Wie heeft ervaring met Chang jiang zijklepper?

Er1win

Die hard MF'er
30 jan 2003
804
0
Deurne
Dit Chineesje wordt op 29 juni as verscheept vanuit China naar mijn garage :9 :)
Wie heeft er wetenswaardigheden omtrent mijn nieuwe liefde?
full

Is 't ie mooi of nie?
 
Laatst bewerkt:
Hijs mooi!!
Hoe kom je hier weer bij?
Volgens mij weten ze bij Gossie wel het een en ander over dit spul.
 
Hijs mooi!!
Hoe kom je hier weer bij?
Volgens mij weten ze bij Gossie wel het een en ander over dit spul.

We zijn met 6 personen 6 Changs aan het importeren (rechtstreeks af fabriek in China) Het is een gok of het allemaal wel loopt zoals verwacht, maar het ziet er totnogtoe goed uit!! Onlangs bericht gekregen van Hr.Li dat de motoren 29 juni aan boord gaan, een volle maand op volle zee vertoeven voordat ze worden verwacht in Rotterdam. We ontvangen het spul ingekrat en ik sta te popelen om de krat voor mijn voordeur los te wrikken en de Chinees europees daglicht te gunnen.... :9
 
We zijn met 6 personen 6 Changs aan het importeren (rechtstreeks af fabriek in China) Het is een gok of het allemaal wel loopt zoals verwacht, maar het ziet er totnogtoe goed uit!! Onlangs bericht gekregen van Hr.Li dat de motoren 29 juni aan boord gaan, een volle maand op volle zee vertoeven voordat ze worden verwacht in Rotterdam. We ontvangen het spul ingekrat en ik sta te popelen om de krat voor mijn voordeur los te wrikken en de Chinees europees daglicht te gunnen.... :9
Prachtige actie!!!
Spannend ook.
Ben benieuwd of de het allemaal uitpakt zoals je afgesproken hebt, tis toch lastig.
Maar dat betekend dus dat er binnenkort 6 extra nieuwe brikken de OBT mee kunnen rijden? :X :+

Ik zit trouwens nog te broeden op een zijspanmeeting dit jaar, in Braboland, dus wie weet.......
 
Prachtige actie!!!
Spannend ook.
Ben benieuwd of de het allemaal uitpakt zoals je afgesproken hebt, tis toch lastig.
Maar dat betekend dus dat er binnenkort 6 extra nieuwe brikken de OBT mee kunnen rijden? :X :+

Ik zit trouwens nog te broeden op een zijspanmeeting dit jaar, in Braboland, dus wie weet.......

Wat betreft zijspanmeeting Braboland, als je organisatoren zoekt: ik hou me aanbevolen (kan ook wel een terreintje regelen) en wat betreft Chang; alle vertrouwen wie niet waagt wie niet wint.
 
Wat betreft zijspanmeeting Braboland, als je organisatoren zoekt: ik hou me aanbevolen (kan ook wel een terreintje regelen) en wat betreft Chang; alle vertrouwen wie niet waagt wie niet wint.
Goed plan!!
Ik beschik zelf over nogal wat ruimte rondom huis, waarbij iedereen ook nog binnen kan als het regent.
Misschien binnenkort maar eens een topicje (poll?) openen.
 
Hij is zekers mooi !! :}

Thanx, oftewel sambal bei?
PS.Gek nou dat ik met m'n Chineesje bezig ben begin ik de Chineese vrouwtjes met de minuuut aantrekkelijker te vinden terwijl die me nooit zo opgevallen zijn. (zomaar ff een gedachtekronkel,.... mijn probleem...)
 
Laatst bewerkt:
Bagger produkt,nog tig keer slechter dan de dneprrrrr,sjange sjange,ik snap niet dat iemand zoiets kan kopen. :r


















































:P
 
Gaaf! Ben benieuwd of het lukt!

Het is dus een rechtstreekse kopie van de mijne. Voordeel: het spul is beter in elkaar gezet. Nadeel: ze gebruiken minder metaal voor het plaatwewrk, is erg dun en roestgevoelig. Verder weet ik er eigenlijk geen zak van.

Keuren kon wel eens lastig worden, ik weet niet of er een typekeur bestaat ofzo, zou je Gossie eens moeten vragen. :)
 
nog slechter dan dnepr?, zelfs een dnepr kun je goed krijgen.., via de clubsite van de udcn, naar links staat een pagina vol tech. tips voor chinezen, een must, vooral trucs om de carbs koel te houden en dat is bij deze dingen errug belangrijk.
maarre, hoe ga je dat doen met kenteken? er is toch geen typegoedkeuring voor?
Verder heeft Warnke in duitsland wel ervaring met deze dingen..
Succes ermee!
 
Hij is heel mooi :9~

De Motor word hier ook oficieel ingevoerd, dus denk ik dat
je ook een Kenteken hiervoor krijgt.
 
Gaaf! Ben benieuwd of het lukt!

Het is dus een rechtstreekse kopie van de mijne. Voordeel: het spul is beter in elkaar gezet. Nadeel: ze gebruiken minder metaal voor het plaatwewrk, is erg dun en roestgevoelig. Verder weet ik er eigenlijk geen zak van.

Keuren kon wel eens lastig worden, ik weet niet of er een typekeur bestaat ofzo, zou je Gossie eens moeten vragen. :)

Oh, dunner plaatwerk wist ik niet. leuk is dat de fabrikant ons allen een extra kilometerteller gratis bijlevert, ze houden nl. op met tellen bij 1500 km. en ze kunnen het probleem niet vinden :} lache wa!
Over de keuring maak ik me niet zo'n zorgen, details vertel ik wel na goedkeuring.

Tuurlijk wordt het onthaal van Chang de dessertman uitgebreid gefotografeerd en gepost (ook als er ipv Chang alleen wat zware stenen in m'n krat liggen).
 
Laatst bewerkt:
Sinds wanneer worden changs dan weer ingevoerd? een half jaar geleden nog niet ,toch?
 
Hallo mijn naam is Pieter de Haan

De vraag was of er iemand ervaring heeft met een Chang-Jiang uit China.
nou ik kan wel zeggen dat ik met mijn gezin ruime ervaring heb men onze CJ.
Wil je meer weten kijk dan op www.chang-jiang.nl daar kun je terecht met al je vragen.
full
 
Laatst bewerkt:
Hallo mijn naam is Pieter de Haan

De vraag was of er iemand ervaring heeft met een Chang-Jiang uit China.
nou ik kan wel zeggen dat ik met mijn gezin ruime ervaring heb men onze CJ.
Wil je meer weten kijk dan op www.chang-jiang.nl daar kun je terecht met al je vragen.

Heb de site al eens eerder bekeken, als het spannetje binnen is zal ik met de regelmaat van de klok m'n vraagjes plaatsen......
bedankt voor je reactie!
 
Terug
Bovenaan Onderaan