Wie heeft ervaring met Devil SB2 demper?

zal er tegen die tijd wel eentje maken. Kan ook niet wachten :9~

gelijk ook ff race gaas op piccie nu de kappen erop zitten. Ben alleen niet helemaal tevreden. Gaas zit vrij strak om de randjes gebogen, maar ruimte tussen frame en die randjes is zo klein, dat kappen niet meer helemaal mooi aansluiten B| grmbl grmbl |(
 
damn, dat bedrijf waar hij ze besteld had ze niet meer op voorraad, moet rekening houden met een week of 4 levertijd :X ;( |( B|
 
piejay, goeie keus met de devil uitlaat, krijg je absoluut geen spijt van!!

brabo en gixxer pilot en ikzelf kunnen het weten :+

gr greenie
 
zijn jullie btw ooit weleens door de pliezie aangehouden op basis van het geluid? (TT uitgezonderd, want daar halen ze je voor hun hobby van de weg...)
 
ik nog nooit, resultaten uit het verleden geven geen garanties voor de toekomst!! :+

PS ik rij trouwens naar de TT op woensdag heen en ga pas zondag terug, zal ook een stuk schelen ;)

greetz greenie
 
PS ik rij trouwens naar de TT op woensdag heen en ga pas zondag terug, zal ook een stuk schelen ;)

Ja, ik ga er op donderdag heen en zondag terug. Vorig jaar ook gedaan. Toch aan de kant gezet. Zeiden ze dat ze die dag nog niet zo'n 'zachte' uitlaat hadden gehoord :X
Maar heb gehoord dat je beter de standaard demper erop kan zetten op weg naar de TT. Als je wordt aangehouden, ben je wel het zaadje...
 
- 5x vrijdag heen en zondag terug TT
- enkele keren SBK 1 dag
- motorrai
- beurs utreg

Dat waren de stukken waar ik altijd rustig rijd. En naar Assen wordt ik dus door de politie gepasseerd O-) , want ik hou me dan WEL aan de snelheid. En dan heb je denk ik niet zo gauw gezeik. Je kunt natuurlijk altijd pech hebben. Maar dat gaf Greenie ook al aan.

- ca 10000km per jaar meej veul gazzzzzzz

Dus: NO WORRYS!

En op het ogenblik maak ik me helemaal geen zorgen meer. Heb nu een fluisteruitlaat. ;)

Owja, op onderstaand plaatje zijn we in Oostenrijk (of Italie :? ) onderweg met VLNR
Greenie met Yoshimura RS3 carbon
Gixxer Pilot met SB2 carbon
Duucje met 2x termignogwat carbon
ZX Brabo met SB2 carbon

4x%20bij%20meertje%20in%20italie.jpg


En zo de Stelvio op :9
 
Laatst bewerkt:
Oehh, geil foto'tje!! :9~ (motoren dan uiteraard, whehe).

Dusseh... volgens jullie moet het no problemo zijn om met de SB2 naar de TT te gaan?
 
Hallo ZX BRABO, hier een paar vraagjes van ELMOW ben op zoek naar DEVIL carbon hoog voor GSX1000R 2003/2004. hoe zit het met de kwaliteit van deze dempers?
blijven ze mooi?is geluid goed?pas vorm oke ?
is DB killer leverbaar? en wie is importeur voor prijsje?
Hopelijk kan jij of een andere DEVIL liefhebber me helpen.
 
Misschien een domme vraag in de ogen van de Devil kenners:

zijn er meerdere modellen van Devil die er hetzelfde uitzien??

Het zit nl zo: 1,5 jr geleden heb ik m'n Kawa gekocht van een particulier, met een Devil.. Vraag me niet of het een SB2 is... Hij is nu gedemonteerd ivm 25kW kit en standaard uitlaat, maar over een paar maandjes mag ik vol vermogen en dan wil ik ook m'n Devil er weer op.

Ik zou graag te weten willen komen of mijn uitlaat een SB2 is, of een andere uitlaat van Devil. De foto's komen op zich overeen met mijn uitlaat.

