Wie heeft ervaring met Chang jiang zijklepper?

Goed nieuws, Maandagmiddag as wordt de Chang opgehaald de douane heeft m'n Chineesje vrijgegeven!! stand by 4 ontkratpiccies ( :+ ben blij modus :+ )
Zogauw ik terug ben van vakantie kom ik kijken :9~
Slijtboutje houdt wel van verse chinees :+
 
Ik zeg nooit nix meer, ga wel met m'n treintjes spelen :Z

Dan wil ikke wel meedoen....
full
 
Hoe staat het met de rdw keuring van de Chang? Ik wil er namelijk ook wel 1 hebben, maar als het rdw lastig doet dan zie ik ervan af.
 
Hoe staat het met de rdw keuring van de Chang? Ik wil er namelijk ook wel 1 hebben, maar als het rdw lastig doet dan zie ik ervan af.


Er1win heeft de zijne alweer verkocht, dus de keuring zal wel gelukt zijn :?
 
Dank je. Aan dit antwoord heb ik ten minste wat. Zijn er mensen die deze dingen naar NL halen voor de handel?
 
net als veel andere chineze producten is er verschil in kwaliteit en afwerking.
De normale burgersjangs zijn hier heel euh, wisselend in. de fietsen voor het PLA (leger) zijn in een aparte fabriek gemaakt waar je ontslagen werd als je 2 keer een fout maakte, aldus een udcn-lid die er ter plekke 1 heeft gekocht en ermee naar NL is gereden(!)
een legerfiets zal wellicht wat duurder zijn, maar ik denk dat je ze sneller klaar bent.
veel delen van mijn (burger) dnepr zijn ook vervangen voor de militaire variant. hetzelfde verhaal gaat ongeveer ook bij deze motor op.
 
Terug
Bovenaan Onderaan