wie heeft het stel idoten gezien?

Hmmm... eerst de zwarte band en DAN pas de middelvinger..... ;)
(ik kom niet verder dan bruin, dus die vinger is -nog- niet weggelegd voor mij.. O-) )
 
Laatst bewerkt:
ergste van alles was eigenlijk wel dat er in die porsche gewoon een gezin zat. twee kleine kinderen achterin en mama voorin.

hij zal er die dag wel niet op hebben gemogen. sommige mensen raken dan zo gefrustreerd :N

Ik vraag me toch wel eens af hoe die mensen met de herseninhoud van een stoffige pinda toch altijd aan zulke auto's komen.

Misschien moeten we op het Porsche forum zoeken naar iemand met een zere hand :+
 
Wat een onzin. Overdrijven is een vak hoor. 99% van de mensen kun je gewoon op hun gedrag aanspreken zonder in elkaar geslagen te worden. Alles valt of staat met je houding. Als je niet tegen een woordje terug kan dan moet je er gewoon niet aan beginnen. Bangmakerij is nergens voor nodig. Mensen ruiken angst…..dan worden ze juist agressief.

Vanuit zijn beleving is het geen onzin mgoed, meneer wil mensen dan ook aanspreken met een geheven schep in de hand.

Dan kun je er wel op wachten dat je vandaag of morgen wordt neergestoken/geschoten.
En ergens is dat nog niet zo raar ook.....
 
Terug
Bovenaan Onderaan