Bij voorbaat dank voor de info.

Groet, David

PS: ik heb de doos erbij, en daar kan ik geen stickers op vinden met waarschuwingen dat het een niet straat-legale uitlaat betreft...
 
Hallo ZX BRABO, hier een paar vraagjes van ELMOW ben op zoek naar DEVIL carbon hoog voor GSX1000R 2003/2004. hoe zit het met de kwaliteit van deze dempers?
blijven ze mooi?is geluid goed?pas vorm oke ?
is DB killer leverbaar? en wie is importeur voor prijsje?
Hopelijk kan jij of een andere DEVIL liefhebber me helpen.

In deze en deze post van dit topic schreef Meepmeep er wel wat enthousiaste dingen over. Daar kun je misschien ook terecht voor GIX1000-Devil HighMount ervaringsvragen van iemand die het zeker kan weten. Hij heeft alleen de laatste tijd niks gepost, en heeft geen email in zijn profiel. Dus ik ben bang dat dat niks wordt. Ikzelf heb alleen ervaring met ZX6 '01 SB2 carbon.
Voor prijzen kan ik wel voor wat mailverkeer zorgen als je dat wilt :) En die heeft zelf ook een GIX1000.

Ik lees het wel :)

Misschien een domme vraag in de ogen van de Devil kenners:

zijn er meerdere modellen van Devil die er hetzelfde uitzien??

Het zit nl zo: 1,5 jr geleden heb ik m'n Kawa gekocht van een particulier, met een Devil.. Vraag me niet of het een SB2 is... Hij is nu gedemonteerd ivm 25kW kit en standaard uitlaat, maar over een paar maandjes mag ik vol vermogen en dan wil ik ook m'n Devil er weer op.

Ik zou graag te weten willen komen of mijn uitlaat een SB2 is, of een andere uitlaat van Devil. De foto's komen op zich overeen met mijn uitlaat.

Bij voorbaat dank voor de info.

Groet, David

PS: ik heb de doos erbij, en daar kan ik geen stickers op vinden met waarschuwingen dat het een niet straat-legale uitlaat betreft...

Op deze Belgische site kun je wat plaatjes zien. De Franse site ligt er al weer een tijdje uit.
In dit topic zelf staan ook al wat verschillende modellen :)

damn, dat bedrijf waar hij ze besteld had ze niet meer op voorraad, moet rekening houden met een week of 4 levertijd :X ;( |( B|

Ons geduld wordt danig op de proef gesteld... B|
Heb gehoord dat de leeftijd van de ZX en de voorraad niet op elkaar waren afgestemd. Troost je, 't is winter. Straks kun je lekker :]
 
Ons geduld wordt danig op de proef gesteld... B|
Heb gehoord dat de leeftijd van de ZX en de voorraad niet op elkaar waren afgestemd. Troost je, 't is winter. Straks kun je lekker :]

Das waar. Maar gezien de temp. lijkt het wel lente :]
Daarnaast heb ik niet altijd een auto tot mn beschikking en geen zin om een uur met het openbaar vervoer naar de uni te moeten als dat met de motor in een krappe 20 min. kan. En wil nu eindelijk weleens dat geluid in het echie horen :9~
 
Oehh, geil foto'tje!! :9~ (motoren dan uiteraard, whehe).

Dusseh... volgens jullie moet het no problemo zijn om met de SB2 naar de TT te gaan?
Als je rustig doet is er geen probleem. Gewoon hoogste versnelling, en je ongeveer aan de snelheid houden. O-)
Zoals je zelf weet houden ze je net zo gemakkelijk met een originele uitlaat aan. Wordt je met de SB2 aangehouden voor een algemene geluidscontrole, dan ben je dus nat. Dat is het beleggingsrisico waar Greenie het over had ;)
 
...dan ben je dus nat...

