wie heeft het stel idoten gezien?

koentje86

MF'er
20 okt 2008
111
0
heesch
dag dames en heren,

ongeveer anderhalf uur geleden toen ik de afrit nam vanaf de snelweg bij vorstengrafdonk bij oss kwam er een of andere idioot als een gek van achteren aan gereden. na wat bumperkleven en een middelvinger van mij haalde hij rechts over de vluchtstrook in en sneed mij af om vervolgens op de rem te trappen. bij de stoplichten wilde hij uitstappen maar dat kon ik verkomen door tegen de deur te duwen. maar er kwam nog een tweede van achter dus probeerde ik maar door te rijden maar door het verkeer ging dit niet.
vervolgens begonnen beide mannen als gekke op mijn helm in slaan( ja ik weet, heeft weinig nut ) toen ik de kans kreeg ben ik weggereden om vervolgens achterna gezeten te worden. gelukkig heb je bij het bedrijventerrein vorstengrafdonk van die verkeerspalen staan waar auto's niet langs kunnen.

ik heb inmiddels melding gemaakt bij de politie, er is niks kapot op hun handen na waarschijnlijk. ik heb alleen geen kentekens kunnen onthouden. iets te veel adreline

nu is mijn vraag, heeft een van jullie toevallig iets gezien. het gaat over een donkere porsch cayenne en een donkere bmw. rond 17:45 bij de afslag vorstengrafdonk vanaf nijmegen. graag een pb als je iets meer weet. alvast bedankt
 
dag dames en heren,

ongeveer anderhalf uur geleden toen ik de afrit nam vanaf de snelweg bij vorstengrafdonk bij oss kwam er een of andere idioot als een gek van achteren aan gereden. na wat bumperkleven en een middelvinger van mij haalde hij rechts over de vluchtstrook in en sneed mij af om vervolgens op de rem te trappen. bij de stoplichten wilde hij uitstappen maar dat kon ik verkomen door tegen de deur te duwen. maar er kwam nog een tweede van achter dus probeerde ik maar door te rijden maar door het verkeer ging dit niet.
vervolgens begonnen beide mannen als gekke op mijn helm in slaan( ja ik weet, heeft weinig nut ) toen ik de kans kreeg ben ik weggereden om vervolgens achterna gezeten te worden. gelukkig heb je bij het bedrijventerrein vorstengrafdonk van die verkeerspalen staan waar auto's niet langs kunnen.

ik heb inmiddels melding gemaakt bij de politie, er is niks kapot op hun handen na waarschijnlijk. ik heb alleen geen kentekens kunnen onthouden. iets te veel adreline

nu is mijn vraag, heeft een van jullie toevallig iets gezien. het gaat over een donkere porsch cayenne en een donkere bmw. rond 17:45 bij de afslag vorstengrafdonk vanaf nijmegen. graag een pb als je iets meer weet. alvast bedankt




Ga er maar van uit dat het kampers zijn geweest met een hang naar nostalgie. Dus daar hoor of zie je nooit nog iets van.
Sterker nog: Wees blij dat je je helm droeg zodat ze je gezicht niet goed hebben kunnen zien. Ook jij weet dat die gasten niks te beroerd zijn om je met een 'huisbezoek' te komen 'verblijden'.
 
Heftig verhaal zeg. Was er vooraf nog meer voorgevallen of kwamen ze echt vanuit het niets? Misschien zijn er in de buurt camera's, maar dat zou de politie moeten weten.

Vraag is alleen of ze er tijd voor vrij maken
 
Bende van Oss denk ik, ga trouwens op een vechtsport is mijn advies erg nuttig in deze tijd.
Succes.
 
Daarom negeer ik bumperklevers altijd, voor je het weet doe je heel stoer je middelvinger naar de verkeerde.
 
dag dames en heren,

ongeveer anderhalf uur geleden toen ik de afrit nam vanaf de snelweg bij vorstengrafdonk bij oss kwam er een of andere idioot als een gek van achteren aan gereden. na wat bumperkleven en een middelvinger van mij haalde hij rechts over de vluchtstrook in en sneed mij af om vervolgens op de rem te trappen. bij de stoplichten wilde hij uitstappen maar dat kon ik verkomen door tegen de deur te duwen. maar er kwam nog een tweede van achter dus probeerde ik maar door te rijden maar door het verkeer ging dit niet.
vervolgens begonnen beide mannen als gekke op mijn helm in slaan( ja ik weet, heeft weinig nut ) toen ik de kans kreeg ben ik weggereden om vervolgens achterna gezeten te worden. gelukkig heb je bij het bedrijventerrein vorstengrafdonk van die verkeerspalen staan waar auto's niet langs kunnen.

ik heb inmiddels melding gemaakt bij de politie, er is niks kapot op hun handen na waarschijnlijk. ik heb alleen geen kentekens kunnen onthouden. iets te veel adreline

nu is mijn vraag, heeft een van jullie toevallig iets gezien. het gaat over een donkere porsch cayenne en een donkere bmw. rond 17:45 bij de afslag vorstengrafdonk vanaf nijmegen. graag een pb als je iets meer weet. alvast bedankt
rij je vrachtwagen? ze kunnen wel bij jou komen om je een tik te verkopen vanuit een koekblik en jij kan niet wegkomen? ram je motor eens wat vaker door de file. had je handig uitgekomen vandaag.

o ja en porsche rijders wens ik ook een mooie boom toe zonder dit keer mij te raken. wat een stel mongolen zijn dat bij elkaar |(
 
Laatst bewerkt:
Heftig verhaal zeg. Was er vooraf nog meer voorgevallen of kwamen ze echt vanuit het niets? Misschien zijn er in de buurt camera's, maar dat zou de politie moeten weten.

