Wie heeft nog iets tegoed van JJ-Streetfighter

Rooske

MF'er
28 aug 2007
154
1
Tynaarlo
Ik zou graag in kontakt komen met degene die nog iets ,Geld of onderdelen die betaald maar niet geleverd zijn,tegoed hebben van Jesus Uresti uit Stadskanaal. Dit i.v.m aanklacht indienen wegens oplichting n.a.v. zijn faillisement of er iets uit komt weet ik niet, maar aanpakken doe ik hem zeker en samen sta je sterk.
 
Kijk anders even op www.xtremebikez.nl
Daar hebben heel wat gedupeerden zich verzameld...
 
Ik zou graag in kontakt komen met degene die nog iets ,Geld of onderdelen die betaald maar niet geleverd zijn,tegoed hebben van Jesus Uresti uit Stadskanaal. Dit i.v.m aanklacht indienen wegens oplichting n.a.v. zijn faillisement of er iets uit komt weet ik niet, maar aanpakken doe ik hem zeker en samen sta je sterk.
Goed bezig !
:Y
 
Jammer dat die klootzak op zijn bek is gegaan, ik was nog van plan om hem komende zomer een bezoekje te brengen.
 
Gaan we met 'modder' gooien. :+

Als ik zijn "werk" niet toevallig gekontroleerd had was ik zeker weten verongelukt.
Dat je mensen oplicht en belazerd is tot daaraan toe, als je mensen willens en wetens wegstuurd met een fiets die levensgevaarlijk is je daarbij voordoend als een vertrouwenwekkende professionele bouwer dan ben je in mijn ogen gewoon misdadig.
Dus ja modder gooit met modder!
 
Als ik zijn "werk" niet toevallig gekontroleerd had was ik zeker weten verongelukt.
Dat je mensen oplicht en belazerd is tot daaraan toe, als je mensen willens en wetens wegstuurd met een fiets die levensgevaarlijk is je daarbij voordoend als een vertrouwenwekkende professionele bouwer dan ben je in mijn ogen gewoon misdadig.
Dus ja modder gooit met modder!


Zoals boven vermeld ga naar www.xtremebikz.nl en naar het klachtenschrift daar wordt je wijzer en kun je contact zoeken met andere gedupeerden
 
Als ik het zo hoor dan kun je er wel een Horrorfilm van maken met de beste man in de hoofdrol! ;)
 
ja laat maar. :? O-)

(owja uitlaatjes zijn verkocht _O- )

Tja, ik zag het woord 'klootzak' staan, dus dacht al: "Modder is weer met z'n verkeerde been uit bed gestapt!"
Maar dit keer wist ik niet of het terecht was, dus vandaar ;)
Als ik dan je verhaal lees over die levensgevaarlijke situatie, kan ik me het woord klootzak goed voorstellen :+
 
Tja, ik zag het woord 'klootzak' staan, dus dacht al: "Modder is weer met z'n verkeerde been uit bed gestapt!"
Maar dit keer wist ik niet of het terecht was, dus vandaar ;)
Als ik dan je verhaal lees over die levensgevaarlijke situatie, kan ik me het woord klootzak goed voorstellen :+

Om de ergste te noemen....
Wat dacht je van een doorgeflexte leiding van de achtershock-remote?
een balhoofdstelring als "vulstuk" in de swing die zelf niet eens was vastgezet?
een subframe dat afbreekt na een half jaar?
het gebruik van gewone te korte bouten en ongeborgde moeren?
een verkeerde swinghoek waarbij de ketting constant over de swing sleept?
een niet geborgd voortandwiel dat dus losloopt en gelukkig vastgehouden werd door de koppelingspomp. (die dus samen met een nieuwe ZVM3 kettingset naar de vaantjes was toen ik het ontdekte)
 
Laatst bewerkt:
Om de ergste te noemen....
Wat dacht je van een doorgeflexte leiding van de achtershock-remote?
een balhoofdstelring als "vulstuk" in de swing die zelf niet eens was vastgezet?
een subframe dat afbreekt na een half jaar?
het gebruik van gewone te korte bouten en ongeborgde moeren?
een verkeerde swinghoek waarbij de ketting constant over de swing sleept?
een niet geborgd voortandwiel dat dus losloopt en gelukkig vastgehouden werd door de koppelingspomp. (die dus samen met een nieuwe ZVM3 kettingset naar de vaantjes was toen ik het ontdekte)

:o :X
 
Om de ergste te noemen....
Wat dacht je van een doorgeflexte leiding van de achtershock-remote?
een balhoofdstelring als "vulstuk" in de swing die zelf niet eens was vastgezet?
een subframe dat afbreekt na een half jaar?
het gebruik van gewone te korte bouten en ongeborgde moeren?
een verkeerde swinghoek waarbij de ketting constant over de swing sleept?
een niet geborgd voortandwiel dat dus losloopt en gelukkig vastgehouden werd door de koppelingspomp. (die dus samen met een nieuwe ZVM3 kettingset naar de vaantjes was toen ik het ontdekte)
'( goeiedag wat een lijst zeg ! :(
 
Zo DOOD ;) zonde!Dat de man die toch optisch prachtig spul maakte en absoluut oog had voor lijnen, russische roulette speelde met zijn klanten. :(
Maakt die kerel nog steeds motoren trouwens? ;) (Is niet te hopen!)
 
Om de ergste te noemen....
Wat dacht je van een doorgeflexte leiding van de achtershock-remote?
een balhoofdstelring als "vulstuk" in de swing die zelf niet eens was vastgezet?
een subframe dat afbreekt na een half jaar?
het gebruik van gewone te korte bouten en ongeborgde moeren?
een verkeerde swinghoek waarbij de ketting constant over de swing sleept?
een niet geborgd voortandwiel dat dus losloopt en gelukkig vastgehouden werd door de koppelingspomp. (die dus samen met een nieuwe ZVM3 kettingset naar de vaantjes was toen ik het ontdekte)
Heb je al op Xtremebikez gekeken??
Er zijn daar een heleboel meer met dezelfde klachten/fouten.
ER is 1 persoon die bezig is om alles te verzamelen (TDM/Peter) en zo misschien een zaak te kunnen maken.
 
Hallo
Laatste nieuws over JJ-Streetfighter uit stadskanaal. Deze meneer is opnieuw opgestart met een bouwbedrijf c.q. schoonmaakbedrijf onder de naam Basco adres: Elleboog 23 Gasselternijveen.
Dit met toestemming van de rechter-commissaris, aan het eind van het jaar wordt bekeken of de schuldsanering beëindigt word of niet. Kortom wie nog wat tegoed heeft nu actie ondernemen en de bewindvoerder dhr. Reiziger bestoken met brieven.
Adres Trip advocaten, Zoom 2 of Postbus 300, 9400 Assen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan