Een tijdje terug heb ik een open uitlaat gekocht voor m'n motor
Maar ik ben lastig tevreden te stellen, want ik wil nu graag een "high mount" of een "gekantelde" demper. Die zijn echter niet te krijgen voor m'n bike
Daarom ben ik van plan m'n uitlaatje aan te passen naar m'n eigen zin. Maar is dat verstandig? Is zo'n uitlaatsysteem volgens bepaalde berekeningen gemaakt en moet ik me daar aan houden om de vermogenwinst te behouden. Moet bijvoorbeeld de lengte van het pijpwerk hetzelfde blijven?
Maar ik ben lastig tevreden te stellen, want ik wil nu graag een "high mount" of een "gekantelde" demper. Die zijn echter niet te krijgen voor m'n bike
Daarom ben ik van plan m'n uitlaatje aan te passen naar m'n eigen zin. Maar is dat verstandig? Is zo'n uitlaatsysteem volgens bepaalde berekeningen gemaakt en moet ik me daar aan houden om de vermogenwinst te behouden. Moet bijvoorbeeld de lengte van het pijpwerk hetzelfde blijven?