Wie heeft ervaring met Safe Plan?

7. Je word geregistreerd in Tiel. nu kun je dus geen hypotheek nemen of iets dergelijks.
Da's niet helemaal waar. Je kunt best een hypotheek krijgen, of zelfs een tweede PL, maar het maximaal te lenen bedrag ligt een heel stuk lager!
Ik heb het gedaan bij mijn eerste motor en ik heb er geen spijt van , maar ik had het in 5 maanden afgelost!! en ik was thuiswonend!!!
Same here! Ik woonde dan wel niet thuis, maar heb voor mijn eerste motor ook een krediet afgesloten, bij Prime-Line o.i.d. Toen zat ik in een positie dat ik zo'n twintig overuren in de week maakte, en heb zo in tien maanden tijd 9000 gulden afgelost. Uiteindelijk 30 cent te veel overgemaakt, wat resulteerde in een maandelijkse brief, met de melding dat ik teveel had gestort, en dat niet meer kon opnemen... Elke maand heeft dat hun 80 ct. porto gekost! |(
Uiteindelijk maar een briefje teruggestuurd met het verzoek nu eindelijk mijn 30 cent over te maken naar een goed doel, en mijn gegevens uit hun systeem te verwijderen. Dat werkte wel! ;)
 
3 jaar geleden werkte een vriend van ons nog bij Safe op dat moment wilde wij een zx12r samen kopen... en gingen bij hem info halen.

Hij vertelde ons letterlijk;

je kan nog beter naar je eigen bank gaan dat is goedkoper dan het Safe plan.

Hij zei er wel bij dat bij waar je ook voor zo'n dergelijk plan gaat kijken je altijd beter af bent bij de bank...
 
Terug
Bovenaan Onderaan