wie heeft het stel idoten gezien?

Het deel waar jij klem bent gereden hingen misschien geen camera's, maar ook niet eerder op je route?

Meestal hangen er op de meest trajecten wel ergens camera's, als jij ongeveer weet hoe laat zij daar langs zijn gereden moet je ze wel kunnen vinden. Een Porsch cayenne is geen hele doorsnee auto, moet helemaal opvallen als hij daar samen met een bmw aan het racen was.
Is verkeersmanagement geen opname, dus nee, geen beelden van op te vragen.
 
Bende van Oss denk ik, ga trouwens op een vechtsport is mijn advies erg nuttig in deze tijd.
Succes.

Zal niet zo veel uitmaken... ik zit er al een tijd op maar zodra er 2+ man op je afkomt moet je veel geluk hebben om ze neer te krijgen. of het moeten complete mongolen zijn :Y
 
Ga er maar van uit dat het kampers zijn geweest met een hang naar nostalgie. Dus daar hoor of zie je nooit nog iets van.
Sterker nog: Wees blij dat je je helm droeg zodat ze je gezicht niet goed hebben kunnen zien. Ook jij weet dat die gasten niks te beroerd zijn om je met een 'huisbezoek' te komen 'verblijden'.

En op de motor zat geen kentekenplaat ?? Is een koud kunstje om daar even een adresje bij te zoeken.
 
Ook al zou je weten wie het is, net of de politie er wat mee gaat doen. Tenzij je zelf een ploegje achter je hebt die er wat mee wil doen, maar dan wordt het alleen maar over en weer van kwaad tot erger.
 
De fout die ik in zo'n situatie wel eens heb gemaakt is: plaats maken en ze er langs laten. Jouw tips (middelvinger en daarna tegen portier leunen) had ik toen nog niet paraat. _O-
 
gewoon gas geven koekblikken kunnen niet volgen. na 2 stoplichten ben je ze al kwijt. fietspaadje enz. je bent klein snel en wendbaar. gebruik het. ipv je in elkaar laten timmeren

Nog meer goede tips. Wat leer ik hier toch veel, niet normaal. :}
 
Hij en ik? Even ogen open houden en dat je dan weet waarnaar je moet uitkijken hea
 
Eng verhaal , enge gasten helaas stikt het daarvan in Nederland .
Draaien hun hand er niet voor om om jouw een jaren lange revalidatie aan te doen .
 
o ja en porsche rijders wens ik ook een mooie boom toe zonder dit keer mij te raken. wat een stel mongolen zijn dat bij elkaar |(

dank je wel en jij ook de beste wensen. ik heb helaas nog niet de kans gehad mongolie te bezoeken, noch ben ik daar geboren. Je overige tips zijn overigens ook van de allerbovenste plank - schaam me alweer dat ik hier ben geboren en niet in mongolie.
 
Zal niet zo veel uitmaken... ik zit er al een tijd op maar zodra er 2+ man op je afkomt moet je veel geluk hebben om ze neer te krijgen. of het moeten complete mongolen zijn :Y

Twee tegenstanders? Ik heb in Zambia wel eens tegen, naar schatting, tweehonderd mensen gevochten. Het gebeurde in een bedreigd natuurgebied in de buurt van de Bangweulu moerassen (bron van de Kongo), waar ik samen met het ministerie van bosbouw een inventarisatie aan het doen was. Bij terugkomst in het kamp werden we door honderden woedende dorpsbewoners opgewacht. Mijn collega van bosbouw werd meteen tegen de grond geslagen toen hij uit de Landrover kwam. Ik probeerde hem te ontzetten en wist iedereen die ons aanviel een koekje van eigen deeg te geven. Sommigen waren ook nog bewapend, met stukken hout en messen. Uiteindelijk trokken de andere collega's ons in het voertuig en zijn ze hard weggereden. Later die dag ben ik nog teruggekomen met gewapende boswachters uit het nabijgelegen wildpark waar ik manager was, om mijn halters (nam ik altijd mee op expeditie) op te halen uit ons in allerijl verlaten kamp. De truc: zwaar bankdrukken en je tijdens een gevecht steeds op een enkele tegenstander richten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan