Wie heeft morgen vrij????

PaulR1

MF veteraan
19 jan 2002
3.899
67
Weert
Wie heeft morgen vrij maar heeft niks te doen???

Ik wil morgen nog een dagje langs de Nordschleife gaan kijken, maar heb geen zin om alleen te gaan. Wie heeft er zin om mee te gaan? Wandelen, en auto's en moto's kieken???
 
ben zondag vrij 8-) ,

lijkt me gezellig om even met je te kletsen als je er dan bent
(en wellicht een tourtje over de baan te bietsen, leuk voor mijn pa...) :9
 
Assen?????? en wie gaat regelen dat ik overal mag komen???

Achter het hek staan, nee dank je...
Ik kan je verzekeren dat je vast wel op een baco-post foto's mag maken als je de baco's lief aan kijkt. 90% laat je dan wel aan de vangrail staan, als je maar niet in de weg staat of ver van de post komt.
 
Ik ben morgen vrij....meer details aub..hoe laat? koekblik..motor?? hele dag?? khoor ut misschien wel...bye

muis


Nou, al enig idee?? Terug in Weert tussen 19.00-20.00 uur. Als je er nooit geweest bent dan heb je geen idee wat je gaat meemaken. Dit moet je een keer in je leven gezien hebben.

Dus wat ga je doen????


Leuke avatar heb je....

IMG_3117kopie.jpg
 
Wie heeft morgen vrij maar heeft niks te doen???

Ik wil morgen nog een dagje langs de Nordschleife gaan kijken, maar heb geen zin om alleen te gaan. Wie heeft er zin om mee te gaan? Wandelen, en auto's en moto's kieken???

Shit, moet morgen -na 3 weken vakantie- weer aan het werk. Was graag met je meegegaan, kom zelf uit Sittard dus ligt op de route... Had ik gelijk wat technieken van jouw kunnen afkijken voor m'n D30 :P
Andere keer misschien....
 
Effe wat anders Paul.
Ben je nu definitief gekapt met motorrijden ?
De schik erin na je crash op de N-schleiffe ? of heeft het een medische reden ?
Je was toch altijd redelijk fanatiek.
 
damn..... ik heb wel wat te doen maar kon hiervoor best tijd maken.......
te laat.
Ik had wel mee gewild, jammer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan