Wie heeft ooit zijn motor getrapt?

Heb je ooit uit frustratie je motor (kapot)getrapt?

  • Ja

    Stemmen: 12 33,3%
  • Nee, ik hou altijd het hoofd koel

    Stemmen: 9 25,0%
  • Nee, ik reageer me op andere zaken af

    Stemmen: 15 41,7%

  • Totaal aantal stemmers
    36

Dutchboy

Die hard MF'er
20 mrt 2004
698
0
Nee niet aangetrapt maar getrapt. Of geslagen. Of anderszins mishandeld, bijvoorbeeld omdat het beste ding niet wilde starten. Moest er vandaag aan denken naar aanleiding van het volgende bericht:

Man beukt eigen auto kapot
WOGNUM - De eigenaar van een Mazda RX8 kreeg donderdag langs de A7, ter hoogte van afslag Wogum, pech met zijn auto. Enkele uren later stond de auto nog op de plaats waar de man pech kreeg, maar was zijn auto helemaal kapot geslagen en getrapt. Het bleek dat de eigenaar zo gefrustreerd was geraakt over het feit dat hij autopech kreeg, dat hij zijn eigen auto heeft vernield.

full


Magic Powerfed mag de aftrap doen :P
 
Wahahahaha lachen!!! Ik zou stoppen en vragen of 'ie hulp nodig heeft ...met beuken })

...wel de motor op een veilige afstand parkeren
 
dit past echt wel bij SM *O*

Met veel gebezigde termen als "gooi- en smijtwerk" en "niet zeuren over een krasje meer of minder" past het inderdaad erg goed bij SM. Nu maar hopen dat Baksteen dit met me eens is ;)
 
best zonde van dat mooie brik B|
Ik heb de motor wel eens een trap verkocht maar toen vergat ik dat ik m'n normale schoenen nog aan had :z
 
Jaren geleden heb ik mijn XT 500 getrapt ,........... maar hij begon!!!!
Een fijne leerschool was het rijden op zo'n Yammie. :Y :Y
 
De expert in schade recht trappen is toch wel Klaas de Jong, stuntrijder
Geen wedstrijd zonder dat ie schade recht trapt of laat rechttrappen door het publiek :} :}
 
In m'n vorige koekblik heb ik toch een aantal deuken geschopt ja, zeker als ie weer eens niet wilde starten in de winter...Sohee, wat kan je dan hels worden...
 
ik heb een x een stuk uit het zadel van mn brommer getrapt indertijd toen mn tank snachts braaf 8 liter nieuwe benzine op de grond gedropt had :(
 
Ik trap mijn Suzuki elke keer weer...
De ene keer om hem aan de gang te krijgen, daarna weer in de versnelling.
Soms trapt hij terug en lig ik ernaast, zijn we erna weer vriendjes.
 
Week of anderhalf terug mn NX 3x tegen de vlakte geschopt midden op het plein..
Ding verrekte het om te starten met 30 graden terwijl ik mn pak al aan had.
Dan word je errug chagrijnig.

Stond ie op zn zijstandaard, tsjah, BAFFF, trap tegen de linkerkant.
En toen nog wat mee gegooid.
Mooiste is dat ie er toch geen schade van op loopt en het wel afkoelt :P .
 
Terug
Bovenaan Onderaan