Wie heeft ervaring met streetfighter gsxr 1100?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Den Duut

MF veteraan
24 jun 2003
12.856
16
Hengelo (Overijssel)
Hallo allemaal,

Ik ben aan het denken over de aanschaf van een gsxr 1100 sreetfighter.
Wie van jullie heeft er ervaring mee?
Ik ben benieuwd naar de zithouding, het gedrag bij lage toeren als je bv door de stad moet, stuurgedrag, verbruik etc.
Graag de positieve ën de negatieve ervaringen.

Groet,
Den Duut
 
Vriend van mij rijdt een 1100w street en heb daar wel eens op gestuurd rijd best wel lekker hoor, zit vind ik beter dan mijn blade, stad geen probleem . Verbruik zal zo rond de 1-14/15 zijn ook gelang je rijstijl denk ik. Stuurd ook wel leuk, je kunt er lekker op blazen, vond het wel ff wennen. Ik rij ook iedere dag met mijn blade door het centrum van rotterdam is ook geen probleem! En die blokken zijn bijna onverwoestbaar! Gewoon proefritje maken al is het maar voor de fun!
 
Vriend van mij rijdt een 1100w street en heb daar wel eens op gestuurd rijd best wel lekker hoor, zit vind ik beter dan mijn blade, stad geen probleem . Verbruik zal zo rond de 1-14/15 zijn ook gelang je rijstijl denk ik. Stuurd ook wel leuk, je kunt er lekker op blazen, vond het wel ff wennen. Ik rij ook iedere dag met mijn blade door het centrum van rotterdam is ook geen probleem! En die blokken zijn bijna onverwoestbaar! Gewoon proefritje maken al is het maar voor de fun!


Thanx voor je info! 8-)
 
Buut,..je hebt toch een Bandit 1200,....en dan vragen hoe een naakte 1100 rijdt?

Bandit is opgeboorde, teruggetuned 1100 blok,..dus iets meer koppel bij lagere toeren ,..bij 1100 iets minder bij laag, iets meer bij hoog! :9~
 
Zithouding is bij geen 1 streetfighter hetzelfde (naar mijn idee).

Stel origineel sub frame en zadel er nog op zitten dan kun je er wat over zeggen.

Meeste zijn one of a kind fietsen. maar weinig zadels zijn op dezelfde manier vast gemaakt. Dus ook de hoek van zitten is anders.

Is tie achter met tail raisers opgehoogd enz enz.

maar als er een "cross" stuur op zit dan is je houding rechter qua zitten en ik persoonlijk vindt dat errug fijn. Zeker in de stad heb gewoon gevoel dat je de motor goed onder controle hebt.

1100 lekker veel koppel hoef je niet hoog in toeren dus lijkt mij ook voor in de stad fijn.
Maar test rijden zegt alles.

suc6



Hallo allemaal,

Ik ben aan het denken over de aanschaf van een gsxr 1100 sreetfighter.
Wie van jullie heeft er ervaring mee?
Ik ben benieuwd naar de zithouding, het gedrag bij lage toeren als je bv door de stad moet, stuurgedrag, verbruik etc.
Graag de positieve ën de negatieve ervaringen.

Groet,
Den Duut
 
Hallo allemaal,

Ik ben aan het denken over de aanschaf van een gsxr 1100 sreetfighter.
Wie van jullie heeft er ervaring mee?
Ik ben benieuwd naar de zithouding, het gedrag bij lage toeren als je bv door de stad moet, stuurgedrag, verbruik etc.
Graag de positieve ën de negatieve ervaringen.

Groet,
Den Duut


Hallo,ik heb er nog een staan die nog niet helemaal af is,als je ECHT belangstelling hebt,mail me en je krijgt de nodige docu met foto,s. :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan