Wie heeft er wel eens gehoort van Drysdale

Razadull

Die hard MF'er
8 okt 2003
794
4
Beilen
Cruiser_SthRd_01.jpg


Dit is een Drysdale 1000-V8 Cruiser. Een Australische motor.

New for 2002- Cruise the streets on a piece of true V8 individuality! The Drysdale 1000-V8 Naked bike is a hand built exotic machine that utilizes critical parts from existing motorcycles for ease of service. They are built with a leadtime of 5-6 months with customer choice of color, instruments, brakes, suspension and wheels. Build cost starts from AU$78,000 (incl. 10% GST) - this equates to around US$37,000 plus local taxes / duties and freight (at current exchange rates). The MoTec dash shown in the photos adds AU$5,000 / US$2,600 to the bottom line.

Ik heb er nog nooit van gehoord, maar vind het verdacht lijken op een Duc...

front3_4.jpg

750 V8 Superbike

cruiser_1000.jpg

1000 V8 Nakedbike

Wie kent dit merk? Wie heeft ut welles gezien? Misschien ondermerk van Ducati ofzow (Lijkt me niet omdat het in Australie zit)

Website: http://home.mira.net/%7Eiwd/index.html
 
Nee, is gewoon een aussie met een droom..een V8 aussie motort :)

En het is hem wel lekker gelukt geloof ik..

Trouwens Duc zal noooooit met een V8 komen :X
 
huisflijt.


maar wel hoge-school huis flijt

Jah dat vond ik ook al. Doetu mij maar een fiets met een V8. Ben altijd al een fan geweest van het geluid van een V8 (Draaikolk in de tank geluid ;) ) en die motoren zien er echt machtig mooi uit :)

Beetje aan de prijs alleen, maar je moet er wat voor over hebben... hypotheekje dan maar :P
 
Laatst bewerkt:
Drysdale is ooit getest door Alan Cathard (of zo...)... en die was daar verdomd positief over. Over het blok maar vooral over het frame, scheen echt grandioos te zijn.

Stond jaren geleden in M&T geloof ik.
 
Jah dat vond ik ook al. Doetu mij maar een fiets met een V8. Ben altijd al een fan geweest van het geluid van een V8 (Draaikolk in de tank geluid ;) ) en die motoren zien er echt machtig mooi uit :)

Beetje aan de prijs alleen, maar je moet er wat voor over hebben... hypotheekje dan maar :P
V8 zegt niks over zuipen, dat doet de inhoud nog steeds.....


Maar verder super concept :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan