Wie heeft het lekkerste kontje ?

geintje man, fokker.. haha super fiets...
en dat voor een dame... wow.... super cool :}

Zal wel even opnieuw leren rijden worden... op zo'n 2cyl... een lesje hoe houd ik het wiel aan de grond.. hehe

offeeeuh, Wheelie Queen Yessie })
 
Vandaag dus ff een proefritje gedaan en was meteen verkocht *D Dit rijdt echt anders dan de R6, veel lekkerder :9~
Wat een ervaring :]
misc.php

dat wordt nickname wijzigen in
DUC748yes
 
Als het echt om een lekker kontje gaat dan is een zowel een duc als een r6 kinderspel vergeleken met een MV Agusta F4 :9~

Verder wel een hele stoere fiets zo'n 748 veel plezier er mee gewenst, maar dat zal wel lukken.
 
Laatst bewerkt:
Mooie fiets maar ik vind de R6 lekker toch mooier. :9 (of is dit heiligschennis, een Yamaha mooier vinden dan een Duc?)
 
gefeli had eigenlijk bij biggelaar gemoeten maar ja als je voor de beurtjes maar wel naar biggelaar gaat en bij eerste 10000 beurtje laten tunen door jan en dan nog... en dan nog ... ennog.. (sorry ik draaf door ) maar wel een DUCATI :} :} :} :} :} :} :} :} :}
 
Laatst bewerkt:
Het is Ducati.. :z (niet Ducatie)

en ze en ik ook wonen niet echt bij biggelaar in de buurt. Dus dat is niet echt makkelijk met service als er iets zou zijn of heb ik dat nou fout :?
 
Het is Ducati.. :z (niet Ducatie)

en ze en ik ook wonen niet echt bij biggelaar in de buurt. Dus dat is niet echt makkelijk met service als er iets zou zijn of heb ik dat nou fout :?
sorry ik kan niet zo goed schrijven en moet nog leren lezen.
maar er komen mensen van groningen tot maastricht naar biggelaar.
en in de winter met de winter ophaal aktie word je motor opgehaald (geld uiteraard alleen voor ducati's en max voor als rico er nog eens achter op rijd) en thuis gebracht
 
Een beetje laat.... maar nog gefeliciteerd!! :}

En je ziet misschien wel vaker een Duc rijden, maar haast nooit met een vrouw erop!!

Mooi hoor!


CAT
 
Terug
Bovenaan Onderaan