden, banden, banden

Wijzigingen/reparaties dit (2e) jaar (7.000 km tot nu toe):
- nieuwe km-tellerkabel gemonteerd
- Yoshimura uitlaat gedémonteerd
- nwe bougies
- nwe remblokken achter (Carbone Lorraine)
- revisie remklauw achter
- nwe remblokken vóór (Carbone Lorraine)
- revisie remklauwen vóór
- reparatie electrisch (van alles en nog wat)
- kuipophanging definitief gerepareerd
- nwe spiegel(vorig jaar) en gedeelte kuip geplamuurd en gespoten (Praxis)
- nieuwe kettingset DID VM50
- niewe voorremhandle
- olie, olie, olie
- banden, banden, banden


[edit] Iets te haastig gecut en gepaste.
 
Laatst bewerkt:
Witte strepen over me R1
Laser uitlaat hoge uitvoering
natuurlijk duo stepjes verwijderd
seat cover
undertail met ingebouwde knippers
ook voor ingebouwde knippers
stuurdemper
voorvork 6 mm laten zakken
carbon tank cover
dynokit
velgen goudkleurig ipv grijs
Red Bull achtervering :9
180 achterband ipv 190

http://www.bikepics.com/pics/yam-r1-99-bikepics-04686.jpg
http://www.bikepics.com/pics/yam-r1-99-bikepics-24061.jpg
http://www.bikepics.com/pics/yam-r1-99-bikepics-07770.jpg
Wat voor knipperlichtjes zijn dat, die je voor hebt?? Vind ze erg mooi!!
 
Handvatverwarming :+

Echt een aanrader! Niet alleen als het echt koud is, maar ook bij regen ist het errug lekker als je handschoenen verwarmd worden :)

De all-weather-rijder 8-)
 
Ik rij nog met de originele leidingen en mijn remmen worden echt niet sponzig op het circuit...

Denk dat je meer psychisch remvermogen gekregen hebt. :)
als jij tevreden bent met de remmen zoals ze zijn op jouw motor, dan moet je idd. vooral niets veranderen.
Ik kan alleen zeggen dat bij mijn motor het verschil standaard vs aangepast gigantisch is.
Maar ik heb, zoals reeds gezegd, dan ook meer dan alleen de leidingen vervangen.

Ik denk dat je dit soort zaken ook zelf moet ervaren. Zolang je niet weet dat het beter kan, ben je tevreden met wat je hebt. En of dat nu de remmen of de vering is, maakt m.i. nix uit.

Ik dacht altijd dat de vering van mijn duc geweldig was, totdat ik 2 jaar geleden hem heb laten ombouwen met Racetech (en dat deed ik toen omdat de pomp achter toch gereviseerd moest worden). Met deze racetech veren is het echter nog veel beter.
 
Mijn vorige fiets.
Toch ook aardig verbouwd; te lang lijstje ;)

bmw2a.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan