Wie heeft er zin om met mij te gaan toeren?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Eerst vond ik het een leuk grapje/wat het ook mocht zijn.

Maar nu zoek je gewoon aandacht. :N



SLOTJE misschien?????
 
Laatst bewerkt:
Zet me maar in de zeik; ze zouden jouw je motor eens af moeten nemen zodat je niet meer kan rijden....
 
Vertel ik niet; maar ik wil zo graag weer op een motor zitten; woon in Waalre aan een doorgaande weg waar je heel de dag motors voorbij ziet gaan.....
 
wellicht helpt het plaatsen van een foto ;)
Toch belangrijk om te weten waar je tegenaan moet kijken tijdens t koffie drinken :P
 
Laatst bewerkt:
ok, we hebben gisteren er veel plezier om gehad, laten we het vandaag eens als een serieuze vraag zien :)
 
wellicht helpt het plaatsen van een foto ;)
Toch belangrijk om te weten waar je tegenaan moet kijken tijdens t koffie drinken :P

in het 1e topic is al tig keren gevraagd voor een foto en nog steeds niks gezien dus denk niet dat dit serieus is want anders had zij/hij wel iets geplaatst denk ik

is het misschien saskia ( soesbabe? )
 
Laatst bewerkt:
Ik krijg mijn foto niet geuploaded; het bestand is te groot, en ik weet niet hoe ik dat bestand kleiner kan maken... Wie kan mij daarmee helpen; en heren ik ben zeker de moeite waard hoor om tegen aan te kijken..... Watch out!
 
Ik krijg mijn foto niet geuploaded; het bestand is te groot, en ik weet niet hoe ik dat bestand kleiner kan maken... Wie kan mij daarmee helpen; en heren ik ben zeker de moeite waard hoor om tegen aan te kijken..... Watch out!


je kan hier op het forum je foto laten rezisen dus das ook geen probleem
dan moet je aan sloopkogel vragen of die het voor je wilt verkleinen
 
mail 'm maar, plaats ik 'm wel :)
< adres staat in m'n profiel, als je op m'n nickname klikt
 
Laatst bewerkt:
nou, zie mezelf niet voor een ritje naar waalre rijden..
en ik ben ook wel benieuwd of het nou echt is of niet,
maar voorlopig heb ik nog geen foto ontvangen :N
 
nou, zie mezelf niet voor een ritje naar waalre rijden..
en ik ben ook wel benieuwd of het nou echt is of niet,
maar voorlopig heb ik nog geen foto ontvangen :N

dat zxou op zich geen probleem zijn vind ik maar zal dan niet alleen gaan rijden maar met een groep
 
nog steeds niemand gevonden???




erg vreemd.... alhoewel het natuurlijk wel ver weg is (voor mij dan)

succes met je zoektocht naar mannen met een grote motor :j
 
Vertel ik niet; maar ik wil zo graag weer op een motor zitten; woon in Waalre aan een doorgaande weg waar je heel de dag motors voorbij ziet gaan.....
:X storend is dat ja. Dat heb ik als ik werk :/
Heerlijk weer en dan maar luisteren naar alles wat lekker aan het toeren is -O-
 
this_thread_is_useless_without_pics.gif
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan