wie heeft wat gekocht op de beurs in Utrecht??

en de achterkant van de combi!
full
 
Zo weer fijn thuis na een dagje over de beurs geslenterd te hebben.

samen met fazero,tuoontje en fietsertje

Gratis ritje danzij tuoontje
Gratis parkeren 5 min lopen
Gratis entree..... :X

Maar toch nog wel wat schade geleden in mijn portomonee.. :P

(Afbeelding)
Gekocht: Een dainese back-protector bij van der heyden motors voor 99,- euries en een paar zomer handschoenen voor 29,- waar ik niet te veel mag verwachten. *D
@leippie Die duitser vond ik toch te duur met z'n 109,- ;)

Maar ook nog een paar leuke dames tegen gekomen.....
(Afbeelding)

(Afbeelding)


Van mij mag de zomer beginnen ,................

Tja,na het zien van je foto begint 't bij mij ook te kriebelen,de zomer mag beginnen,oh ja,ik heb gekocht,broodje kouwe worst/hotdog :? Ik zag er ook iemand een gezicht trekken;2 broodjes hot?worst,1 flesje cola,das dan 9,80 Euro meneer,dacht dat 'ie 't ter plekke bestierf,dat is fucking meer dan 20 NL guldens. Verder voor de versnaperingen gewoon zorgen dat je op de juiste tijd op de juiste plaats bent.
Verder weer wat nieuwe contacten gelegd voor wat nieuwe opdrachten :)
En natuurlijk 3 dagen megafun gehad

Fotos MotorBeurs 2005
 
Laatst bewerkt:
Niks gekocht, vond het allemaal goed aan de prijs! Stuntshow was wel leuk met een mooie burnout met klapband aan het einde :) :) :) :)
picserver.jpeg

picserver.jpeg

picserver.jpeg

picserver.jpeg
 
Heb zaterdag het volgende gekocht.

full

(foto gepakt elders uit dit topique.)

Pinlock systeem.

Handschoenen met Kevlar

En otoplastieken van Earmo.
 
Mijn opbrengst was, paar zomerhandschoen voor mijn meisje, zonnebril voor mij en een comm.setje voor mij en mijn meisje en eentje voor een vriend van me die ook mee was en zijn meisje.

Ben op zondag geweest, maar ik vond het wel heel erg druk zeg. Volgend jaar neem ik vrij en ga ik op vrijdag.
 
Ja,..leuke beurs;

Motorjas voor het meisje gekocht! Bering Z/W Staat superstoer!! 170 euries
HJC helm; Na het passen van tig helmen kwam deze het beste uit!!
Nog een paar handschoentjes gescoort,...meissie blij!! ;)

PS. 'k was er zondag,..heeft iemand dat ongelukje nog gezien van die motorrijder die het parkeervak uitreedt,..en toen heel langzaam,..midden op het plein omflikkerde,....Zonde hoor van zijn supermooie XJR (geloof ik)
 
evo.jpg


Mijn jasje !!

In hal 9 stond ie te koop voor € 250,-

ik heb m voor de helft € 125,- en een paar zwarte handschoenen zomer € 15,-
bij een duitse stand !!
 
Ben gister ook even geweest en af en toe geinige aanbiedingen gezien. Maar zoals meerdere voormij hebben gezegd is het advies klote en wordt er af en toe echt rotzooi verkocht. Voorbeeldje: Arai RX7 bij Safe stand. 435 euro'tjes...denk je...leuke deal! Maar als je binnen in de helm kijkt en naar de productiedatum kijkt krijg je een grote verrassing. December 2000. Dit soort helmen zijn dus in principe al aan het einde van hun 'veilige' leven (arai adviseert helmen na 5 jaar te vervangen, ook al is er niks gebeurd). Leuk hoor dan...zo'n RX7 van 435,- :Z
 
Ik heb gisteren op de beurs nog een leren pak gekocht voor naast m'n textielpak. Vind textiel voor normaal gebruik handiger denk ik, maar voor toerritjes enzo leek een leren pak erbij me ook wel lekker (en veilig).
full
 
Wel leuk rondje mogen meerijden in de steile wand, dat dan weer wel *D

Hey, was dat rond de klok van twee uur. Was jij met half lang haar (meen ik mij te herinneren) met een zwarte strakke broek aan met daar overheen hoge laarzen met punten (waar ze nog opmerkingen over plaatsten dat je die punten naar buiten moest houden)?
En je vriend (partner of what ever) nog een vijf euro-biljet heeft laten ophalen door 1 van die motor-gozers?

In dat geval heb ik je gezien. Ik vond je nog al moedig :} en naderhand een beetje pips en draaierig :r :+

Ik was die trien die haar kleingeld boven op die motorgozer zijn schouders dumpte :X
 
ik heb 2 dagen gewerkt daaro, dus alleen maar geld verdient ipv uitgegeven :P
en zondag zelf geweest, nix zelf uitgegeven ook
oordoppen op maat laten maken wordt mijn cadeautje *D

@baby_bandit_bikester: staat je goed *D toch helemaal gelukt uiteindelijk hehe.
 
zo....ben net terug.


















:+ ik kon de weg naar huis niet meer vinden :+

maarruuhhhh.....was er vrijdag en heb een mooi dainese back space rugprotector gekocht.
voor de rest had ik alles al net nieuw(lang leve termaat) en alleen de protector ontbrak nog.

ps.

op assen vanaf dit jaar zijn deze dingen verplicht bij elke circuitdag.
 
Ja ja, ikke ook gesjopt op motorbeurs...gelijk me spaarpotje "gedumpt" in ruil voor paar dainese kevlar handschoentjes, sidi laarsjes, eenarmige achterbok en een setje bridgestones battlax ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan