Wie heeft ervaring met Vos Oss?

Vos-Oss gauw vergeten (ik ben er al vaak geweest en weinig goeds...alleen verkoper Mario is volgens mij te vertrouwen) en vlug doorrijden naar Loek Bodelier in Geffen (www.bodelier.nl) :}
Geen gezeur, geen gezeik, geen gladde verkooppraat. Loek en Ad hebben nog hart voor de motorrijder. Ze hebben pas verbouwd dus nu meer keus. Het ligt er natuurlijk aan of ze jouw motor hebben maar je kunt altijd vragen. Ze doen hun best voor je. En nee, ik heb er geen aandelen..... :P

En kijk eens op www.motordealer.info wat er staat bij Solo moto uit Geffen... de oude eigenaar van Vos-Oss zit daar in (Peter). Let vooral eens op het commentaar van de zaak zelf...pfff....geen reclame voor zichzelf...
 
Ik heb vorig jaar een R6 van een jaar oud bij die eikels gekocht en een hoop gezeik bij die sukkels gehad.Ik koop er nooooit meer iets en maak zo veel mogelijk negatieve reklame voor die sukkels.
ik had 1jaar garantie maar die was na 1 week kennelijk al voorbij...................
waterpomp lek,voorkeering lek,slecht sturen,slecht starten enz enz.
toch heb ik 190 euro aflever kosten moeten betalen..?
koop er aljeblieft nix groet
ps toen ik zelf keek zaten er 2verschillende merken bougies in.
reactie vos:Dat maakt niet zoveel uit...dat zegt genoeg toch.
 
Ben er eens geweest voor een nieuwe band.
Die kerel zegt z\'n prijs ex. montage, maar een
VFR400nc30 heeft maar 1 moer op \'t achterwiel dus regelen we wel.........
sta ik daar met m\'n hok, wil ie me f75,- laten dokken voor montage. :?

Eikels, maar ja, zo is het overal wel iets denk.
Anders zouden ze beter uit liefdadigheid kunnen gaan sleutelen.
 
Ik heb er 1 motor gekocht, dat was ook gelijk de laatste. De gloedje nieuwe die ik er kocht stond niet klaar op de afgesproken dag/tijd, toen ik daar stond nogwat kunst en vliegwerk en ziehier , uw nieuwe aankoop. Oliepeil niet goed, banden te slap kentekenplaat nog maken en daar 3 uur op moeten wachten. F**k dus!!
 
Ik woon er ook heel dicht bij in de buurt

Ik ken verschillende mensen die daar slechte ervaringen hebben met onderhoud, garantie van motoren. kilometerstanden terugdraaien.

Door de belachelijke hoge prijzen voor occasions heb ik er nog nooit niks gekocht.

Ik heb een keer proberen te handelen voor die Replica "mild seven" fireblade.
Nou ja dat was echt triest. 500 euro korting. nog 1500 euro te duur.
De Blade staat er nog steeds... 1,5 jaar later...

zegt genoeg denk ik
 
Maarrr... ze hebben wel een leuke Sport-motoren dag... Dyno Run koste toen Fl.15,- geloof ik....

cambike.jpg
 
Maarrr... ze hebben wel een leuke Sport-motoren dag... Dyno Run koste toen Fl.15,- geloof ik....

(Afbeelding)

Heb ik ook gezien, wat een prutsers!!!
De achterkant werd niet eens vast gestrapt (zie foto), er ligt een jochie over de buddy om de zaak enigzins in bedwang te houden en mensen staan gewoon PAL achter de ketting terwijl de motor VOL loopt te loeien. Oh ja, er was niet eens een fatsoenlijke koeling aanwezig (zie foto)! Conclusie, een NUTTELOZE meting...
 
Ik woon er ook heel dicht bij in de buurt

Ik ken verschillende mensen die daar slechte ervaringen hebben met onderhoud, garantie van motoren. kilometerstanden terugdraaien.

Door de belachelijke hoge prijzen voor occasions heb ik er nog nooit niks gekocht.

Ik heb een keer proberen te handelen voor die Replica "mild seven" fireblade.
Nou ja dat was echt triest. 500 euro korting. nog 1500 euro te duur.
De Blade staat er nog steeds... 1,5 jaar later...

zegt genoeg denk ik

Die is inmiddels toch verkocht, kwam hem vorige week tegen bij mij in de wijk volgens mij....dacht nog bij mezelf: Hey das die ene van Vos! Ding was idd wel duur, maar was ook wel een aparte fiets :)
 
Heb ik ook gezien, wat een prutsers!!!
De achterkant werd niet eens vast gestrapt (zie foto), er ligt een jochie over de buddy om de zaak enigzins in bedwang te houden en mensen staan gewoon PAL achter de ketting terwijl de motor VOL loopt te loeien. Oh ja, er was niet eens een fatsoenlijke koeling aanwezig (zie foto)! Conclusie, een NUTTELOZE meting...

yep :} heb je helemaal gelijk in
 
Kom er zelf al jaren, en mijn pa ook. Laat daar zijn FJR altijd onderhouden, maar wel bij Gerwin. Kerel met goude handjes! Is schijnbaar 1 vd betere Yamaha monteurs in het land.

Ik vertrouw eigenlijk nooit monteurs mijn motor toe, maar Gerwin is één van de uitzonderingen..

Ik heb er alleen maar positieve ervaringen mee.
 
Laatst bewerkt:
Nou, deze reacties zijn een heel verschil met 10 jaar geleden... misschien moet ik toch maar even die kant op dan. Bedankt
 
ik heb goede ervaring met vos oss gezien de laatste 3 jaar, maar vooral vorig weekend mijn motor viel stil in rosmalen en vos oss was de enige in de omgeving die me nog wou helpen.
hebben me netjes opgehaald en ben meegereden naar oss, bellen netjes zodra ze iets weten en zoeken meteen prijzen voor je orgineel en imitatie en revisie oid.
ook als er een kleinigheidje is altijd netjes en snel gemaakt.
 
Dat zijn goede berichten.

Ik heb Vos gebeld en helaas is de eigenaar de hele dag op de beurs aanwezig. Het andere personeel kan me ook wel te woord staan maar degene die over verkoop gaat is niet aanwezig.
 
Terug
Bovenaan Onderaan