Enneh...hoe nat ben je dan? Demper inleveren, motor laten staan? Demper wisselen voor standaard demper en gewoon weer doortuffen (met Devil in de achterklep van een auto)??? Ben niet helemaal bekend met de verkeersregels op dat punt :?
 
Enneh...hoe nat ben je dan? Demper inleveren, motor laten staan? Demper wisselen voor standaard demper en gewoon weer doortuffen (met Devil in de achterklep van een auto)??? Ben niet helemaal bekend met de verkeersregels op dat punt :?
Dunno. Boete, preek, laten zien met origineel dat zal vast wel. Misschien iets voor Baksteen?
Gelukkig heb ik hier geen ervaring mee.
Ben wel een keer achtervolgd en aangehouden door een motorpolitie die op het geluid afkwam toen ik een rondje aan het sjezen was. Geen prent of opmerking voor de pijp. Helaas wel voor de snelheid '(
Maar jaaaaaaa, ik zal nooit weten of ie me zonder de SB2 ook had aangehouden. Hij merkte het alleen even op.

Op dat moment was de '01 ZX net ingereden |(
 
In deze en deze post van dit topic schreef Meepmeep er wel wat enthousiaste dingen over. Daar kun je misschien ook terecht voor GIX1000-Devil HighMount ervaringsvragen van iemand die het zeker kan weten. Hij heeft alleen de laatste tijd niks gepost, en heeft geen email in zijn profiel. Dus ik ben bang dat dat niks wordt. Ikzelf heb alleen ervaring met ZX6 '01 SB2 carbon.
Voor prijzen kan ik wel voor wat mailverkeer zorgen als je dat wilt :) En die heeft zelf ook een GIX1000.

Ik lees het wel :) hai ZX BRABO kan je een mailtje regelen van leverancier/prijsjesOp deze Belgische site kun je wat plaatjes zien. De Franse site ligt er al weer een tijdje uit.
In dit topic zelf staan ook al wat verschillende modellen :)Ons geduld wordt danig op de proef gesteld... B|
Heb gehoord dat de leeftijd van de ZX en de voorraad niet op elkaar waren afgestemd. Troost je, 't is winter. Straks kun je lekker :]
 
Hoi Elmow,

Ik zag dat je vragen had omtrent die SB-2,qua geluid ben ik super tevreden
alleen 2 maanden nadat ik hem erop had gezet begon het "chrome" helemaal te verweren.
Oorzaak onbekend ,na contact op te hebben genomen met HMS zouden ze met een oplossing komen(via mijn dealer ).
Ik zit er nog steeds op te wachten..............
ik denk dat ik het chrome over ga spuiten met hittebestendige zwarte lak,dan ziet het er nog een beetje fatsoenlijk uit.

P.s :als je deze uitlaat monteert vervalt wel je automatische klep die er standaart op zit.
Mocht je nog vragen hebben dan ben ik je graag van dienst.
 
Hoi Elmow,

Ik zag dat je vragen had omtrent die SB-2,qua geluid ben ik super tevreden
alleen 2 maanden nadat ik hem erop had gezet begon het "chrome" helemaal te verweren.
Oorzaak onbekend ,na contact op te hebben genomen met HMS zouden ze met een oplossing komen(via mijn dealer ).
Ik zit er nog steeds op te wachten..............
ik denk dat ik het chrome over ga spuiten met hittebestendige zwarte lak,dan ziet het er nog een beetje fatsoenlijk uit.

P.s :als je deze uitlaat monteert vervalt wel je automatische klep die er standaart op zit.
Mocht je nog vragen hebben dan ben ik je graag van dienst.

Hallo,Meepmeep

eindelijk iemand met ook een echte motor en met een hele mooie demper.
nog een vraagje hoe reageerd de motor op het gas van onderuit zonder klep?
mijn ervaring met het 2002 model is dat hij heel agressief op het gas reageerde
en bijna niet te doseren was ,lastig bij bochtje net niet uit en het gas erop.
hoe ervaar jij dit? [heb nu 2004model]
 
Terug
Bovenaan Onderaan