Wie heeft ervaring met circuit rijden op Zolder, niveau 1?

nee maar eerlijk kan je wel zijn tegen jezelf ;) , zal best nog wel harder gaan rijden maar onder de 1,40 op mijn straatfietsje uit 99 :+ onder de 1,50 gaat nog wel is lukken :P maar dan wel met een wat nieuwer fietsje denk ik O-)

ach man..

ik reed vorig jaar op mn Fireblade met slappe vering uit 1997 2:00 en kon nog wel harder..

komend jaar ga ik met mn Race R1 het circuit op en zal uiteindelijk wel wat sneller gaan, gewoon gas geven :P

op CPZ rijd er een "gek" rond op een '91 600F en die rijd 1:59 ;)
 
nee maar eerlijk kan je wel zijn tegen jezelf ;) , zal best nog wel harder gaan rijden maar onder de 1,40 op mijn straatfietsje uit 99 :+ onder de 1,50 gaat nog wel is lukken :P maar dan wel met een wat nieuwer fietsje denk ik O-)

Mijn maat rijdt : 01:55 met een zx6r uit 2007 met slicks eronder en stalen remleidingen voor de rest standaard ikzelf tot nu toe met de deze(foto) dus met een 98-er srad moet ik toch wel sneller rondgaan ;)


full
 
denk dat ik ook maar voor 1+ ga. wat ik zo juist weer gelezen heb bevalt me echt niet. Er stond dat je in nivo 1 max 120km/h zult rijden(volgens die persoon dan). ik wil niet meteen gaan jakkeren maar wil wel een beetje sportief door de bochten gaan.
 
denk dat ik ook maar voor 1+ ga. wat ik zo juist weer gelezen heb bevalt me echt niet. Er stond dat je in nivo 1 max 120km/h zult rijden(volgens die persoon dan). ik wil niet meteen gaan jakkeren maar wil wel een beetje sportief door de bochten gaan.

ik heb nog geen circuitervaring, maar volgens mij kan je soms ook tegen 60km/u sportief door een bocht gaan })

wat kost zo'n circuitdag eigenlijk? en heeft iemand ervaringen met circuitrijden in het buitenland (italy meer bepaald :+ )
 
denk dat ik ook maar voor 1+ ga. wat ik zo juist weer gelezen heb bevalt me echt niet. Er stond dat je in nivo 1 max 120km/h zult rijden(volgens die persoon dan). ik wil niet meteen gaan jakkeren maar wil wel een beetje sportief door de bochten gaan.

lijkt me sterk :?
 
Heb je dan ook zo'n oortje in als met lessen? En dan het nummer: ke'dengedeng ke'dengedeng ke'dengedeng oehhoeee :+
 
denk dat ik ook maar voor 1+ ga. wat ik zo juist weer gelezen heb bevalt me echt niet. Er stond dat je in nivo 1 max 120km/h zult rijden(volgens die persoon dan). ik wil niet meteen gaan jakkeren maar wil wel een beetje sportief door de bochten gaan.

als jij met 120 door de Jackie X en de kleine chicane gaat ben je wel een held hoor }) :+

denk dat ik ook maar voor 1+ ga. wat ik zo juist weer gelezen heb bevalt me echt niet. Er stond dat je in nivo 1 max 120km/h zult rijden(volgens die persoon dan). ik wil niet meteen gaan jakkeren maar wil wel een beetje sportief door de bochten gaan.

ik heb nog geen circuitervaring, maar volgens mij kan je soms ook tegen 60km/u sportief door een bocht gaan })

wat kost zo'n circuitdag eigenlijk? en heeft iemand ervaringen met circuitrijden in het buitenland (italy meer bepaald :+ )

vrijrijden op zolder 135E...

en in het buitenland rijden ze ook gewoon met de klok mee :Y
 
als jij met 120 door de Jackie X en de kleine chicane gaat ben je wel een held hoor }) :+vrijrijden op zolder 135E...

en in het buitenland rijden ze ook gewoon met de klok mee :Y

ik heb het over het rechte stuk
 
ik heb het over het rechte stuk

nee joh echt waar :o :? _O- _O-

(hence the }) :+ in the last posting) ;)

maar zo erg is het echt niet in groep 1 hoor, die maat van je overdrijft een beetje... op het rechte stuk word er echt wel gas gegeven alleen wel tijdig weer op de rem omdat er ook mensen bijrijden die nog nooit een bocht hard hebben aangeremd...