Vraag is alleen of ze er tijd voor vrij maken




Het is bij het bedrijventerrein, welk gesloten is voor motoren, waar de jaarlijkse pinksterraces plaatsvinden, dus ik denk dat er, buiten het bedrijventerrein om, nergens camera's hangen.
 
Road Rage in Nederland? Gaan we de Russen nadoen?
Trieste figuren.
Zorg voor een helmcamera, opnemen en binnen notime zijn ze opgepakt.
 
Ken de omstandigheden niet, maar een middelvinger doet er meestal geen goed aan, zeker niet als het lui uit een bepaald milieu betreft.

Geen idee of de popo iets had gedaan als je het kenteken wel had onthouden.
 
Gelukkig was het bangmakerij en/of hadden ze geen ervaring in het snel uitschakelen van iemand.
 
Vroeger was het de wet van de sterkste, tegenwoordig is het de wet van de gekste.

Hoop stoere binkies hier met een hoop praatjes maar bij de verkeerde is het of steek steek of klak klak en het is gedaan met je.

Ben dan liever niet de stoere maar de slimme die aan het einde van de dag wel gewoon weer thuis komt ;)
 
Vroeger was het de wet van de sterkste, tegenwoordig is het de wet van de gekste.

Hoop stoere binkies hier met een hoop praatjes maar bij de verkeerde is het of steek steek of klak klak en het is gedaan met je.

Ben dan liever niet de stoere maar de slimme die aan het einde van de dag wel gewoon weer thuis komt ;)
gewoon gas geven koekblikken kunnen niet volgen. na 2 stoplichten ben je ze al kwijt. fietspaadje enz. je bent klein snel en wendbaar. gebruik het. ipv je in elkaar laten timmeren
 
Vroeger was het de wet van de sterkste, tegenwoordig is het de wet van de gekste.

Hoop stoere binkies hier met een hoop praatjes maar bij de verkeerde is het of steek steek of klak klak en het is gedaan met je.

Ben dan liever niet de stoere maar de slimme die aan het einde van de dag wel gewoon weer thuis komt ;)

Wat een onzin. Overdrijven is een vak hoor. 99% van de mensen kun je gewoon op hun gedrag aanspreken zonder in elkaar geslagen te worden. Alles valt of staat met je houding. Als je niet tegen een woordje terug kan dan moet je er gewoon niet aan beginnen. Bangmakerij is nergens voor nodig. Mensen ruiken angst…..dan worden ze juist agressief.
 
gewoon gas geven koekblikken kunnen niet volgen. na 2 stoplichten ben je ze al kwijt. fietspaadje enz. je bent klein snel en wendbaar. gebruik het. ipv je in elkaar laten timmeren


Als jij met die insteek op je motor zit dan vrees ik dat je nog wel eens een verkeerde partij tegen gaat komen.
 
Wat een onzin. Overdrijven is een vak hoor. 99% van de mensen kun je gewoon op hun gedrag aanspreken zonder in elkaar geslagen te worden. Alles valt of staat met je houding. Als je niet tegen een woordje terug kan dan moet je er gewoon niet aan beginnen. Bangmakerij is nergens voor nodig. Mensen ruiken angst…..dan worden ze juist agressief.

Dat is geen onzin en heeft niks met overdrijven te maken. Jij moet het in de juiste context plaatsen. Nutty reageert hier op een post waarin iemand meldt dat ie klemgereden is, mannen zijn uitgestapt en vervolgens op zijn hoofd/helm begonnen te slaan.
Dat is wat anders dan die 99% van jou waar het alleen maar om wat woorden gaat.
Hij haakt hier in op die 1% die juist wel verder gaat dan alleen maar praten en dan moet je inderdaad uitkijken hoe je met de situatie om gaat.
 
Laatst bewerkt:
Het deel waar jij klem bent gereden hingen misschien geen camera's, maar ook niet eerder op je route?

Meestal hangen er op de meest trajecten wel ergens camera's, als jij ongeveer weet hoe laat zij daar langs zijn gereden moet je ze wel kunnen vinden. Een Porsch cayenne is geen hele doorsnee auto, moet helemaal opvallen als hij daar samen met een bmw aan het racen was.
 
Vroeger was het de wet van de sterkste, tegenwoordig is het de wet van de gekste.

Hoop stoere binkies hier met een hoop praatjes maar bij de verkeerde is het of steek steek of klak klak en het is gedaan met je.

Ben dan liever niet de stoere maar de slimme die aan het einde van de dag wel gewoon weer thuis komt ;)



Dat zeg ik ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan