Wie heeft ervaring met een Yamaha Bulldog

Ik de k dat het de cdi is, moet nog even uitzoeken waar die precies hoort te zitten. Ik heb er altijd een hekel aan als er al van alles is gedemonteerd maar het komt wel weer goed. Vandaag het blok alvast netjes gemaakt. Aluminium setje schroeven gemonteerd, zaten er ook bij🙂
2B1DF25F-0390-4E08-9D4E-F9E1E50FBB73.jpeg
 
Dat blauw spat nu van het scherm af, heel anders dan de vorige foto’s!

Wat als ie klaar is, weer verkopen of houden? Indien dat laatste, hoeveel Bulldoggen heb je dan al? :P
 
Dit is mijn tweede Bulldog en ik heb ook nog een Wildstar. Een van de Bulldogs gaat wel in de verkoop maar ik ben er nog niet over uit welke.
Mijn eerste heeft wel erg veel mooie spulletjes er op zitten, bij deze zitten ze er bij.🤔
1BA59775-D5F9-464C-8066-C893EA9938F4.jpeg
 
Vrijdag naar de rdw geweest dus volgende week mag ie los🙂
mijn andere Bulldog is inmiddels naar een andere liefhebber gegaan.
5DC9A501-593F-495F-8912-165A36B56AA8.jpeg
AAD8E024-1A93-4723-8C90-E0698193634C.jpeg
 
Reservetank strak aan het maken. Zitten geen deuken in maar aan de onderzijde een klein gaatje dicht gelast. Zat net in het zicht.
Altijd handig om een extra tank te hebben🙂
6EF0F738-E6A1-40C8-AE23-C42B2CF2BBAA.jpeg
F7A579E0-C144-437A-BB97-83E38DD3FCE4.jpeg
 
Bij deze ben ik bulldug af, ingeruild tegen een kawasaki versys 1000, blijf het topic nog wel even volgen, op het moment dat het voor het echt was deed het even zeer.
Ik heb nog wel te koop nu , mileu systeem compleet. doos sproeiers, windschern klein .mocht je intresse hebben dan maar een pm.
Over kawa versys, compleet andere motor maar wat een pret.

Remblokken nieuw , 2x set voor voor en de set voor achter.
 
Laatst bewerkt:
Dat van dat oliepeil is geen kwaal. Maar dan geef je teveel gas bij koude motor of er zit net iets te weinig of te dikke olie in.
Is geen verkoopbevorderend argument.
Zo moet het oliepeil zijn bij koude motor.


Succes met de verkoop.
Thanks! Dan heeft de vorige verkoper mij verkeerd geĂŻnformeerd. Ook bij motoport het vlottertje vervangen maar dat hielp maar tijdelijk. Zal er eens naar kijken. Indd niet verkoop bevorderend maar ik erger mij altijd aan verhullende marktplaats advertenties, dus ik doe daar niet aan mee.

En wat gaan we nu rijden?
De motor hoeft niet zo snel weg. Ik ben er eigenlijk nog hartstikke blij mee, maar ik wil stiekem toch iets met ABS. Voel me niet helemaal comfortabel of ik wel een noodstop kan maken als dit nodig is, zonder weg te glijden. Heb zelfs nog even gedacht om er aftermarket ABS op te laten zetten van Home Aftermarket motor ABS - ABS voor jouw motor. Dan zou de motor voor mij eigenlijk perfect zijn. Ik zag deze op de motorbeurs en het leek wel heel nice, maar toch raden meer ervaren rijders het af om dit er op te laten zetten.
 
Thanks! Dan heeft de vorige verkoper mij verkeerd geĂŻnformeerd. Ook bij motoport het vlottertje vervangen maar dat hielp maar tijdelijk. Zal er eens naar kijken. Indd niet verkoop bevorderend maar ik erger mij altijd aan verhullende marktplaats advertenties, dus ik doe daar niet aan mee.


De motor hoeft niet zo snel weg. Ik ben er eigenlijk nog hartstikke blij mee, maar ik wil stiekem toch iets met ABS. Voel me niet helemaal comfortabel of ik wel een noodstop kan maken als dit nodig is, zonder weg te glijden. Heb zelfs nog even gedacht om er aftermarket ABS op te laten zetten van Home Aftermarket motor ABS - ABS voor jouw motor. Dan zou de motor voor mij eigenlijk perfect zijn. Ik zag deze op de motorbeurs en het leek wel heel nice, maar toch raden meer ervaren rijders het af om dit er op te laten zetten.
Zoiets lijkt me ook beter vanaf fafriek, ik rijdt nu versys met abs en dat remt wel kaazie. je gaat er ook weer naar rijden uiteindelijk , sucses dan maar met de verkoop en zoektocht.
 
Sinds april van dit jaar in bezit van n fijne Bulldog. Bouwjaar 2006, kenteken 2007. Nu 36000 km gelopen. Fijne motor, rijdt als n trein.
 
Terug
Bovenaan Onderaan