maar het is al gezegd;

rij je op de weg gewoon normaal en niet sportief = groep 1
rij je op de weg sportief en ga je bochten echt hard door (dus NIET van "ik kan een kneedown dus ik ga hard :z " = groep 1+

na groep 1+ kun je, als je vlot genoeg rondgaat, door naar vrijrijden minder snel, dan kan je daarna groep 2 doen en als je richting de 1:50 gaat zou ik naar vrijrijden snel gaan zo ongeveer (dat laatste gok ik)..
 
nee joh echt waar :o :? _O- _O-

(hence the }) :+ in the last posting) ;)

maar zo erg is het echt niet in groep 1 hoor, die maat van je overdrijft een beetje... op het rechte stuk word er echt wel gas gegeven alleen wel tijdig weer op de rem omdat er ook mensen bijrijden die nog nooit een bocht hard hebben aangeremd...

maar het is al gezegd;

rij je op de weg gewoon normaal en niet sportief = groep 1
rij je op de weg sportief en ga je bochten echt hard door (dus NIET van "ik kan een kneedown dus ik ga hard :z " = groep 1+

na groep 1+ kun je, als je vlot genoeg rondgaat, door naar vrijrijden minder snel, dan kan je daarna groep 2 doen en als je richting de 1:50 gaat zou ik naar vrijrijden snel gaan zo ongeveer (dat laatste gok ik)..

dat heb je mooi gezegd :+ slotje _O-
 
Ik rij nu ongeveer een jaar met mijn 25kw Thundercat, en rij eigenlijk altijd sportief.

Is het aan te raden om 1 of misschien zelfs 1+ met een 25kw motor te doen?

Top snelheid is ongeveer 190 km/h.
 
Ik rij nu ongeveer een jaar met mijn 25kw Thundercat, en rij eigenlijk altijd sportief.

Is het aan te raden om 1 of misschien zelfs 1+ met een 25kw motor te doen?

Top snelheid is ongeveer 190 km/h.

niv1 zou wel kunnen , maar niv1+ weet ik niet :?
stuur ff een mailtje met je vraag dan weet je het meteen :9
 
190 is snel genoeg voor niveau 1+ maar ik weet niet hoeveel trager met optrekken zo'n thundercat wordt door die 25kw.

Maar ik denk dat niveau 1 snel genoeg is voor je.
 
Ik rij nu ongeveer een jaar met mijn 25kw Thundercat, en rij eigenlijk altijd sportief.

Is het aan te raden om 1 of misschien zelfs 1+ met een 25kw motor te doen?

Top snelheid is ongeveer 190 km/h.

op jouw leeftijd zou ik het circuit helemaal niet meer opgaan :N _O-
 
op jouw leeftijd zou ik het circuit helemaal niet meer opgaan :N _O-

_O-
ik heb zelf met 25kw gereden op niveau 1, dit was nog wel bij te houden maar met uitkomen van bochten merk je toch gewoon dat je wat mist.

bij 1+ zou ik niet met 25kw gaan rijden omdat ze hier alweer een stukje harder gaan en je zou dan alleen maar in de weg rijden voor de andere wat wel snel de bocht uit kunnen
 
Nice! Ik vorig jaar zelfde bocht! was mn 2e circuitdag, ook weer zin in t nieuwe seizoen!

[afbeelding]

mwah die eerste foto niet zo... maar dat was mn allereerst circuitdag en in groep 1+ dus dat was in een treintje rijden en niet erg spectaculair ofzo...

die tweede is van vrijrijden de keer daarna, toen ook gelijk naar de 2:00 gegaan *D
 
niv 1 of 1+ altijd doen als t je 1e keer is....het testosteron-gehalte in niveau 2 ligt altijd dusdanig hoog dat wanneer ze vrij worden gelaten en giga veel crashes zijn. als je daar als beginner tussen zit, ga je t niet naar je zin hebben denk ik zo.
 
Terug
Bovenaan Onderaan