Wie heeft nog iets tegoed van JJ-Streetfighter

Dit is lekker voor zn online zichtbaarheid. Mf staat steevast bovenaan in de zoekresultaten....
 
Wel eens iets eerder over gehoord, maar heeft iemand een samenvatting over wat er precies aan de hand was?
Die 'foutjes' aan die motor klinken wel heel ernstigs. :X

Een eenmanszaak is overigens een bedrijfsvorm, hoeft niet perse een ZZPér te zijn.
 
Wel eens iets eerder over gehoord, maar heeft iemand een samenvatting over wat er precies aan de hand was?

iets van werk/klussen en motoren aannemen, rekeningen incasseren en werk niet uitvoeren, daarnaast prutswerk afleveren met slechte constructies, afbrekende subframes bv. bij wiegframes het blok dragend deel laten worden (the frog) hele waslijsten van als je even zoekt. motoren waar niks aan gebeurd is terwijl ze er stonden en later incompleet weer terug naar de eigenaar gingen etc etc '(
 
zo zie je maar weer, bij voorkeur je eigen motor verbouwen kun je anderen nooit de schuld geven. en het kost je ook nog klauwen vol geld als je het laat doen.
ik wil persoonlijk niet eens op een gekochte fighter rijden, zit niks van jezelf in
je kan 1 kopen op mp en verbouwen dat kan ,maar 1 compleet in opdracht te laten bouwen.........
ben ook bij j&j geweest om ond heel lang geleden maar zag daar terplekke in zijn prutsschuurtje dat het idd een prutsschuurtje was.
ik ken jerryt en die weet wat hij doet, die mag alles aan mijn fiets doen. [als ik niet anders kan en kon] want hij weet wel hoe het moet.
veel gehoord over j&j wat mij betrefd: aanpakken die bejaarde verzorger .[meende dat hij dat was , of iets anders in bejaarde huis]
 
zo zie je maar weer, bij voorkeur je eigen motor verbouwen kun je anderen nooit de schuld geven. en het kost je ook nog klauwen vol geld als je het laat doen.
ik wil persoonlijk niet eens op een gekochte fighter rijden, zit niks van jezelf in
je kan 1 kopen op mp en verbouwen dat kan ,maar 1 compleet in opdracht te laten bouwen.........
Sommige mensen hebben gewoon 2 linkerhanden.
Als die zelf gaan verbouwen komen er ook gevaarlijke dingen van.
 
Terug
Bovenaan Onderaan