Wie heeft ook door de(natte)sneeuw gereden ? :]

Ben je gek of niet goed wijs als je in de sneeuw gaat rijden

  • knettergek

    Stemmen: 16 18,0%
  • slim is het niet maar ach

    Stemmen: 26 29,2%
  • tja als je het leuk vind

    Stemmen: 9 10,1%
  • prima doe ik ook !!

    Stemmen: 33 37,1%
  • er valt zelden genoeg hier in nederlangs heerlijk !

    Stemmen: 5 5,6%

  • Totaal aantal stemmers
    89
Gister en vandaag idd door de sneeuw gereden :) Heb een maand geleden pas mijn rijbewijs gehaald dus ik weet sowieso nog niet wat grip betekent :+
 
vanmorgen en gisterochtend ook door de sneeuw naar het werk, weliswaar wel op mijn gpz'tje :-)
De 12 blijft lekker in de garage staan, wachtend op het ietwat mooiere weer ..
 
verse sneeuw is stroef genoeg, tis die slushpuppy die veraderlijk kan zijn, zeker wanneer dat van de vorige dag aangevroren is met een vers laagje camouflerende sneeuw eroverheen..

schijnbaar zijn er veel mensen (je weet wel, dat type wat alleen bij 20 graden celcius en hoger rijdt in het zonnetje) die het gek vinden...
 
net even lopen raggen door de sneeuw op de dr350, jammer dat ik mn rijbewijs nog niet heb maar voor mij kan er nooit genoeg sneeuw liggen, maar moet er toch niet echt aan denken door de sneeuw te moeten op de lesmotor(gs500)
 
KTMettje heeft er geen problemen mee, dus ik ook niet.
 
mooi juist in de sneeuw, vooral met grote vlokken op hoge snelheid komen ze recht op je af ;)

rij nog dagelijks (geen woonwerk) af en toe voor vervoer maar grotendeels nog steeds voor de fun en dan boeit sneeuw en vorst ook niet veel :)
 
mooi juist in de sneeuw, vooral met grote vlokken op hoge snelheid komen ze recht op je af ;)

rij nog dagelijks (geen woonwerk) af en toe voor vervoer maar grotendeels nog steeds voor de fun en dan boeit sneeuw en vorst ook niet veel :)

Als het donker is dat minder leuk ,, erg vermoeiend ......
 
Jep, natte sneeuw ok, maar als et er nog lekker vers ligt zie je mij niet rijden, ben ik net geen dare-devil voor :P
 
Vanmorgen voor de eerste sneeuw (7.20) al gearriveerd...en om 16.00 in een flauw zonnetje weer naar huis......welke sneeuw... :+ (ja ik weet het, ambtenaar, geen parttimert...)
 
vorige week met de motor naar de dealer geweest.... elke keer bij gas geven brak achterwiel uit. dus bij bochten maar voetje aan de grond gehouden
 
vorige week met de motor naar de dealer geweest.... elke keer bij gas geven brak achterwiel uit. dus bij bochten maar voetje aan de grond gehouden


23 febrrrrrrrrrrrrrrrrrr
FF naar de dealer voor een beurt.
Begint net weer te sneeuwen

Pirelli supercorsa is dan echt niks waard.
full

Ik dacht nog maak ik nu de laatste foto?
Viel mee, viel niet.
 
Laatst bewerkt:
Ik rij altijd... eigenlijk nooit in de problemen gekomen. Hooguit heeft de achterkant af en toe een klein beetje neiging tot uitbreken als het glad is. Maar goed, op een 150 kg (droog) wegende KLX650C is dat goed op te vangen :)
Gewoon rustig aan doen en geen haast hebben is de truuk :]
 
[me]Phr3ak rijdt iedere dag op de motor vanuit Apeldoorn richting Hilversum ...
[/me]


Weer of geen weer, zal wel moeten openbaarvervoer vindt ik in deze dagen echt geen optie meer (lange wacht tijden, vertragingen etc ...) Duss, aangezien de motor mijn enige vervoer is, zal ik wel moeten wat overigens geheel niet erg is :)
 
Ik rij altijd... eigenlijk nooit in de problemen gekomen. Hooguit heeft de achterkant af en toe een klein beetje neiging tot uitbreken als het glad is. Maar goed, op een 150 kg (droog) wegende KLX650C is dat goed op te vangen :)
Gewoon rustig aan doen en geen haast hebben is de truuk :]
Achterwiel van mijn R1-tje heeft altijd een beetje haast. :+
 
Ik heb vorige week door de sneeuw gereden (o.a. foto's op onze website). 't Was te doen (1e keer voor mij dat ik door de sneeuw ging), maar een prettig idee is anders.
Toch een leuke ervaring :) :)
 
Gewoon ALTIJD! met een BMW F650gs (met abs)
En als het echt te gek wordt met een Suzuki DR350, daar val je wat minder aan stuk.
Alleen wordt mijn route dan altijd veeeeeeel langer... })

Groeten Jan Willem
 
afgelopen zondag op weg naar het werk..
Ineens een vette sneeuwbui.. is niet grappig als je dan op de snelweg ziet..
Helemaal niet als die klere zooi ook nog eens blijft liggen...
 
Afgelopen zondag tijdens de KouweKlauweRit nog stilgestaan met wat mede-MF-ers. Ineens een hoop hagel en sneeuw die ook nog eens bleef liggen. Normaal rij ik nog wel door met sneeuw, maar dus niet als ik mijn vriendin achterop heb, is mij een beetje te gevaarlijk. Als je maar erg rustig rijdt is het niet zo'n probleem, alleen zien die automobilisten je in een sneeuwbui al helemaal niet meer.
 
Toen je klein was maakte je sneeuwpoppen,

nu wordt je ereen!

Ofwel gewoon rijden! Stelletje mietjes!
 
Terug
Bovenaan Onderaan