wie heeft gelest bij van buuren in zwolle zeewolde lelystad?

Revol

MF veteraan
17 okt 2005
2.644
0
Zeewolde
en dan met name bij de instructeur lambert

hij wil namelijk een ex rijlessers meeting organiseren voor iedereen die bij hem heeft gelest en ik weet van de locatie's zwolle lelystad en zeewolde af waar hij werkt/heeft gewerkt.

dus laat jullie horen dan weet ik of er genoeg animo voor is :)

ik weet het van mezelf (uiteraard) en van lampje al
 
ha, zelf bij Fred in Lelystad gelest. Hij zit nu op de auto in Urk.. Lambert heeft het van hem overgenomen, een vriend lest nu bij hem..
 
Als ik hem binnenkort haal ben ik erbij. Maar eerst vrijdag, maandag en dan weer vrijdag bij lambert lessen :P (Pall Jan)
 
Laatst bewerkt:
hij heeft het nog niet over datum's gehad, maar had het wel over een BBQ dus word wss in de lente of zomer ergens.

heb hem ook nog niet gehaald (laatst mijn avb gehaald) en nu voor avd :)
 
Ow, dan meld ik me ook alvast aan. Zal het vrijdag wel even vragen verder! Weet je ook al wanneer je AVD mag afrijden dan? En vanuit welke plaats rijd je?
 
Laatst bewerkt:
zeewolde

ik heb morgen les, dus zal het er morgen ook nog wel over hebben waarschijnlijk.
neem aan dat huidige lessers ook inbegrepen zijn :)

dus morgen en overmorgen waarschijnlijk wat meer details
 
Ik heb in Zwolle gelest bij van buuren, maar kan me zo de naam niet meer voor de geest halen. Als ik ergens een foto zie, weet ik het wel gelijk of hij dat is.


Heb wel een leuke tijd gehad daaro, en is ook een goede rijschool.
 
rijd een yamaha fjr met een zwart oranje dainese pak, heb geen foto van hem... beetje creepy ;)
 
Ik heb in Zwolle gelest bij van buuren, maar kan me zo de naam niet meer voor de geest halen. Als ik ergens een foto zie, weet ik het wel gelijk of hij dat is.


Heb wel een leuke tijd gehad daaro, en is ook een goede rijschool.
Ik heb ook in Zwolle gelest. Erik gehad?
 
Laatst bewerkt:
@Revolpathon, Wanneer heb je AVD examen?
En als je wat meer weet hoor ik het ook graag, want wil wel mee natuurlijk!
 
Leuk om te lezen! :)

Is er ondertussen al eens iets geregeld?

Mijn vrouw en ik hebben samen bij Fred gelest, toen hij nog in Zeewolde werkte.
Zij werkt nu zelf als instructrice B bij Van Buuren in Zeewolde.

Lijkt me een leuk idee!
 
Terug
Bovenaan Onderaan